Ο Ράσελ Κρόου παραδέχθηκε δημοσίως πως σοδόμισε «κατά λάθος» μια συμπρωταγωνίστριά του

Ο Ράσελ Κρόου παραδέχθηκε δημοσίως πως σοδόμισε «κατά λάθος» μια συμπρωταγωνίστριά του Facebook Twitter
2

Αίσθηση προκάλεσε η ιστορία που μοιράστηκε ο Ράσελ Κρόου στα Βραβεία Aacta, σε μια αίθουσα γεμάτη κόσμο από τη βιομηχανία του θεάματος που εξακολουθεί να κλυδωνίζεται από το μπαράζ σεξουαλικών παρενοχλήσεων με θύτες διάσημους άντρες και θύματα δεκάδες γυναίκες. Ο ηθοποιός παραδέχθηκε δημοσίως πως «σοδόμισε» μια συνάδελφό του στα γυρίσματα ταινίας το 1992 αλλά το έκανε «κατά λάθος».

«Σοδόμισα την Ζακελίν Μακένζι στο πλατό του "Romper Stomper"», είπε επί σκηνής ο Ράσελ Κρόου, σε μια αμφιλεγόμενη δήλωση που οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να κόψουν από την τηλεοπτική προβολή της απονομής των Aactas, των βραβείων της Australian Academy of Cinema and Television Arts, στο Σίδνεϊ. Η ιστορία του ηθοποιού, ειπώθηκε μπροστά σε ένα κοινό από ανθρώπους της βιομηχανίας του κινηματογράφου και της τηλεόρασης με ανάμικτες αντιδράσεις, καθώς κάποιοι γέλασαν κι άλλοι δυσαρεστήθηκαν έντονα. 

«Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα καμία πρόθεση να κάνω κάτι τέτοιο- προσπαθούσα να κρατηθώ μακριά κι εκείνη φορούσε ένα από αυτά τα κομμάτια ελαστικού που δίνουν στα κορίτσια σε τέτοιες σκηνές, για να προστατεύονται και τα δικά μου γεννητικά όργανα ήταν μέσα σε ένα μικρό σακουλάκι με κορδόνι. Αλλά στην πρεμιέρα η αγαπημένη της μητέρα, που έχει πια πεθάνει, μας διευκρίνισε πώς το αντιλήφθηκε και για εκείνη ήταν σοδομισμός. Όπως και να έχει, αυτή ήταν απλώς μια ιστορία για την ευαισθησία», είπε ο διάσημος ηθοποιός σχετικά με την ερωτική σκηνή. 

Το απόσπασμα από τις δηλώσεις του Ράσελ Κρόου, που αφαιρέθηκε από την βραδιά της απονομής:

 

Από την πλευρά της η Ζακελίν Μακένζι έσπευσε να διευκρινίσει πως σε καμία περίπτωση αυτό που συνέβη στα γυρίσματα τότε και στο οποίο αναφέρθηκε ο Ράσελ Κρόου δεν ήταν σοδομισμός. «Σε καμία περίπτωση δεν ήταν μια στιγμή #MeToo. Ήταν αμήχανο αλλά το χειριστήκαμε όσο πιο διακριτικά γινόταν και μετά κάναμε πλάκα για τα επόμενα 25 χρόνια», δήλωσε η ηθοποιός.

Η Ζακελίν Μακένζι, έχει δηλώσει στο πλαίσιο του κινήματος #Metoo, πως έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης αλλά με αφορμή τις δηλώσεις του Ράσελ Κρόου έσπευσε να διευκρινίσει πως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα σε κάτι που δεν εμπεριέχει δόλο και σε μια καθαρά σεξουαλική κίνηση που υπονοεί σεξουαλική παρενόχληση.

2017 AACTA awards! So thrilled and honored for the Best Supporting Actress in a feature nomination in “Don’t Tell”, directed by Tori Garrett. Here I am, red carpet ready with thanks to the inimitable Mr. Georgio Armani (thank you Sally Pitt!) and thank you to Valonz hair in Paddington, Sydney for the Colour/cut, thank you Chief for keeping me fit and thank you so much @alibaeker15 for being my date and for all the fun! Love you so much and IOU for the Uber! #aactaawards #aactas #donttellmovie #nominee #redcarpet #armani #georgioarmani #actorslife #lovethelifeyoulive #blondeagain @valonzhaircutters @renyaxydiseditorial @giorgioarmani @marqueemgt @joannieburstein @stanaustralia @theholisticfitnesscoach

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jacqueline McKenzie (@jacquelinemckenzie) στις


Η ίδια, προς υπεράσπιση του Ράσελ Κρόου, δημοσίευσε ένα κείμενο στο λογαριασμό της στο Facebook, όπου ξεκαθάριζε και γραπτώς πως δεν υπήρχαν «θολά σημεία» στην συγκεκριμένη ερωτική σκηνή, αλλά μόνο αμηχανία.

«Εδώ και χρόνια, εκείνος [Ράσελ Κρόου] κι εγώ έχουμε γελάσει επανειλημμένα με το πόσο άβολα νιώσαμε σε εκείνο το γύρισμα. Πώς προσπαθούσαμε να προστατεύσουμε τα γεννητικά μας όργανα όσο μπορούσαμε, όσο το δυνατόν με περισσότερη ευαισθησία ο ένας απέναντι στον άλλον, αλλά όταν ο σκηνοθέτης είπε "action", η σκηνή στο σενάριο ήταν βίαιη και πολύ τολμηρή. Τότε ήμασταν και οι δύο πολύ νέοι στην πιάτσα -εμένα ήταν η πρώτη μου ταινία- και ναι, όλο αυτό ήταν πολύ άβολο. Για όλους. Τέτοιες σκηνές πάντα είναι άβολες. Επίσης και για τις οικογένειες και τους φίλους που τις βλέπουν μετά στη μεγάλη οθόνη. Η πολύ σημαντική συζήτηση σχετικά με τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στον εργασιακό χώρο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό. Τότε σε εμάς δεν υπήρξαν θολά σημεία και βασικά ποτέ δεν πρέπει να υπάρχουν. Η ειρωνεία είναι πως αυτό που ζητούν σε εμάς τους ηθοποιούς να κάνουμε στις σκηνές και πώς τελικά τις γυρίζουμε είναι πάντα κάτι με το οποίο γελάμε πάρα πολύ. Τότε και τώρα», έγραψε στο μήνυμά της η ηθοποιός.

Μετά τις αντιδράσεις και τον αμφιλεγόμενο τρόπο που παρουσιάστηκε στα μέσα ενημέρωσης η ιστορία που αφηγήθηκε, ο Ράσελ Κρόου επέστρεψε με νέες δηλώσεις στις οποίες έσπευσε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του και το λόγο που το έκανε.

«Άντρες και γυναίκες ηθοποιοί λόγω της φύσης της δουλειάς μας καλούμαστε να αντεπεξέλθουμε σε μερικές πολύ ντροπιαστικές, περίεργες και ακραίες συνθήκες. Είναι ειρωνικό που η ευαισθησία για τη δουλειά πρέπει να συνδυαστεί με την ικανότητα να βάλεις στην άκρη την ντροπή και τον φόβο σου και να διαχειριστείς τον εξευτελισμό. Η Ζάκι κι εγώ επιζήσαμε της στιγμής στις αρχές της καριέρας μας επειδή φροντίσαμε ο ένας τον άλλον. Τα τελευταία δέκα χρόνια η φιλία μας μόνο δυνάμωσε και είναι μια ιστορία με την οποία και οι δυο γελάμε. Την είπα απλώς για να υπογραμμίσω αυτήν την αντίδραση, που είναι μισή γέλιο και μισή γκριμάτσα. Προφανώς και η μοναδική μου πρόθεση ήταν να κάνω τον κόσμο να γελάσει. Ειδικά την Ζάκι, που όντως γέλασε», σχολίασε ο ηθοποιός, προσθέτοντας πως δεν είχε καμία πρόθεση να σχολιάσει «άλλα ζητήματα». 

To trailer της ταινίας «Romper Stomper»:

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ναός Οσίου Νικολάου Σικελιώτη

Πολιτισμός / Ναός Οσίου Νικολάου Σικελιώτη: Ένα σημαντικό μνημείο κινδυνεύει με κατάρρευση

Ένα θρησκευτικό, ιστορικό αλλά και αρχιτεκτονικό ορόσημο στους πρόποδες της Δίρφυος, έχει περιέλθει σε τραγική κατάσταση και αντιμετωπίζει πλήθος σοβαρών προβλημάτων.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου: Ποιος είναι ο Τούρκος πρωταγωνιστής του Netflix που δεν μπορεί να ταξιδέψει στην Αθήνα

Πολιτισμός / Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου: Ποιος είναι ο Τούρκος ηθοποιός του Netflix που δεν μπορεί να ταξιδέψει στην Αθήνα

Ο δημοφιλής Τούρκος ηθοποιός Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου δεν θα εμφανιστεί στη θεατρική σκηνή της Αθήνας λόγω κρατικής λογοκρισίας και περιοριστικών όρων
LIFO NEWSROOM
«Δεν σιωπούμε» γράφει ο Τούρκος ηθοποιός που ακύρωσε εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Πολιτισμός / «Δεν σιωπούμε» γράφει ο Τούρκος ηθοποιός που ακύρωσε εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Ο ηθοποιός θα πρωταγωνιστούσε στα «Σκυλιά» του Ανέστη Αζά αλλά συνελήφθη για «υποκίνηση μίσους» κατά του Ερντογάν και αφέθηκε ελεύθερος υπό όρους
LIFO NEWSROOM
«Όσα Παίρνει ο Άνεμος»: Φωτογραφίες από τις τελευταίες πρόβες λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα

Πολιτισμός / «Όσα Παίρνει ο Άνεμος»: Φωτογραφίες από τις τελευταίες πρόβες λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα

Η μεγάλη ερωτική ιστορία της Μάργκαρετ Μίτσελ ζωντανεύει επί σκηνής με φόντο τον αμερικανικό εμφύλιο - Από 25 Απριλίου, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
LIFO NEWSROOM
Τούρκος ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Πολιτισμός / Τούρκος ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Τη θέση του στο έργο αναλαμβάνει ο ηθοποιός Μιχάλης Πητίδης - Η παράσταση «Τα Σκυλιά», που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2024, επιστρέφει από την Παρασκευή 25 Απριλίου για δέκα παραστάσεις στο Θέατρο Κιβωτός
LIFO NEWSROOM
Αμαρτωλά βαμπίρ, επίδοξοι bodybuilders και χαριτωμένα πάντα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Αμαρτωλά βαμπίρ, επίδοξοι bodybuilders και χαριτωμένα panda από αύριο στους κινηματογράφους

Το κινηματογραφικό πρόγραμμα της (Μεγάλης) εβδομάδας απαρτίζεται από τρεις ταινίες, από τις οποίες ξεχωρίζει το μεγάλο, πρωτότυπο στοίχημα του Ράιαν Κούγκλερ με τίτλο «Sinners».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ