H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
12

H κόρη της Μαντόνα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια των Converse και MadeMe για τη νέα συλλογή «που είναι φτιαγμένη από κορίτσια για κορίτσια». Και για ακόμη μια φορά όλοι ασχολούνται με τις τρίχες στη μασχάλη της Λούρδης. Μόνο που τώρα αυτό ακριβώς ήταν το ζητούμενο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η 21χρονη τραγουδίστρια και συνθέτης προκαλεί με την εικόνα της τα στερεότυπα γύρω από την γυναικεία ομορφιά, αφού στο παρελθόν έχει απασχολήσει πολλές φορές τα δημοσιεύματα με την τριχοφυΐα της, την οποία και δεν διστάζει να προβάλλει με κάθε ευκαιρία. 

Και με την νέα συλλογή να προορίζεται, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της καμπάνιας, για ένα «άνετο, ανεξάρτητο κορίτσι που ρισκάρει και δεν ανησυχεί για όσα φορούν ή κάνουν οι άλλοι», ποια καλύτερη πρωταγωνίστρια από τη Λούρδη για να ενσαρκώσει τη συγκεκριμένη φιλοσοφία. 

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter

Οι πόζες της Λούρδης στο φακό της Mayan Toledano με ρούχα και παπούτσια της νέας συλλογής και τις τρίχες στη μασχάλη της σε πλήρη θέα έχουν στόχο να αψηφήσουν -όπως συνηθίζει να κάνει άλλωστε και η διάσημη μητέρα της- τα πρότυπα που θέλουν την γυναικεία ομορφιά ταυτισμένη με την απουσία τριχοφυΐας.

Η Vogue, σχολιάζοντας το πρότζεκτ, γράφει: «Από την επιλογή του brand να αποκλίνει από το αντρικό streetwear με νοσταλγικά κομμάτια της δεκαετίας του '90 μέχρι το δυνατό μήνυμα πίσω από τις φωτογραφίες, αυτή είναι μια κατεύθυνση την οποία θέλουμε να δούμε να ακολουθούν περισσότερα brands επειδή οι γυναίκες αξίζουν να τιμώνται και στη φυσική, απείραχτη μορφή τους». 

H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
H αντισυμβατική Λούρδη αμφισβητεί τα στερεότυπα περί ομορφιάς με αξύριστες μασχάλες Facebook Twitter
Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM