Οι Dolce & Gabbana παραδέχθηκαν πως αντέγραψαν την Vivienne Westwood

Οι Dolce & Gabbana παραδέχθηκαν πως αντέγραψαν την Vivienne Westwood Facebook Twitter
To τσόκερ της Vivienne Westwood στα αριστερά και αυτό των D&G φορεμένο από τη Ζιζέλ στα δεξιά
0

Το να αντιγράφει ο ένας σχεδιαστής τον άλλον έχει γίνει κάτι σαν άγραφη παράδοση και αποτελεί μια «πρακτική», που έχει επαναληφθεί χιλιάδες φορές στην ιστορία της μόδας. Πολλές συλλογές αντλούν έμπνευση από άλλες, με τις ομοιότητες όχι μόνο να βγάζουν μάτι αλλά συχνά να σημειώνονται και σε σύντομο χρονικό διάστημα μεταξύ των παρουσιάσεων και των επιδείξεων μόδας. Κάποιες φορές αυτό λειτουργεί θετικά στην διάδοση κάποιων trends, αλλά τις περισσότερες απλώς αποδεικνύει έμπρακτα πως οι σχεδιαστές ή βαριούνται ή έχουν ξεμείνει από ιδέες- ή και τα δύο.

Ο σχεδιαστής Stefano Gabbana, των Dolce & Gabbana, παραδέχθηκε ούτε λίγο ούτε πολύ στο Instagram πως αντέγραψαν το εμβληματικό κολιέ «sex», που είχε παρουσιάσει το 1989 η Vivienne Westwood, στην επίδειξη μόδας που έκαναν για τη συλλογή τους το 2003. «Εντάξει, είναι αλήθεια!!! Ήμασταν χαζοί και αδαείς όταν το κάναμε!!! Λέμε ΣΥΓΓΝΩΜΗ στην ιδιοφυή #viviennewestwood καθώς δίνουμε μεγάλη σημασία στη δουλειά της», έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του. 

Πριν από αυτό, ο ίδιος, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία από τα παπούτσια που λάνσαρε πρόσφατα ο οίκος Chanel στην επίδειξη μόδας με θέμα την Αρχαία Ελλάδα, είχε σχολιάσει εμμέσως πλην σαφώς πως ήταν αντιγραφή ενός δικού τους σχεδίου από μια συλλογή τους το 2014.

Interessante....❤❤❤ its just a repost ❤ #Repost @whodiditfirst ・・・ #WHODIDITFIRST @dolcegabbana or @chanelofficial ❔❔❔

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη stefanogabbana (@stefanogabbana) στις

Λίγο αργότερα όμως, και αφού σχολιάστηκε στο Twitter πως και οι ίδιοι αντιγράφουν το στιλ άλλων σχεδιαστών, δεν μπορούσε παρά να μην παραδεχθεί την αλήθεια. «Είναι αλήθεια! Το μοναδικό λάθος στη δουλειά μας! Ήμασταν άσχετοι και ζητούμε συγγνώμη στην Vivienne Westwood...ΣΥΓΓΝΩΜΗ», έγραψε σε σχόλιο κάτω από την σχετική ανάρτηση του λογαριασμού @Diet_Prada, την οποία αναδημοσίευσε στο προσωπικό του προφίλ. 

#WHODIDITFIRST @viviennewestwoodofficial or @dolcegabbana ❔❔❔❔

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WHO DID IT FIRST? (@whodiditfirst) στις

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM