LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter
1

ME XAΡΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ  ότι η έντυπη εβδομαδιαία LIFO κατάκτησε ακόμη μία φορά την Νο1 θέση στις αναγνωσιμότητες της κατηγορίας της, έτσι όπως ανακοινώθηκαν από την Focus Bari. 

Ειδικά στις νεανικές ηλικίες, είναι το έντυπο με τη μεγαλύτερη διειδυτικότητα (82,0 - έναντι 69,5 του ανταγωνιστή του).


Η έντυπη LIFO μπόρεσε να μεταστρέψει σε ευκαιρίες τις προκλήσεις ενός κλάδου σε κρίση, και να δημιουργήσει ένα όντως unique προϊόν, μεταξύ εφημερίδας και περιοδικού, οδηγού και newsmagazine, υψηλού γούστου και ποπ κουλτούρας.

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

Αναλυτικά, οι πανελλαδικές αναγνωσιμότητες ΒARI- Focus:

Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (όλες οι ηλικίες)

LIFO ............................ 136,6
ATHENS VOICE .............125,5

 

ΟΙ ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ (13 ετών - 44 ετών)

LIFO................................ 82,0   
ATHENS VOICE ................69,5   

 


 

ΙΝΤΕΡΝΕΤ:

Στο ίντερνετ, το LIFO.gr παραμένει από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του ένα ψηφιακό φαινόμενο που  συνδυάζει υψηλής ποιότητας πρωτογένεια με εξαιρετικά υψηλές επισκεψιμότητες. Με σλόγκαν «Στην κορυφή, αλλά με ποιότητα», το LIFO.gr δεν είναι απλώς η ψηφιακή πλατφόρμα του εντύπου, αλλά ένα από τα 5 μεγαλύτερα ελληνικά portal μεταξύ όλων των κατηγοριών, σταθερά μέσα στα χρόνια, προσφέροντας ενημέρωση, ψυχαγωγία, απόψεις, πολιτισμό και καινοτομία.

Τον τελευταίο μήνα λειτουργίας του είχε:

 

LIFO.gr................... 6.231.065

Unique visitors, Iανουάριος 2020, Στοιχεία Google Analytics

 

 

Σας ευχαριστούμε όλους και συνεχίζουμε, όπως πάντα, να δουλεύουμε για τη βελτίωσή μας.

 

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

 

_______

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM