Zara: Πώς ένα πουά φόρεμα των 45 ευρώ εκτόξευσε τις πωλήσεις

Zara: Πώς ένα πουά φόρεμα των 45 ευρώ εκτόξευσε τις πωλήσεις Facebook Twitter
Το πουά φόρεμα Zara που φέτος το καλοκαίρι έγινε το πιο συζητημένο ρούχο του διαδικτύου
0

Ο ιδιοκτήτης όμιλος των Zara, Inditex, ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα σε όλα τα μέρη του κόσμου και οι αναλυτές εκτιμούν πως αυτό έγινε με λίγη βοήθεια από το διάσημο πλέον λευκό φόρεμα με το μαύρο πουά, που έγινε το απόλυτο viral του φετινού καλοκαιριού.

Αν και το φόρεμα με τιμή 45 ευρώ κατάφερε να συζητηθεί από το BBC μέχρι τους New York Times, και να ξεπουλήσει σε χρόνο ρεκόρ, αυτό δεν σημαίνει πως η αύξηση προήλθε από τις συγκεκριμένες πωλήσεις, αλλά πως η μεγάλη ζήτηση για το φόρεμα, έδωσε νέα ώθηση σε όλη τη γκάμα Zara και τα brands του ομίλου.

Zara: Πώς ένα πουά φόρεμα των 45 ευρώ εκτόξευσε τις πωλήσεις Facebook Twitter

Οι πωλήσεις στα καταστήματα Ζara σημείωσαν αύξηση 5% κατά τους έξι μήνες έως τις 31 Ιουλίου. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο και online, καθώς και σε όλα τα εμπορικά σήματα καταστημάτων της Inditex, τα οποία περιλαμβάνουν τα Pull & Bear, Massimo Dutti και Bershka. Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένεται να συνεχίσει την ανάπτυξη με παρόμοιο ρυθμό, με τις πρώτες συλλογές του φθινοπώρου / χειμώνα.

Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν σχεδόν κατά 9% σε σχεδόν 2 δισ. ευρώ τους τελευταίους έξι μήνες καθώς οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 12,8 δισ. ευρώ, μεταδίδει ο Guardian. Ωστόσο, η τιμή της μετοχής της εταιρείας υποχώρησε σχεδόν 4% την Τετάρτη, καθώς οι επενδυτές μοιάζει να απογοητεύτηκαν που τα περιθώρια κέρδους δεν αυξήθηκαν.

Ο Richard Chamberlain, ένας αναλυτής της RBC, δήλωσε ότι η Inditex είχε αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας των πωλήσεων και το τελευταίο εξάμηνο δεν αποτέλεσε εξαίρεση. «Ακόμη και στην πιο ώριμη αγορά της, στην Ισπανία, η Inditex πέτυχε [υποκείμενη] αύξηση πωλήσεων περίπου 4%, έναντι της αύξησης της αγοράς κατά 3%, αν και ο βαθμός απόδοσης της έχει μειωθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε ανοίξει πρόσφατα ηλεκτρονικά καταστήματα στο Μπαχρέιν, το Ομάν και το Κουβέιτ και πως θα κάνει το ίδιο στη Νότιο Αφρική, την Κολομβία και τις Φιλιππίνες αυτό το φθινόπωρο.

Το πρωτοφανές με το φόρεμα Zara των 45 ευρώ και το πώς έγινε παγκοσμίως θέμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνω από 6 ευρώ το πακέτο: Η συζήτηση για νέες αυξήσεις στα τσιγάρα

Οικονομία / Πάνω από 6 ευρώ το πακέτο: Η συζήτηση για νέες αυξήσεις στα τσιγάρα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει τη σταδιακή εξίσωση των τιμών και των φόρων μεταξύ των κρατών-μελών, ώστε να περιοριστεί το «τουριστικό κάπνισμα», το φαινόμενο κατά το οποίο καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερα τσιγάρα από γειτονικές χώρες
LIFO NEWSROOM
ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ