Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat
0

Στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving, που υλοποιεί ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat και να δημιουργήσει τους φακούς (Lens), που βασίζονται στην επαυξημένη πραγματικότητα. 

Ύστερα από την παλαιότερη συνεργασία του Dior με την εταιρία Rimowa μέσω Snapchat, αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένα εξίσου γνωστό fashion brand επιλέγει να συνεργαστεί με το παραπάνω κοινωνικό δίκτυο. 

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Φωτο: Snapchat

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας Gift Giving, που έχει ετοιμάσει η εταιρία και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Μάλιστα, οι Portal Lens, όπως ονομάζονται, είναι ήδη διαθέσιμοι από σήμερα στους χρήστες της εφαρμογής σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Ανοίγοντας κανείς τους Portal Lens, οι οποίοι αποτελούν μια μορφή φίλτρου που υπάρχει στο Snapchat, μεταφέρεται σε ένα τροπικό νησί, όπου κυριαρχούν τα έντονα ολογραφικά χρώματα, δηλαδή τα χρώματα που υπάρχουν και στην κολεξιόν Gift Giving. Τέλος, πέρα από τα εντυπωσιακά χρώματα, αυτός ο 3D ψηφιακός χώρος περιλαμβάνει επίσης ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολλά δώρα, μια παραλία, φοίνικες από τους οποίους πέφτουν ζαχαρωτά και έναν χιονάνθρωπο από άμμο. 

Με πληροφορίες από engadget/influenth

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM
Ozempic και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Wegovy και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τα φάρμακα GLP-1 θα μπορούσαν να χορηγηθούν σε εκατομμύρια άτομα με καρδιακές παθήσεις, ώστε να τους βοηθήσουν να αποφύγουν την νοσηλεία σε νοσοκομείο και να ζήσουν περισσότερο
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό των Άμις: Η ζωή με ζώα χτίζει ισχυρό ανοσοποιητικό

Τech & Science / Το μυστικό των Άμις: Η ζωή με ζώα χτίζει ισχυρό ανοσοποιητικό

Μελέτες δείχνουν ότι η συμβίωση με ζώα από μικρή ηλικία ενισχύει το ανοσοποιητικό, μειώνει αλλεργίες και προστατεύει από αυτοάνοσα - Οι Αμις αποκαλύπτουν τον τρόπο που τα ζώα και τα μικρόβια τους διαμορφώνουν τη μακροχρόνια υγεία μας
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το ChatGPT έδωσε «συνταγές» για βόμβες και ναρκωτικά κατά τη διάρκεια δοκιμών ασφαλείας

Τech & Science / Τεχνητή Νοημοσύνη: Το ChatGPT έδωσε «συνταγές» για βόμβες και ναρκωτικά κατά τη διάρκεια δοκιμών ασφαλείας

Δοκιμές της OpenAI και της Anthropic αποκάλυψαν ότι τα chatbots ήταν πρόθυμα να μοιραστούν οδηγίες για εκρηκτικά, βιολογικά όπλα και εγκλήματα στον κυβερνοχώρο
LIFO NEWSROOM