Caroline Flack: Το μήνυμα στο Instagram που δεν δημοσίευσε ποτέ - «Παθαίνω κρίσεις, ήταν ατύχημα»

Caroline Flack: Το μήνυμα στο Instagram που δεν δημοσίευσε ποτέ - «Παθαίνω κρίσεις, ήταν ατύχημα» Facebook Twitter
0

Η οικογένεια της Caroline Flack κοινοποίησε ένα αδημοσίευτο ποστ στο Instagram, που είχε γράψει η 40χρονη παρουσιάστρια λίγες ημέρες πριν βρεθεί απαγχονισμένη. 

Η άγνωστη μέχρι σήμερα ανάρτηση έρχεται στο φως μετά την διαταγή έρευνας για τον θάνατο της πρώην παρουσιάστριας του Love Island, που ξεκίνησε την Τετάρτη, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται πως βρέθηκε απαγχονισμένη στο διαμέρισμά της στο Λονδίνο. 

Στο αδημοσίευτο ποστ στο Instagram, η Caroline Flack γράφει πως «χάθηκε η γη και το μέλλον κάτω από τα πόδια της», όταν συνελήφθη για επίθεση στον σύντροφό της. Η μητέρα της έδωσε στη δημοσιότητα τα λόγια της, που η παρουσιάστρια την είχε συμβουλεύσει να μην κάνει, μέσω της Eastern Daily Press. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Caroline (@carolineflack) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Happy Birthday to my little pocket rocket ❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lewis Burton (@mrlewisburton) στις


Η Caroline Flack βρέθηκε νεκρή το περασμένο Σάββατο μέσα στο σπίτι της, λίγες εβδομάδες πριν την δίκη της με κατηγορίες επίθεσης εναντίον του συντρόφου της, Lewis Burton, τον Δεκέμβριο. Η ίδια είχε δηλώσει αθώα και αφέθηκε ελεύθερη με εγγύηση, αλλά διατάχθηκε να σταματήσει οποιαδήποτε επικοινωνία με τον Burton πριν την δίκη, που είχε προγραμματιστεί για τον Μάρτιο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Today was MANIC ... but in the words of @nathan.charles.smith ... it all turns out alright in the end .. thanks @hairbythomastatam for being so patient and then so speedy ... ❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Caroline (@carolineflack) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Day 1 shoot ... hair and make up @gemflossi

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Caroline (@carolineflack) στις


Η μητέρα της είπε στην εφημερίδα Norfolk πως η κόρη της, της είχε δείξει το περιεχόμενο της ανάρτησης τον Ιανουάριο αλλά την είχαν συμβουλεύσει να μην το δημοσιεύσει. Η Chris Flack πρόσθεσε ωστόσο πως η οικογένεια ήθελε ο κόσμος να το διαβάσει.

«Η Carrie μου είχε στείλε αυτό το μήνυμα στα τέλη Ιανουαρίου αλλά την συμβούλευσαν να μην το δημοσιεύσει, όμως ήθελε τόσο πολύ να ακουστεί η φωνούλα της», είπε η μητέρα της. «Κυκλοφορούν τόσες ανακρίβειες εκεί έξω αλλά έτσι ένιωθε και εγώ με την οικογένειά μου θέλαμε ο κόσμος να διαβάσει τα λόγια της. Η Carrie περιβαλλόταν από αγάπη και φίλους αλλά όλο αυτό ήταν υπερβολικό για εκείνη να το διαχειριστεί». 

Ολόκληρο το αδημοσίευτο ποστ της Caroline Flack

«Για πολλούς, η σύλληψη για επίθεση είναι ένας ακραίος τρόπος για μια κατά κάποιον τρόπο πνευματική αφύπνιση αλλά για μένα έχει γίνει καθημερινότητα.

Πατάω το κουμπί της αναβολής σε πολλά άγχη της ζωής μου, όλη μου την ζωή. Δέχομαι ατίμωση και τοξικές γνώμες στην ζωή μου εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια και παρόλα αυτά είπα στον εαυτό μου πως είναι όλα μέρος της δουλειάς μου. Κανένα παράπονο.

Το πρόβλημα με το να κρύβεις πράγματα κάτω από το χαλάκι είναι πως υπάρχουν ακόμη εκεί και μια μέρα κάποιος θα σηκώσει αυτό το χαλάκι και το μόνο που θα νιώσεις είναι ντροπή και ατίμωση.

Στις 12 Δεκεμβρίου 2019 με συνέλαβαν για επίθεση στον φίλο μου. Μέσα σε 24 ώρες έχασα το μέλλον μου και την γη κάτω από τα πόδια μου, όλοι οι τοίχοι που χρειάστηκα τόσο καιρό για να χτίσω, κατέρρευσαν. Ξαφνικά βρίσκομαι σε μια διαφορετική σκηνή και όλοι το βλέπουν να συμβαίνει. 

Πάντα αναλάμβανα την ευθύνη για ό,τι είχε συμβεί το προηγούμενο βράδυ. Ακόμη και εκείνη τη νύχτα. Αλλά η αλήθεια είναι... ήταν ατύχημα. Παθαίνω νευρικές κρίσεις εδώ και πολύ καιρό. Αλλά ΔΕΝ είμαι θύτης ενδοοικογενειακής βίας. Είχαμε έναν καβγά και έγινε ένα ατύχημα. Ένα ατύχημα. Το αίμα που κάποιος ΠΟΥΛΗΣΕ σε μια εφημερίδα ήταν το αίμα ΜΟΥ και αυτό ήταν κάτι πολύ θλιβερό και προσωπικό. 

Ο λόγος που μιλάω σήμερα είναι επειδή η οικογένειά μου δεν αντέχει άλλο. Έχασα την δουλειά μου. Το σπίτι μου. Την ικανότητά μου να μιλάω. Μου πήραν την αλήθεια από τα χέρια και την χρησιμοποίησαν για ψυχαγωγία. 

Δεν μπορώ να περνάω την κάθε μέρα κρυμμένη, να μου λένε να μην μιλάω σε κανέναν. Ζητάω συγγνώμη από την οικογένειά μου για όσα τους προκάλεσα και όσα χρειάστηκε να περάσουν οι φίλοι μου. Δεν σκέφτομαι "πώς θα πάρω πίσω την καριέρα μου". Σκέφτομαι πώς θα πάρω πίσω την ζωή μου και εκείνη της οικογένειάς μου»

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM