Oι τιμές των τροφίμων έχουν αυξηθεί 30% σε δύο χρόνια– Έρχονται νέες ανατιμήσεις

Oι τιμές των τροφίμων έχουν αυξηθεί 30% σε δύο χρόνια– Έρχονται νέες ανατιμήσεις Facebook Twitter
Φωτ.: SOOC
0

Το 30% αγγίζουν οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο πληθωυρισμός καθιστούν την ακρίβεια σημαντικό ζήτημα για τους πολίτες. 

Πρώτη στη λίστα των είναι η ζάχαρη, της οποίας η ανατίμηση, από τον Ιούλιο του 2021 μέχρι και τον Ιούλιο του 2023, φτάσει το 64%. Σε υψηλές θέσεις βρίσκονται επίσης το ελαιόλαδο (51%), οι πατάτες (46%), το αλεύρι, τα δημητριακά (39%) και το ψωμί (32%). Μάλιστα, με δεδομένο ότι παρατηρούνται ελλείψεις στην ευρωπαϊκή αγορά, υπάρχουν επιπλέον φόβοι για το ελαιόλαδο.

Εντωμεταξύ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν και άλλο, καθώς, από Σεπτέμβρη είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν νέες ανατιμήσεις σε τρόφιμα, τα οποία συγκαταλέγονται στα βασικά προϊόντα.

Το υπουργείο Ανάπτυξης επικοινωνεί με εταιρείες του κλάδου ενώ έχουν ενεργοποιηθεί πλαφόν στις τιμές χονδρικής. Το ζητούμενο είναι οι εταιρίες τροφίμων να έχουν εκπτώσεις άνω του 5%.

Όσον αφορά το market pass, εξετάζεται ωστόσο το ενδεχόμενο να υπάρξει παράταση λόγω των πληροφοριών για περαιτέρω ακρίβεια.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα δισεκατομμύρια απέφερε στον Τραμπ η στροφή στα κρυπτονομίσματα;

Οικονομία / Πόσα δισεκατομμύρια απέφερε στον Τραμπ η στροφή στα κρυπτονομίσματα;

Ο Ντόναλντ Τραμπ από τον κίνδυνο οικονομικής κατάρρευσης έχει μεταβληθεί σε ισχυρό «πρόεδρο των κρυπτονομισμάτων» - Πώς οι επιχειρήσεις κρυπτονομισμάτων της οικογένειάς του μετατράπηκαν σε πηγή δισεκατομμυρίων, και τι συνεπάγεται αυτό για τη διαφάνεια και την πολιτική εξουσία
LIFO NEWSROOM
Πάνω από 6 ευρώ το πακέτο: Η συζήτηση για νέες αυξήσεις στα τσιγάρα

Οικονομία / Πάνω από 6 ευρώ το πακέτο: Η συζήτηση για νέες αυξήσεις στα τσιγάρα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει τη σταδιακή εξίσωση των τιμών και των φόρων μεταξύ των κρατών-μελών, ώστε να περιοριστεί το «τουριστικό κάπνισμα», το φαινόμενο κατά το οποίο καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερα τσιγάρα από γειτονικές χώρες
LIFO NEWSROOM