Άννα Κινδύνη, Dexter, No Jazz

Άννα Κινδύνη, Dexter, No Jazz Facebook Twitter
Dexter
0

» Το Σαββατοκύριακο οπωσδήποτε θα επισκεφθώ την έκθεση με έργα της Άννας Κινδύνη στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138). Στην έκθεση περιλαμβάνονται περισσότερα από 100 έργα που προέρχονται από τη συλλογή του Μουσείου Μπενάκη και από ιδιωτικές συλλογές. Εκτίθενται κυρίως σχέδια με κάρβουνο αλλά και ελαιογραφίες, σχέδια με μολύβι και με μελάνι καθώς και χαρακτικά, από τις πρώτες καλλιτεχνικές της απόπειρες κατά τη δεκαετία του 1930 μέχρι τα τελευταία έργα από τη σειρά «Έρωτες» τη δεκαετία του 1980. Ο δημιουργικός της τρόπος φέρει όλη τη συγκίνηση και ταυτόχρονα τη δύναμη που τη χαρακτήρισαν και στη ζωή της, που ξεκίνησε το 1914 από τη Μικρά Ασία, συνέχισε με μια κλασική προσφυγική ιστορία στη Μυτιλήνη και συνεχίστηκε στην Αθήνα, όπου παντρεύτηκε τον αρχιτέκτονα Μανόλη Κινδύνη. Κατά την Κατοχή βρέθηκε στην Αντίσταση, ενώ μετά την απελευθέρωση έφυγε για το Παρίσι με το ιστορικό πλοίο Ματαρόα. Παρακολούθησε την Beaux Arts στο Παρίσι και το 1960 έκανε την πρώτη της ατομική έκθεση στην γκαλερί Saint-Placide, στο Παρίσι, και δύο χρόνια αργότερα στην γκαλερί Reid στο Λονδίνο. Το 1963 πήρε το βραβείο Eugène Carrierre.
Κατερίνα Ι. Ανέστη

»Περιμένω τον τρίτο κύκλο της πολύ δαιμόνιας σειράς Dexter. Πρόκειται για την ιστορία ενός κατά συρροήν δολοφόνου που εργάζεται στο αστυνομικό τμήμα του Μαϊάμι ως αναλυτής των κηλίδων αίματος που βρίσκουν σε φόνους (!) και ο οποίος δολοφονεί μόνο τους κακούς. Είναι ένα πολύ διασκεδαστικό σίριαλ που αμφισβητεί συνεχώς και με τον πιο έξυπνο τρόπο την ικανότητα του θεατή να ξεχωρίσει το καλό από το κακό. Αυτό, αν σκεφτείτε λίγο, προφανώς συμβαίνει σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Η σειρά ξεκινά με τον ήρωα να μην έχει καθόλου αισθήματα, να σκέφτεται τελείως τετράγωνα και να λειτουργεί μόνο βάσει του δολοφονικού του ενστίκτου. Όσο περνούν τα επεισόδια άλλο τόσο ο Dexter μπλέκεται σε συναισθηματικές καταστάσεις. Πρόκειται για άλλο ένα ρεσιτάλ ερμηνείας του γνωστού από το Six Feet Under Michael C. Hall. Τώρα τελειώνω με κομμένη την ανάσα το δεύτερο κύκλο και αναγκαστικά περιμένω τη γλυκιά ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του τρίτου κύκλου…
Μιχάλης Μιχαήλ

»Περιμένω το συνέδριο με θέμα «Νέα Μέσα & Ενημέρωση: Συγκλίσεις & Αποκλίσεις», που οργανώνεται από το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με τη συνεργασία του Megaron Plus, για να ενημερωθώ σχετικά με τις εξελίξεις στα μέσα, για το πώς εξελίσσεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ποιες είναι οι νέες δεξιότητες και πώς επηρεάζονται οι εργασιακές σχέσεις από τις επιχειρηματικές και τεχνολογικές αλλαγές. Στόχος του συνεδρίου είναι η μελέτη της ψηφιακής μαζικής επικοινωνίας και της σημασίας που έχει για το δημόσιο χώρο.
Mερόπη Κοκκίνη

»Περιμένω τους τρελούς Γαλάτες No Jazz, ένα γκρουπ που είναι δύσκολο να το κατατάξεις σε μια κατηγορία. Οι No Jazz σε «φτιάχνουν» με μια φανταστική μείξη ενέργειας και ρυθμού: brass solos, hip hop, μουσικοί που κινούνται και μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους στο κοινό και την ίδια στιγμή φέρνουν πίσω τη μαγεία του George Clinton, του Frank Zappa αλλά και του Miles Davis. Ακούστε τους στο www.myspace.com/lesnojazz και δείτε τους στο Half Note Jazz Club από απόψε μέχρι και τις 2 Φεβρουαρίου.
Θεόφιλος Δουμάνης

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρωμαϊκή Εποχή: Η «καλύτερη ένδειξη» μέχρι σήμερα ότι οι μονομάχοι πάλευαν με λιοντάρια σε έναν σκελετό

Πολιτισμός / Ρωμαϊκή Εποχή: Η «καλύτερη ένδειξη» μέχρι σήμερα ότι οι μονομάχοι πάλευαν με λιοντάρια σε έναν σκελετό

«Είναι η πρώτη φορά που έχουμε φυσικές αποδείξεις για μονομάχους που πάλευαν, ή συμμετείχαν σε ένα θέαμα, με μεγάλες γάτες όπως τα λιοντάρια» σύμφωνα με τους ειδικούς
LIFO NEWSROOM