Η Κιμ Καρντάσιαν έχει εξοργίσει την Ιαπωνία με τα εσώρουχά της

Η Κιμ Καρντάσιαν έχει εξοργίσει την Ιαπωνία με τα εσώρουχά της Facebook Twitter
0

Οργή στην Ιαπωνία έχει προκαλέσει η Κιμ Καρντάσιαν που κυκλοφόρησε μια νέα σειράς εσωρούχων με την επωνυμία «Kimono Intimates».

Σε δηλώσεις της η διάσημη σταρ είπε πως τα νέα εσώρουχα «τιμούν και βελτιώνουν το σώμα και τις καμπύλες των γυναικών», αλλά οι χρήστες στα ιαπωνικά social media χαρακτήρισαν την σειρά ως ασέβεια στο παραδοσιακό ένδυμα του κιμονό. 


Το κιμονό, που χρονολογείται στην Ιαπωνία από τον 15ο αιώνα, θεωρείται η εθνική γυναικεία ενδυμασία της χώρας και φοριέται κυρίως σε ειδικές περιστάσεις. «Φοράμε κιμονό για να γιορτάσουμε την υγεία, την ανάπτυξη των παιδιών, τους αρραβώνες, τους γάμους, τις αποφοιτήσεις ή στις κηδείες. Είναι εορταστική ενδυμασία και περνάει από γενιά σε γενιά στις οικογένειες», σχολίασε η Yuka Ohishi από την Ιαπωνία. «Αυτά τα εσώρουχα δεν θυμίζουν καν κιμονό- απλώς διάλεξε μια λέξη που έχει μέσα το "Κιμ". Δεν έδειξε κανέναν σεβασμό στο τι πραγματικά σημαίνει αυτό το ένδυμα για την κουλτούρα μας», συνέχισε η ίδια.

Η Κιμ Καρντάσιαν κατοχύρωσε το brand Kimono πέρυσι, καθώς επίσης και τα trademarks «Kimono Body», «Kimono Intimates» και «Kimono World». Το συγκεκριμένο εσώρουχο, σχεδιασμένο για να λειαίνει την φιγούρα του σώματος κάτω από τα ρούχα, είναι διαθέσιμο σε διάφορα χρώματα.

Η διάσημη σταρ εξήγησε στο Twitter πως «υπήρχαν πάρα πολλές φορές που δεν μπορούσε να βρει ένα χρώμα εσωρούχου να ταιριάζει με την απόχρωση της επιδερμίδας της οπότε χρειαζόταν λύση για όλο αυτό».



Ωστόσο πολλοί ήταν εκείνοι που ενοχλήθηκαν με την ιδέα της να κατοχυρώσει ως εμπορικό σήμα το κιμονό, ενώ άλλοι δυσαρεστήθηκαν που το παραδοσιακό ένδυμα φέρει πλέον το ίδιο όνομα με ένα brand εσωρούχων, κατακλύζοντας με αρνητικά σχόλια το hashtag #KimOhNo. Άλλοι πάλι φοβούνται πως ο κόσμος μπορεί να συνδέει πλέον το κιμονό με την Κιμ Καρντάσιαν και όχι με την Ιαπωνία. 


Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

Πολιτισμός / Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

«Είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα των υπερμεγέθων αποδόσεων που μπορεί να αποκομίσει η Disney από τους κινηματογράφους με το σωστό έργο την κατάλληλη στιγμή» σχολιάζει το Variety
LIFO NEWSROOM
Εγκαινιάστηκε το Δημοτικό Μουσείο Γιάννη Ρίτσου στη Μονεμβασιά

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το Δημοτικό Μουσείο Γιάννη Ρίτσου στη Μονεμβασιά

Παρουσία της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη και πλήθους κόσμου, εγκαινιάστηκε στην Καστροπολιτεία της Μονεμβασιάς το νέο Δημοτικό Μουσείο αφιερωμένο στον Γιάννη Ρίτσο, στο σπίτι όπου γεννήθηκε και έζησε ο μεγάλος Έλληνας ποιητής
LIFO NEWSROOM
Εναλλακτική Σκηνή

Πολιτισμός / Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ετοιμάζει ένα #έπικ comeback

Η πιο ανήσυχη φωνή του σύγχρονου μουσικού θεάτρου στη χώρα ετοιμάζει ένα πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 30 παραγωγές, δύο φεστιβάλ, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και συμμετοχή στο 60ό Φεστιβάλ Δημητρίων.
LIFO NEWSROOM
Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Το καλαίσθητο δράμα μυστηρίου «When the Fall is Coming», η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby», ο οργισμένος «Rebel Without a Cause», η «Malena» του Τζουζέπε Τορνατόρε και τέσσερις ακόμα επιλογές απαρτίζουν το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ