LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter
1

ME XAΡΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ  ότι η έντυπη εβδομαδιαία LIFO κατάκτησε ακόμη μία φορά την Νο1 θέση στις αναγνωσιμότητες της κατηγορίας της, έτσι όπως ανακοινώθηκαν από την Focus Bari. 

Ειδικά στις νεανικές ηλικίες, είναι το έντυπο με τη μεγαλύτερη διειδυτικότητα (82,0 - έναντι 69,5 του ανταγωνιστή του).


Η έντυπη LIFO μπόρεσε να μεταστρέψει σε ευκαιρίες τις προκλήσεις ενός κλάδου σε κρίση, και να δημιουργήσει ένα όντως unique προϊόν, μεταξύ εφημερίδας και περιοδικού, οδηγού και newsmagazine, υψηλού γούστου και ποπ κουλτούρας.

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

Αναλυτικά, οι πανελλαδικές αναγνωσιμότητες ΒARI- Focus:

Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (όλες οι ηλικίες)

LIFO ............................ 136,6
ATHENS VOICE .............125,5

 

ΟΙ ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ (13 ετών - 44 ετών)

LIFO................................ 82,0   
ATHENS VOICE ................69,5   

 


 

ΙΝΤΕΡΝΕΤ:

Στο ίντερνετ, το LIFO.gr παραμένει από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του ένα ψηφιακό φαινόμενο που  συνδυάζει υψηλής ποιότητας πρωτογένεια με εξαιρετικά υψηλές επισκεψιμότητες. Με σλόγκαν «Στην κορυφή, αλλά με ποιότητα», το LIFO.gr δεν είναι απλώς η ψηφιακή πλατφόρμα του εντύπου, αλλά ένα από τα 5 μεγαλύτερα ελληνικά portal μεταξύ όλων των κατηγοριών, σταθερά μέσα στα χρόνια, προσφέροντας ενημέρωση, ψυχαγωγία, απόψεις, πολιτισμό και καινοτομία.

Τον τελευταίο μήνα λειτουργίας του είχε:

 

LIFO.gr................... 6.231.065

Unique visitors, Iανουάριος 2020, Στοιχεία Google Analytics

 

 

Σας ευχαριστούμε όλους και συνεχίζουμε, όπως πάντα, να δουλεύουμε για τη βελτίωσή μας.

 

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

 

_______

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM