Η δασκάλα του έρωτα

Η δασκάλα του έρωτα Facebook Twitter
0
­Αφιερώνεις το βιβλίο σου στους πρώην σου. Μα, πόσοι είναι αυτοί οι πρώην;

Δεν είναι τόσο πολλοί! (γέλια) Το αφιερώνω σ' αυτούς που πραγματικά με βοήθησαν στη δουλειά μου, στις μόνιμες σχέσεις μου. Όταν, ας πούμε, διάβασα από μια ερευνήτρια του σεξ ότι το τάδε νεύρο, αν το πι- έσεις είναι σούπερ για τον άντρα, δεν έπρεπε να το τσεκάρω;

Δηλαδή, έχεις κάνει όλα όσα περιγράφεις!

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το να είσαι sex editor δεν σημαίνει ότι γράφεις τα απομνημονεύματά σου. Διαβάζω πάρα πολύ, υπάρχουν έρευνες από τις οποίες ενημερώνομαι, και σαφώς παίρνω κι από πλάγιες πηγές υλικό, π.χ. διάφορα tips από ζιγκολό και call girls.

Για χρόνια επικρατούσε η άποψη ότι μια γυναίκα που πηγαίνει με πολλούς άντρες είναι «ελαφρών ηθών». Έχει καταρριφθεί αυτό τελικά ή εξακολουθεί να ισχύει;

Στην Ελλάδα βλέπω ότι οι γυναίκες είναι δύο ταχυτήτων. Η μια είναι αυτή που συνεχίζει να κρύβει τους εραστές της και η άλλη τα κορίτσια της γενιάς του «Cosmopolitan», που είναι σούπερ απελευθερωμένα και έχουν μια απίστευτη λίμπιντο. Ξέρεις, η γυναικεία λίμπιντο όλο και αυξάνεται, ενώ η αντρική όλο και μειώνεται.

Αυτό έχει να κάνει με την τρομερή επαγγελματική εξέλιξη των γυναικών;

Συμβαίνει επειδή η κοινωνία αρχίζει να αποδέχεται επιτέλους τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Ουσιαστικά στα 30 αρχίζει η γυναίκα να θέλει πολύ σεξ. Τότε ξυπνάει. Λαμβανομένης υπόψη και της οικονομικής ευρωστί- ας σας, θα γίνεστε ακόμα πιο απειλητικές, θα πρέπει να σας φοβούνται οι άντρες! Μα, οι άντρες πάντα φοβούνταν τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Ειδικά στην Ελλάδα! Τώρα, μάλιστα, που έχει αποδειχτεί ότι η γυναίκα είναι το εκ φύσεως πολυγαμικό ον, γι' αυτό και πολυοργασμικό, αλλάζουν τα πάντα. Πριν από μερικά χρόνια λάβαμε μια επιστολή από το Σεξολογικό Ινστιτούτο ή από το Σεξολογικό Κέντρο, δεν θυμάμαι τώρα, που ζητούσε συγγνώμη εκ μέρους των προκατόχων τους γιατρών των αρχών του 20ού αιώνα για τα ψέματα που είπαν. Ήξεραν την αλήθεια για τον γυναικείο οργασμό και την απέκρυψαν για κοινωνικούς λόγους...

Λες στο βιβλίο ότι η ιδανική συνθήκη τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες είναι ο «βιασμός».

Καταρχάς, είναι επίφοβο έτσι όπως το λες. Εγώ περιγράφω μια φαντασίωση, ένα παιχνίδι. Δεν κάνεις τις φαντασιώσεις σου κάθε μέρα και τις κάνεις μόνο με τον άντρα που θέλεις, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, για να μην υπάρχει η ρουτίνα.

Θίγεις το θέμα του μεγέθους. Δεν είναι υπαίτιοι οι γκέι γι' αυτό; Η εμμονή τους με το μέγεθος, που τη «μετέδωσαν» στις σύγχρονες γυναίκες...

Όταν βλέπεις ένα μεγάλο πέος, έχεις διέργεση. Οι γκέι όντως λάτρεψαν πρώτοι το αντρικό σώμα. Εγώ μεγάλωσα μέσα στα gay club. Μου ασκούσαν τρομερή μαγεία, κυρίως οι transexual!

Γράφεις ότι οι Έλληνες, ακόμα κι όταν έχουν μικρό πέος, φέρονται σαν να έχουν μεγάλο... Δεν είναι αλήθεια; (γέλια)

Το κόμπλεξ και η ανασφάλεια παραμένουν όμως... Δεν θα 'πρεπε. Γι' αυτό δίνω ρητές οδηγίες και στάσεις για μικρά πέη, γιατί παρατηρείται οι άντρες με μικρό πέος να κάνουν τις στάσεις για μεγάλο πέος, και οι άντρες με μεγάλο πέος να κάνουν τις στάσεις για μικρό πέος. Επειδή δεν ξέρουν, δεν έχουν την αίσθηση του κόλπου. Πάντως, οι Γερμανοί θεωρούν ότι οι Έλληνες έχουν μικρό πέος συγκριτικά με άλλους λαούς.

Γράφεις, επίσης, ότι το σημείο G του άντρα είναι στον πρωκτό. Άρα, καταρρίπτεις ακόμα ένα μεγάλο αντρικό ταμπού. Δυνάμει, όλοι μπορεί να ζητήσουν να ασχοληθεί κάποιος με τον πρωκτό τους. Τους κάνει αυτό γκέι;

Γκέι είναι όποιος ερωτεύεται άντρες. Το τι ζητάει από μια γυναίκα στο σεξ ένας στρέιτ άντρας δεν τον κάνει γκέι. Άσε που σήμερα υποτίθεται ότι δεν υπάρχει το απόλυτο. Δεν υπάρχει απόλυτα γκέι ή στρέιτ, έτσι λένε οι ερευνητές του σεξ. Ότι όλοι κινούμαστε κάπου μεταξύ. Πολλές από τις γυναίκες αναγνώστριές μου, από «Cosmopolitan» ή «ΜarieClaire», μου γράφουν ότι θέλουν να το δοκιμάσουν με γυναίκα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αμέσως μετά δεν θα συνεχίσουν την ερωτική τους ζωή με άντρες.

Η κρίση έχει επηρεάσει τη σεξουαλικότητα του Έλληνα;

Υποτίθεται ότι σε μια περίοδο κρίσης το ρίχνουμε στο σεξ. Αν έχει αυξηθεί στατιστικά, δεν ξέρω. Πάντως, αυξήθηκε κατά πολύ ο αριθμός των γυναικών που βγήκαν στη βίζιτα και των αντρών ζιγκολό.

Οι άντρες σε θεωρούν «εύκολη» λόγω της δουλειάς σου;

Όχι! Με σέβονται πολύ και, ίσα ίσα, με θεωρούν μάλλον «δύσκολη». Μου έχουν φοβερό respect. Με βλέπουν πλέον σαν «φιλαράκι». Εκεί έχω χάσει σ' αυτό ως γυναίκα.

Δεν ξέρω τι έχασες, αλλά μια εποχή σε ζήλευε η μισή Αθήνα για τον Ροντρίγκο. Γυναίκες και άντρες! Τι έπαθα τότε! (γέλια)

Τώρα χωρίσαμε, αλλά παραμένουμε καλοί φίλοι. Τον είχα προετοιμάσει, όμως, πριν τον φέρω από τη Βραζιλία. Το είχα ξαναζήσει παλιότερα με έναν Γάλλο μιγά που τα είχα και, όπου πηγαίναμε, γινόταν πανικός. Και ακόμα παλιότερα με έναν άλλο...

Καλά, μόνο με ξένους καλλονούς τα είχες;

Αφού μου αρέσουν οι ωραίοι άντρες!

Μα τι τους κάνεις; Χρησιμοποιείς όλα αυτά που περιγράφεις στα άρθρα σου;

Λες; (γέλια) Όταν είσαι σε σχέση, μιλάς καρδιά προς καρδιά. Όλα τα καλά μου αγόρια ήταν τα ωραία, αυτοί με αγάπησαν πραγματικά. Με τους λίγο πιο μέτριους ήταν που πέρασα άσχημα.

Από πού πήρες τα περισσότερα tips; Από άντρες στρέιτ, από γκέι ή γυναίκες;

Από όλους! Από γκέι έμαθα τον «βιδωτό» στοματικό έρωτα. Ξέρεις πόσο extreme και ταμπού ήταν το στοματικό; Το άλλαξε η ταινία Βαθύ Λαρύγγι! Και το «πρωκτικό», το οποίο πρέπει πια η γυναίκα να το δίνει. Άλλωστε, αποδείχτηκε από τον γιατρό Κomisaruk ότι υπάρχει και πρωκτικός οργασμός.

Πώς νιώθεις που έγινες γνωστή μέσα από το σεξ;

Εγώ νιώθω μια χαρά! Πριν από μερικά χρόνια, πάνω που έλεγα να τα παρατήσω, επηρεασμένη από άλλους, μου έφερε ένας φίλος από τη Νέα Υόρκη ένα αυτόγραφο από τη Dr. Ruth που έλεγε: «Eirini, keep going». Ε, είπα, αυτό θα κάνω! Και αποδέχτηκα την καριέρα της sex editor.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπεν Γουίλσον: «Η χαοτική εικόνα της Αθήνας είναι το μυστικό της αντοχής και της επιτυχίας της»

Βιβλίο / Μπεν Γουίλσον: «Η χαοτική εικόνα της Αθήνας είναι το μυστικό της αντοχής της»

Από τη Βαβυλώνα ως την Αθήνα, ο διάσημος ιστορικός και συγγραφέας βλέπει τις πόλεις ως ζωντανούς οργανισμούς, όπου η ιστορία γράφεται από τους ανθρώπους και όχι από τα κτίρια – με δημόσιες διεκδικήσεις και αντιστάσεις στο gentrification.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
10 βιβλία που διαπνέονται από 10 ελληνικά νησιά και τόπους - από τις Σπέτσες και την Άνδρο ως την Κρήτη και τη Μύκονο

Βιβλίο / 10 βιβλία για 10 ελληνικά νησιά και τόπους - από τις Σπέτσες και την Άνδρο ως την Κρήτη και τη Μύκονο

Δεν είναι λίγα τα βιβλία που ξεδίπλωσαν και ενίοτε αποθέωσαν κρυφές ή φανερές μεριές της Ελλάδας και κατέληξαν να γίνουν συνώνυμα συγκεκριμένων τόπων. Από τις ονειρικές, σχεδόν ψυχεδελικές Σπέτσες στον Μάγο του Φόουλς μέχρι τη Μάνη του Φέρμορ.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Ocean Vuong: «Πίσω από τη βιτρίνα της χιπστεριάς κρύβεται ο φόβος»

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ / Ocean Vuong: «Πίσω από τη βιτρίνα της χιπστεριάς κρύβεται ο φόβος»

Ο Αυτοκράτορας της Χαράς είναι ένα λογοτεχνικό επίτευγμα. Ένα μεγάλο μυθιστόρημα με ιστορίες απλών ανθρώπων που τις σχέσεις τους ορίζουν η καλοσύνη και η αλληλεγγύη. Με αφορμή την κυκλοφορία του, ένας από τους πιο ταλαντούχους συγγραφείς της γενιάς του μιλάει για τη λογοτεχνία, τους ήρωές του, την queer ταυτότητα και την κατάσταση όπως διαμορφώνεται στην Αμερική του Τραμπ σε μια συνέντευξη-ποταμό.
M. HULOT
Η Λυδία Κονιόρδου διαβάζει τον μονόλογο της Λούλας Αναγνωστάκη «Ο oυρανός κατακόκκινος»

Lifo Videos / «Ιδού εγώ»: Η Λυδία Κονιόρδου ερμηνεύει το «Ουρανός Κατακόκκινος» της Λούλας Αναγνωστάκη στο LIFO.gr

O απολογισμός ζωής μιας γυναίκας που βλέπει γύρω της τον κόσμο να διαλύεται, η προσωπική εμπλοκή στη συλλογική μνήμη, μια ποιητική εκδοχή της δυστυχίας που γεννά η σύγχρονη πραγματικότητα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων: Τόπος συνάντησης για τη λογοτεχνία και τις ιδέες

Βιβλίο / Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων: Τόπος συνάντησης για τη λογοτεχνία και τις ιδέες

Με ένα πλούσιο πρόγραμμα με καλεσμένους από 16 χώρες και τιμώμενο πρόσωπο τον ποιητή Τίτο Πατρίκιο, το φετινό φεστιβάλ σημείωσε τη μεγαλύτερη προσέλευση στην ιστορία του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί μας γοητεύει ακόμα ο «Καβγατζής της Βρέστης»;

The Review / Γιατί μας γοητεύει ακόμα ο «Καβγατζής της Βρέστης»;

Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου, με αφορμή τη νέα έκδοση του έργου του Ζαν Ζενέ, εξετάζουν τους λόγους που μπορεί να μας αφορά ακόμα και σήμερα το θρυλικό βιβλίο του 1945. ― ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 βιβλία που ξεχωρίσαμε για αυτό το καλοκαίρι

Βιβλίο / 100 βιβλία να διαβάσεις κάτω από ένα αρμυρίκι ή στην πόλη με το κλιματιστικό στο φούλ

Κλασική λογοτεχνία, σύγχρονοι συγγραφείς, δοκίμια, ιστορία, αυτοβελτίωση, βιβλία για το «μικρό» να μην είναι όλη την ώρα στο iPad. Kάτι για όλους για να περάσει όμορφα, ήσυχα και ποιοτικά το καλοκαίρι.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΔΡΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Η βιογραφία του Μίλαν Κούντερα κυκλοφόρησε μόλις στα ελληνικά

Βιβλίο / Η βιογραφία του Μίλαν Κούντερα κυκλοφόρησε μόλις στα ελληνικά

Η Γαλλίδα κριτικός λογοτεχνίας της «Monde», Φλοράνς Νουαβίλ, στο «Μίλαν Κούντερα: Γράψιμο... Τι ιδέα κι αυτή!», αποκαλύπτει καίριες στιγμές και συγγραφικές αλήθειες του καλού της φίλου, αναιρώντας όλες τις κατηγορίες που συνδέονταν με το όνομά του.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Πάουλο Σκoτ

Βιβλίο / Πάουλο Σκoτ: «Στη Βραζιλία ο ρατσισμός είναι παντού, στη λογοτεχνία, στους στίχους της σάμπα»

Πότε ρεαλιστικό, πότε στρατευμένο, πότε αστυνομικής υφής, πότε μια τρελή και ξεκαρδιστική σάτιρα. Οι «Φαινότυποι» του Πάουλο Σκοτ είναι ένα αξιοσημείωτο βιβλίο. Μιλήσαμε με τον Βραζιλιάνο συγγραφέα για τη λογοτεχνία, την κατάσταση στη Βραζιλία και την αξία των λογοτεχνικών βραβείων.
ΒΕΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Χουάν Γκαμπριέλ Βάσκες: Ζούμε το τέλος του ανθρωπισμού

Βιβλίο / Χουάν Γκαμπριέλ Βάσκες: «Ζούμε το τέλος του ανθρωπισμού»

Ο πολυβραβευμένος Κολομβιανός συγγραφέας μιλά στη LiFO για τη βία που στοιχειώνει τη χώρα του, τη δύναμη της λογοτεχνίας να ανασύρει όσα κρύβει η Ιστορία, αλλά και για την αρχαιοελληνική φιλοσοφία ως σταθερή επιρροή του.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
H Gen Z όχι μόνο διαβάζει αλλά συγχρόνως αλλάζει και την ίδια την έννοια της ανάγνωσης

Βιβλίο / Η Gen Z δεν διαβάζει απλώς· επαναπροσδιορίζει την ανάγνωση

Οι εκπρόσωποι αυτής της γενιάς λατρεύουν την απόδραση, παίρνουν την λεγόμενη fan fiction τόσο σοβαρά όσο και τη λίστα Booker, αναβιώνουν κλασικά βιβλία από την Τζέιν Όστεν έως τον Ντοστογιέφσκι και μοιράζονται ιστορίες στις δικές τους κοινότητες.
THE LIFO TEAM