Διαφημιστική εταιρεία ανέπτυξε τεχνολογία για τοποθέτηση σύγχρονων προϊόντων σε κλασσικές ταινίες

Διαφημιστική εταιρεία ανέπτυξε τεχνολογία για τοποθέτηση σύγχρονων προϊόντων σε κλασσικές ταινίες Facebook Twitter
Με τη νέα τεχνολογία η τοποθέτηση προϊόντων σε παλαιότερες ταινίες θα φαίνεται σαν μέρος των πραγματικών σκηνικών όπως στην παραπάνω σκηνή από την Μεγάλη Απόδραση με τον Στηβ ΜακΚουήν.
0

Η Mirriad, μια βρετανική διαφημιστική εταιρεία, ανέπτυξε τεχνολογία μέσω της οποίας μπορεί να γίνει τοποθέτηση προϊόντος σε παλαιότερες ταινίες και σειρές. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εταιρείας η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να “σκανάρει” μια εικόνα, να καταλάβει το βάθος, την κίνηση, την υφή των αντικειμένων μέσα στο κάδρο και να κάνει προσαρμογές με τέτοιο τρόπο ώστε να μη γίνεται αισθητή η διαφορά από το ανθρώπινο μάτι.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαμε πχ. να βλέπουμε τον 007 του Σον Κόνερι να πίνει μπίρα συγκεκριμένης μάρκας αντί για dry martini στο Goldfinger ή την ώρα που ο Ράσελ Κρόου τα βάζει με τα άγρια θηρία στον Μονομάχο, ρεκλάμες στο Κολοσσαίο να διαφημίζουν μια νέα γεύση coca-cola κι αυτό να φαίνεται σαν μέρος των πραγματικών σκηνικών, αντί για προϊόν μεταγενέστερης ψηφιακής επεξεργασίας.

Οι κινηματογραφικοί παραγωγοί και οι υπεύθυνοι των στούντιο βλέπουν ήδη στη συγκεκριμένη τεχνολογία τη δυνατότητα να πάρουν πίσω (και με το παραπάνω) τα έσοδα που έχουν χάσει από την πανδημία. Ανέκαθεν η τοποθέτηση προϊόντων ήταν ένας καλός τρόπος για να καλυφθούν τα έξοδα μιας κινηματογραφικής παραγωγής ή ακόμα και για να αποκτήσει αυτή θετικό ισολογισμό πριν καν βγει στις αίθουσες. Και δεν είναι μόνο οι άνθρωποι του σινεμά που σκέφτονται να προσφύγουν στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Άνθρωποι της μουσικής βιομηχανίας υποστηρίζουν ότι σύντομα οι καλλιτέχνες θα επιχειρήσουν τοποθέτηση προϊόντων σε παλιότερα βιντεοκλίπ τους - ο Τζιοβάνι Αγιάλα, διάσημος τραγουδιστής στην Κολομβία, το έπραξε ήδη.

Αν και ακούγεται μια επικερδής διαδικασία, γεννά μια σειρά από ζητήματα, με βασικό εκείνο της διατήρησης της καλλιτεχνικής ακεραιότητας ενός έργου. Όπως υποστηρίζει η κινηματογραφική κριτικός Αν Μπίλσον «καταστρατηγείται ο ρόλος του σκηνογράφου, που μπήκε σε πάρα πολύ κόπο για να στήσει ο, τι βρίσκεται μέσα στο κάδρο, για να έρθει στη συνέχεια ένας τυχαίος διαφημιστής και να του χαλάσει τη δουλειά, τοποθετώντας κάτι αναχρονιστικό ή κάτι που δεν συμβαδίζει με την αισθητική επιλογή των υπολοίπων αντικειμένων». Εδώ που τα λέμε, ίσως να ήταν λίγο παράξενο να βλέπεις διαφημιστικά της coca-cola  στο Κολοσσαίο, ενώ ο Ράσελ Κρόου μονομαχεί με άγρια θηρία.

Με στοιχεία από το bbc.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM