Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat
0

Στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving, που υλοποιεί ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, αποφάσισε να συνεργαστεί με το Snapchat και να δημιουργήσει τους φακούς (Lens), που βασίζονται στην επαυξημένη πραγματικότητα. 

Ύστερα από την παλαιότερη συνεργασία του Dior με την εταιρία Rimowa μέσω Snapchat, αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένα εξίσου γνωστό fashion brand επιλέγει να συνεργαστεί με το παραπάνω κοινωνικό δίκτυο. 

Η Gucci συνεργάζεται με το Snapchat στα πλαίσια της καμπάνιας Gift Giving Facebook Twitter
Φωτο: Snapchat

Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας Gift Giving, που έχει ετοιμάσει η εταιρία και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Μάλιστα, οι Portal Lens, όπως ονομάζονται, είναι ήδη διαθέσιμοι από σήμερα στους χρήστες της εφαρμογής σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Ανοίγοντας κανείς τους Portal Lens, οι οποίοι αποτελούν μια μορφή φίλτρου που υπάρχει στο Snapchat, μεταφέρεται σε ένα τροπικό νησί, όπου κυριαρχούν τα έντονα ολογραφικά χρώματα, δηλαδή τα χρώματα που υπάρχουν και στην κολεξιόν Gift Giving. Τέλος, πέρα από τα εντυπωσιακά χρώματα, αυτός ο 3D ψηφιακός χώρος περιλαμβάνει επίσης ένα μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολλά δώρα, μια παραλία, φοίνικες από τους οποίους πέφτουν ζαχαρωτά και έναν χιονάνθρωπο από άμμο. 

Με πληροφορίες από engadget/influenth

 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM