Η δασκάλα του έρωτα

Η δασκάλα του έρωτα Facebook Twitter
0
­Αφιερώνεις το βιβλίο σου στους πρώην σου. Μα, πόσοι είναι αυτοί οι πρώην;

Δεν είναι τόσο πολλοί! (γέλια) Το αφιερώνω σ' αυτούς που πραγματικά με βοήθησαν στη δουλειά μου, στις μόνιμες σχέσεις μου. Όταν, ας πούμε, διάβασα από μια ερευνήτρια του σεξ ότι το τάδε νεύρο, αν το πι- έσεις είναι σούπερ για τον άντρα, δεν έπρεπε να το τσεκάρω;

Δηλαδή, έχεις κάνει όλα όσα περιγράφεις!

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το να είσαι sex editor δεν σημαίνει ότι γράφεις τα απομνημονεύματά σου. Διαβάζω πάρα πολύ, υπάρχουν έρευνες από τις οποίες ενημερώνομαι, και σαφώς παίρνω κι από πλάγιες πηγές υλικό, π.χ. διάφορα tips από ζιγκολό και call girls.

Για χρόνια επικρατούσε η άποψη ότι μια γυναίκα που πηγαίνει με πολλούς άντρες είναι «ελαφρών ηθών». Έχει καταρριφθεί αυτό τελικά ή εξακολουθεί να ισχύει;

Στην Ελλάδα βλέπω ότι οι γυναίκες είναι δύο ταχυτήτων. Η μια είναι αυτή που συνεχίζει να κρύβει τους εραστές της και η άλλη τα κορίτσια της γενιάς του «Cosmopolitan», που είναι σούπερ απελευθερωμένα και έχουν μια απίστευτη λίμπιντο. Ξέρεις, η γυναικεία λίμπιντο όλο και αυξάνεται, ενώ η αντρική όλο και μειώνεται.

Αυτό έχει να κάνει με την τρομερή επαγγελματική εξέλιξη των γυναικών;

Συμβαίνει επειδή η κοινωνία αρχίζει να αποδέχεται επιτέλους τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Ουσιαστικά στα 30 αρχίζει η γυναίκα να θέλει πολύ σεξ. Τότε ξυπνάει. Λαμβανομένης υπόψη και της οικονομικής ευρωστί- ας σας, θα γίνεστε ακόμα πιο απειλητικές, θα πρέπει να σας φοβούνται οι άντρες! Μα, οι άντρες πάντα φοβούνταν τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Ειδικά στην Ελλάδα! Τώρα, μάλιστα, που έχει αποδειχτεί ότι η γυναίκα είναι το εκ φύσεως πολυγαμικό ον, γι' αυτό και πολυοργασμικό, αλλάζουν τα πάντα. Πριν από μερικά χρόνια λάβαμε μια επιστολή από το Σεξολογικό Ινστιτούτο ή από το Σεξολογικό Κέντρο, δεν θυμάμαι τώρα, που ζητούσε συγγνώμη εκ μέρους των προκατόχων τους γιατρών των αρχών του 20ού αιώνα για τα ψέματα που είπαν. Ήξεραν την αλήθεια για τον γυναικείο οργασμό και την απέκρυψαν για κοινωνικούς λόγους...

Λες στο βιβλίο ότι η ιδανική συνθήκη τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες είναι ο «βιασμός».

Καταρχάς, είναι επίφοβο έτσι όπως το λες. Εγώ περιγράφω μια φαντασίωση, ένα παιχνίδι. Δεν κάνεις τις φαντασιώσεις σου κάθε μέρα και τις κάνεις μόνο με τον άντρα που θέλεις, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, για να μην υπάρχει η ρουτίνα.

Θίγεις το θέμα του μεγέθους. Δεν είναι υπαίτιοι οι γκέι γι' αυτό; Η εμμονή τους με το μέγεθος, που τη «μετέδωσαν» στις σύγχρονες γυναίκες...

Όταν βλέπεις ένα μεγάλο πέος, έχεις διέργεση. Οι γκέι όντως λάτρεψαν πρώτοι το αντρικό σώμα. Εγώ μεγάλωσα μέσα στα gay club. Μου ασκούσαν τρομερή μαγεία, κυρίως οι transexual!

Γράφεις ότι οι Έλληνες, ακόμα κι όταν έχουν μικρό πέος, φέρονται σαν να έχουν μεγάλο... Δεν είναι αλήθεια; (γέλια)

Το κόμπλεξ και η ανασφάλεια παραμένουν όμως... Δεν θα 'πρεπε. Γι' αυτό δίνω ρητές οδηγίες και στάσεις για μικρά πέη, γιατί παρατηρείται οι άντρες με μικρό πέος να κάνουν τις στάσεις για μεγάλο πέος, και οι άντρες με μεγάλο πέος να κάνουν τις στάσεις για μικρό πέος. Επειδή δεν ξέρουν, δεν έχουν την αίσθηση του κόλπου. Πάντως, οι Γερμανοί θεωρούν ότι οι Έλληνες έχουν μικρό πέος συγκριτικά με άλλους λαούς.

Γράφεις, επίσης, ότι το σημείο G του άντρα είναι στον πρωκτό. Άρα, καταρρίπτεις ακόμα ένα μεγάλο αντρικό ταμπού. Δυνάμει, όλοι μπορεί να ζητήσουν να ασχοληθεί κάποιος με τον πρωκτό τους. Τους κάνει αυτό γκέι;

Γκέι είναι όποιος ερωτεύεται άντρες. Το τι ζητάει από μια γυναίκα στο σεξ ένας στρέιτ άντρας δεν τον κάνει γκέι. Άσε που σήμερα υποτίθεται ότι δεν υπάρχει το απόλυτο. Δεν υπάρχει απόλυτα γκέι ή στρέιτ, έτσι λένε οι ερευνητές του σεξ. Ότι όλοι κινούμαστε κάπου μεταξύ. Πολλές από τις γυναίκες αναγνώστριές μου, από «Cosmopolitan» ή «ΜarieClaire», μου γράφουν ότι θέλουν να το δοκιμάσουν με γυναίκα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αμέσως μετά δεν θα συνεχίσουν την ερωτική τους ζωή με άντρες.

Η κρίση έχει επηρεάσει τη σεξουαλικότητα του Έλληνα;

Υποτίθεται ότι σε μια περίοδο κρίσης το ρίχνουμε στο σεξ. Αν έχει αυξηθεί στατιστικά, δεν ξέρω. Πάντως, αυξήθηκε κατά πολύ ο αριθμός των γυναικών που βγήκαν στη βίζιτα και των αντρών ζιγκολό.

Οι άντρες σε θεωρούν «εύκολη» λόγω της δουλειάς σου;

Όχι! Με σέβονται πολύ και, ίσα ίσα, με θεωρούν μάλλον «δύσκολη». Μου έχουν φοβερό respect. Με βλέπουν πλέον σαν «φιλαράκι». Εκεί έχω χάσει σ' αυτό ως γυναίκα.

Δεν ξέρω τι έχασες, αλλά μια εποχή σε ζήλευε η μισή Αθήνα για τον Ροντρίγκο. Γυναίκες και άντρες! Τι έπαθα τότε! (γέλια)

Τώρα χωρίσαμε, αλλά παραμένουμε καλοί φίλοι. Τον είχα προετοιμάσει, όμως, πριν τον φέρω από τη Βραζιλία. Το είχα ξαναζήσει παλιότερα με έναν Γάλλο μιγά που τα είχα και, όπου πηγαίναμε, γινόταν πανικός. Και ακόμα παλιότερα με έναν άλλο...

Καλά, μόνο με ξένους καλλονούς τα είχες;

Αφού μου αρέσουν οι ωραίοι άντρες!

Μα τι τους κάνεις; Χρησιμοποιείς όλα αυτά που περιγράφεις στα άρθρα σου;

Λες; (γέλια) Όταν είσαι σε σχέση, μιλάς καρδιά προς καρδιά. Όλα τα καλά μου αγόρια ήταν τα ωραία, αυτοί με αγάπησαν πραγματικά. Με τους λίγο πιο μέτριους ήταν που πέρασα άσχημα.

Από πού πήρες τα περισσότερα tips; Από άντρες στρέιτ, από γκέι ή γυναίκες;

Από όλους! Από γκέι έμαθα τον «βιδωτό» στοματικό έρωτα. Ξέρεις πόσο extreme και ταμπού ήταν το στοματικό; Το άλλαξε η ταινία Βαθύ Λαρύγγι! Και το «πρωκτικό», το οποίο πρέπει πια η γυναίκα να το δίνει. Άλλωστε, αποδείχτηκε από τον γιατρό Κomisaruk ότι υπάρχει και πρωκτικός οργασμός.

Πώς νιώθεις που έγινες γνωστή μέσα από το σεξ;

Εγώ νιώθω μια χαρά! Πριν από μερικά χρόνια, πάνω που έλεγα να τα παρατήσω, επηρεασμένη από άλλους, μου έφερε ένας φίλος από τη Νέα Υόρκη ένα αυτόγραφο από τη Dr. Ruth που έλεγε: «Eirini, keep going». Ε, είπα, αυτό θα κάνω! Και αποδέχτηκα την καριέρα της sex editor.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νόρμαν Μέιλερ «Μάγισσα τέχνη»

Το πίσω ράφι / Νόρμαν Μέιλερ: «Οι καλλιτέχνες δίνουν όρκο να είναι εγωιστές. Ειδάλλως, δεν θα γίνει τίποτα»

Ο Αμερικανός συγγραφέας ξεκίνησε μη μπορώντας να συντάξει μια πρόταση, αλλά με το πρώτο του μυθιστόρημα ξεχώρισε. Έκτοτε διαβάστηκε, αμφισβητήθηκε, προκάλεσε κι έμεινε ως το τέλος διαυγής και θαρραλέος.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Εμμανουήλ Καραλής: Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, στο χειροκρότημα και στη λάμψη, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν

Οι Αθηναίοι / Manolo: «Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν»

Έχει μάθει να περνά τον πήχη, να ξεπερνά τους φόβους και να καταρρίπτει στερεότυπα. Θεωρεί ότι η ζωή του αθλητή μοιάζει πολύ με τη ζωή του μοναχού. Ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ αφηγείται τη ζωή του και μιλά για τα παιδικά του χρόνια, τις όμορφες και δύσκολες στιγμές, την ψυχική του υγεία, τον έρωτα, την πίστη και την αγάπη που τον κρατούν όρθιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι ήξερε ο Παζολίνι;

Βιβλίο / Τι ήξερε ο Παζολίνι;

Πενήντα χρόνια μετά την άγρια δολοφονία του, οι προγνώσεις του για τον φασισμό είναι πιο επείγουσες από ποτέ, σημειώνει η Βρετανίδα συγγραφέας Ολίβια Λέινγκ, το νέο βιβλίο της οποίας περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργία του «Σαλό (120 Μέρες στα Σόδομα)».
THE LIFO TEAM
Μαύρη, λεσβία, μητέρα, πολεμίστρια, ποιήτρια, καρκινοπαθής

Βιβλίο / Μαύρη, λεσβία, μητέρα, πολεμίστρια, ποιήτρια, καρκινοπαθής

Η διάσημη συγγραφέας Όντρι Λορντ αντιμετώπισε τη διάγνωσή της με το θάρρος και το ακτιβιστικό πνεύμα που πάντα τη διέκρινε: Τα «Ημερολόγια Καρκίνου» δεν είναι μια «καταγραφή δακρύων μόνο» αλλά και μια κραυγή οργής εναντίον της καταπίεσης που βιώνουν οι γυναίκες.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Η Μάργκαρετ Άτγουντ στο μονοπάτι του πένθους

Βιβλίο / Η Μάργκαρετ Άτγουντ στο μονοπάτι του πένθους

Σ’ ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματά της με τίτλο «Book of Lives: A Memoir of Sorts», που προδημοσιεύει η «Guardian», η διάσημη συγγραφέας περιγράφει τον τρόπο που βίωσε την απώλεια του επί μισό αιώνα συντρόφου της Γκρέαμ Γκίμπσον το 2019.
THE LIFO TEAM
«Intermezzo»: Το βιβλίο της Σάλι Ρούνεϊ που έσπασε όλα τα αναγνωστικά ρεκόρ

Βιβλίο / «Intermezzo»: Το βιβλίο της Σάλι Ρούνεϊ που έσπασε όλα τα αναγνωστικά ρεκόρ

Σε λίγες μέρες κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη το πολυαναμενόμενο νέο βιβλίο της Ιρλανδής συγγραφέως, που έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων και αναγνωσιμότητας. Καταγράφουμε τις πρώτες εντυπώσεις από την ανάγνωσή του.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Άμιτι Γκέιτζ «Ο καλός πατέρας»

Το πίσω ράφι / Έχουν και οι ψεύτες τη χάρη τους. Στα μυθιστορήματα τουλάχιστον

Ο «Καλός πατέρας» της Άμιτι Γκέιτζ πραγματεύεται την κατασκευή της ανθρώπινης ταυτότητας, τον άρρηκτο δεσμό γονιού και παιδιού και τη μεταναστευτική εμπειρία, θίγοντας όψεις του αμερικανικού ονείρου.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
«Σπίτι από ζάχαρη»: Το δίκτυο των ανθρώπινων σχέσεων στο μυθιστόρημα της Τζένιφερ Ίγκαν

Βιβλίο / Πώς θα ήταν αν μπορούσαμε να βιώσουμε ξανά όσα ζήσαμε στο παρελθόν;

Το «Σπίτι από ζάχαρη» είναι ένα πολυεπίπεδο μυθιστόρημα με στοιχεία επιστημονικής φαντασίας που διερευνά τους κινδύνους της ψηφιακής εποχής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την αξία της μνήμης και της σύνδεσης.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Καρολίνα Μέρμηγκα: «Οι συγγραφείς προχωράμε με αναμμένη δάδα στη σκοτεινή σπηλιά της λογοτεχνίας»

Βιβλίο / Καρολίνα Μέρμηγκα: «Όταν γράφουμε για αληθινούς ανθρώπους, πρέπει να σεβόμαστε τη μνήμη τους»

Η καταξιωμένη συγγραφέας ιστορικών μυθιστορημάτων Καρολίνα Μέρμηγκα μάς μιλάει για τη δύναμη της τέχνης, για το λογοτεχνικό της εργαστήρι αλλά και για τη χαρά της να μεταφράζει Χίλαρι Μαντέλ, τα βιβλία της οποίας επανακυκλοφορούν από τις εκδόσεις Ψυχογιός.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Πόσο διαβάζεται σήμερα ο Νίκος Καζαντζάκης;

Βιβλία και Συγγραφείς / Πόσο διαβάζεται σήμερα ο Νίκος Καζαντζάκης;

Πεθαίνει σαν σήμερα ο συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης. Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητάει με την Έρη Σταυροπούλου, ομότιμη καθηγήτρια Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, για τον συγγραφέα του «Αλέξη Ζορμπά» και την αντοχή του έργου του.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
Στέφαν Τσβάιχ

Το πίσω ράφι / Σε πείσμα όσων περιφρόνησαν τα έργα του Τσβάιχ, η απήχησή τους ακόμα να κοπάσει

Οι ήρωες του Αυστριακού συγγραφέα ταλανίζονται συνήθως από μια αβάσταχτη εσωτερική πίεση, αντικατοπτρίζοντας τη δική του πεισιθάνατη διάθεση. Αυτήν ακριβώς την αίσθηση αποπνέει η συλλογή διηγημάτων του «Αμόκ».
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Marwan Kaabur: «Αγωνιζόμαστε και στον αραβικό κόσμο για δικαιώματα κι ελευθερίες, αλλά προκρίνουμε τον δικό μας τρόπο, στο πλαίσιο της δικής μας κουλτούρας»

Lgbtqi+ / Κι όμως υπάρχουν και «αραβικά καλιαρντά»!

Λίγο πριν από την αθηναϊκή παρουσίαση της αγγλόφωνης έκδοσης του «Queer Arab Glossary» μιλήσαμε με τον συγγραφέα του Marwan Kaabur, για τα «αραβικά καλιαρντά», την ομοφυλοφιλία και την queer συνθήκη στον αραβικό κόσμο, το «pink washing», αλλά και τη συχνά παρεξηγημένη πρόσληψή τους από τη Δύση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tα συγκλονιστικά Ημερολόγια Καρκίνου της Όντρι Λορντ και άλλα 4 βιβλία που διαβάζουμε τώρα

Βιβλίο / Tα συγκλονιστικά Ημερολόγια Καρκίνου της Όντρι Λορντ και άλλα 4 βιβλία που διαβάζουμε τώρα

Πέντε αποκαλυπτικά βιβλία για τις γυναίκες με καρκίνο, για τον κόσμο, τα σκουπίδια ακόμα και για τη μακρινή Ιαπωνία ξεχωρίζουν ανάμεσα στις εκδόσεις της πρόσφατης βιβλιοπαραγωγής καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος θεμάτων και ενδιαφερόντων.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Δύο άγνωστες φωτογραφίες του Ρεμπό από τη γαλλική Κομμούνα

Βιβλίο / Δύο άγνωστες φωτογραφίες του Ρεμπό από τη γαλλική Κομμούνα

Σαν σήμερα γεννήθηκε το 1854 ο Αρθούρος Ρεμπό. Ο ποιητής, μουσικός και μπλόγκερ Aidan Andrew Dun έπεσε τυχαία σε δύο εντελώς άγνωστες φωτογραφίες, βγαλμένες στην Place Vendôme, και βρέθηκε μπροστά σε μια μεγάλη έκπληξη: ο έφηβος Αρτίρ Ρεμπό, όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ