Διαδικτυακές απάτες με τον Κλιντ Ίστγουντ να διαφημίζει έλαιο κάνναβης - Κατέθεσε μηνύσεις

Διαδικτυακές απάτες με τον Κλιντ Ίστγουντ να διαφημίζει έλαιο κάνναβης - Κατέθεσε μηνύσεις Facebook Twitter
0

Ο Κλιντ Ίστγουντ κατέθεσε μηνύσεις για δόλια χρήση του ονόματός του με σκοπό την πώληση προϊόντων CBD και ισχυρισμούς πως «αποσύρθηκε από την κινηματογραφική βιομηχανία για να εισέλθει στη βιομηχανία ευεξίας».

Ο 90χρονος «Dirty Harry» υποστηρίζει πως το όνομα και η εικόνα του χρησιμοποιούνται σε διαδικτυακές απάτες για την πώληση ελαίου κάνναβης, καραμελών από κάνναβη και άλλων σχετικών προϊόντων.

Το CBD ή «κανναβέλαιο» είναι μια μη ψυχοδραστική μίξη της κάνναβης και νομιμοποιήθηκε στις ΗΠΑ το 2018.

«Ο κ. Ίστγουντ δεν έχει και δεν είχε ποτέ ουδεμία σχέση με την παρασκευή, προώθηση ή/και την πώληση προϊόντων CBD», αναφέρεται στη μήνυση.

Η πρώτη μήνυση επικαλείται ένα άρθρο ειδήσεων στο διαδίκτυο που φέρει μια δήθεν συνέντευξη στην οποία ο Ίστγουντ αποκαλύπτει ψευδώς ότι αναπτύσσει μια νέα σειρά CBD και «απομακρύνεται από το προσκήνιο, για να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην επιχείρησή του στον κλάδο ευεξίας».

Ο δυο φορές βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης σπανίως διαφημίζει κάτι, σημειώνεται στη μήνυση. Επιπλέον, «δεν εκφέρει άποψη για τα προϊόντα CBD ή τη νόμιμη βιομηχανία CBD», διευκρίνισε εκπρόσωπός του σε ανακοίνωση. 

Μια δεύτερη μήνυση αναφέρει ότι χρησιμοποιήθηκε κώδικας στο ίντερνετ για την παράνομη εισαγωγή του ονόματος του Κλιντ Ίστγουντ σε ορισμένες διαδικτυακές αναζητήσεις προϊόντων CBD.

Οι δύο μηνύσεις, που κάνουν λόγο για συκοφαντία, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και ιδιωτικής ζωής, ζητούν απροσδιόριστα ποσά αποζημίωσης και περιοριστικά μέτρα.

Κατατέθηκαν σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στην Καλιφόρνια εναντίον ενός αριθμού εργαστηρίων, νομικών και φυσικών προσώπων, των οποίων ωστόσο η πραγματική ταυτότητα είναι άγνωστη. 

«Ο πελάτης μου δεν μπορεί να μείνει αδρανής καθώς οι κατηγορούμενοι χρησιμοποιούν το καλό του όνομα για να εξαπατήσουν πελάτες προς αγορά προϊόντων, με τα οποία δεν έχει σχέση», ανέφερε ο δικηγόρος του, Τζόρνταν Σάσμαν.

Με πληροφορίες από Reuters

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM