Η Κιμ Καρντάσιαν έχει εξοργίσει την Ιαπωνία με τα εσώρουχά της

Η Κιμ Καρντάσιαν έχει εξοργίσει την Ιαπωνία με τα εσώρουχά της Facebook Twitter
0

Οργή στην Ιαπωνία έχει προκαλέσει η Κιμ Καρντάσιαν που κυκλοφόρησε μια νέα σειράς εσωρούχων με την επωνυμία «Kimono Intimates».

Σε δηλώσεις της η διάσημη σταρ είπε πως τα νέα εσώρουχα «τιμούν και βελτιώνουν το σώμα και τις καμπύλες των γυναικών», αλλά οι χρήστες στα ιαπωνικά social media χαρακτήρισαν την σειρά ως ασέβεια στο παραδοσιακό ένδυμα του κιμονό. 


Το κιμονό, που χρονολογείται στην Ιαπωνία από τον 15ο αιώνα, θεωρείται η εθνική γυναικεία ενδυμασία της χώρας και φοριέται κυρίως σε ειδικές περιστάσεις. «Φοράμε κιμονό για να γιορτάσουμε την υγεία, την ανάπτυξη των παιδιών, τους αρραβώνες, τους γάμους, τις αποφοιτήσεις ή στις κηδείες. Είναι εορταστική ενδυμασία και περνάει από γενιά σε γενιά στις οικογένειες», σχολίασε η Yuka Ohishi από την Ιαπωνία. «Αυτά τα εσώρουχα δεν θυμίζουν καν κιμονό- απλώς διάλεξε μια λέξη που έχει μέσα το "Κιμ". Δεν έδειξε κανέναν σεβασμό στο τι πραγματικά σημαίνει αυτό το ένδυμα για την κουλτούρα μας», συνέχισε η ίδια.

Η Κιμ Καρντάσιαν κατοχύρωσε το brand Kimono πέρυσι, καθώς επίσης και τα trademarks «Kimono Body», «Kimono Intimates» και «Kimono World». Το συγκεκριμένο εσώρουχο, σχεδιασμένο για να λειαίνει την φιγούρα του σώματος κάτω από τα ρούχα, είναι διαθέσιμο σε διάφορα χρώματα.

Η διάσημη σταρ εξήγησε στο Twitter πως «υπήρχαν πάρα πολλές φορές που δεν μπορούσε να βρει ένα χρώμα εσωρούχου να ταιριάζει με την απόχρωση της επιδερμίδας της οπότε χρειαζόταν λύση για όλο αυτό».



Ωστόσο πολλοί ήταν εκείνοι που ενοχλήθηκαν με την ιδέα της να κατοχυρώσει ως εμπορικό σήμα το κιμονό, ενώ άλλοι δυσαρεστήθηκαν που το παραδοσιακό ένδυμα φέρει πλέον το ίδιο όνομα με ένα brand εσωρούχων, κατακλύζοντας με αρνητικά σχόλια το hashtag #KimOhNo. Άλλοι πάλι φοβούνται πως ο κόσμος μπορεί να συνδέει πλέον το κιμονό με την Κιμ Καρντάσιαν και όχι με την Ιαπωνία. 


Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM