Γιατί ο δισεκατομμυριούχος Μαρκ Μπένιοφ αγόρασε το ΤΙΜΕ;

Γιατί ο δισεκατομμυριούχος Μαρκ Μπένιοφ αγόρασε το ΤΙΜΕ; Facebook Twitter
Φωτο: Justin Sullivan/Getty Images
0

Μόλις την προηγούμενη Κυριακή, ο δισεκατομμυριούχος της τεχνολογίας αποφάσισε να κάνει δυναμική είσοδο και στον χώρο των εντύπων, αγοράζοντας το θρυλικό περιοδικό ΤΙΜΕ, έναν από τους πιο ακριβούς τίτλους στην αγορά των media. 

Για την ακρίβεια, ο Μπένιοφ, επικεφαλής του κολοσσού software Salesforce, μαζί με τη σύζυγο του, Λιν, αποφάσισαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να δώσουν 190 εκ. δολάρια, μετρητά, για να αγοράσουν το περιοδικό από την Meredith Corporation.

Ο διάλογος με τον δημοσιογράφο των New York Times που προσπαθεί να βγάλει λαβράκι, ενώ ο δισεκατομμυριούχος χαλαρώνει, απαντώντας κοφτά σε ερωτήσεις είναι χαρακτηριστικός. 

Ε.: Θα τελειώνουμε πιο γρήγορα απ' το τηλέφωνο...

Α.: Δυσκολεύομαι να το πιστέψω, αλλά ας είναι. Κάνω μασάζ τώρα (ο επιχειρηματίας στέλνει στον δημοσιογράφο το emoji ενός άντρα με πετσέτα στο κεφάλι και ροδέλες από αγγούρι στα μάτια).

Ε.: Πώς σας ήρθε η ιδέα για την εξαγορά του ΤΙΜΕ; 

Α.: Συζητούσα με τον C.E.O. της Meredith από την ώρα που είχε αποκτήσει ο ίδιος την Time Inc. για όλα τα προνόμια αυτής της ιδιοκτησίας. 

Ε.: Γιατί; 

Α.: Μ' ενδιέφεραν οι δυνατότητες του χώρου. Και υπάρχουν πολλές.

Ε.: Δεν έχετε εκδηλώσει ξανά ενδιαφέρον για τα media. Σωστά; 

Α.: Όχι ευθέως. Υπάρχει ένα δίκτυο 200 εταιρειών από τον ευρύτερο χώρο στις οποίες έχω επενδύσει. 

Ε.: Κάποτε θέλατε να αγοράσετε και το Twitter, σωστά; 

Α.: Και οι επενδυτές μου στράφηκαν εναντίο μου. Το αγαπώ το Twitter. Αγαπώ και τον Τζακ (Ντόρσι - chief executive του Twitter)

E.: Γιατί το ΤΙΜΕ, όμως, και δεν αγοράσατε το Fortune για παράδειγμα; 

Α.: Μας ταιριάζει καλύτερα, νομίζω. Συμπαθώ την ομάδα της εταιρείας και κατηγορηματικά ήθελα να συνεργαστώ μαζί τους. Απλώς, για καιρό ήταν ασαφές το πλαίσιο αυτής της συνεργασίας. Όταν προέκυψε η κουβέντα για το ΤΙΜΕ όλοι νιώσαμε ότι αυτό ήταν το σωστό. Και μας πήρε 9 μήνες για να καταλήξουμε σε αυτό το σημείο. Αν η Meredith δεν αγόραζε αρχικά την Time Inc. όλο αυτό δεν θα συνέβαινε ποτέ. Ο παίκτης - κλειδί της ιστορίας είναι η Meredith.

Ε.: Σύντομα θα γίνετε 54 ετών. Έχετε κάποιο όνειρο που δεν καταφέρατε να εκπληρώσετε ακόμη; 

Α.: Πορεύομαι με το μυαλό πρωτάρη που ξεκινάει τώρα. Πριν από δύο εβδομάδες δεν είχα καν συνειδητοποιήσει ότι ετοιμάζομαι να αγοράσω το ΤΙΜΕ. (Την ώρα που τα λέει όλα αυτά, ο επιχειρηματίας στέλνει φωτογραφία από το κινητό του μιας φράσης από τον δάσκαλο του Ζεν, Σουζούκι, η οποία αναφέρει ότι «στο μυαλό κάποιου που ξεκινάει τώρα, οι πιθανότητες είναι πολλές. Στο μυαλό ενός έμπειρου, λιγοστές»...). Η δύναμη μου βρίσκεται στο ότι στην πραγματικότητα δεν θέλω να κάνω τίποτα, αλλά πάντα είμαι ανοιχτός σε νέες πιθανότητες. 

Ε.: Θα αλλάξετε την έδρα του ΤΙΜΕ, μεταφέροντας το στο Σαν Φρανσίσκο;

Α.: Όχι, θα παραμείνει στη Νέα Υόρκη. Δεν θα εμπλακώ στα διαδικαστικά. Δεν εμπλεκόμαστε γενικώς έτσι στις επενδύσεις μας. Είμαι αρκετά απασχολημένος με τη δική μου δουλειά. Έτσι κι αλλιώς, εκεί υπάρχει μία σπουδαία ομάδα. Είναι μια δυνατή, κερδοφόρα επιχείρηση. Η Meredith θα συνεχίσει να είναι συνεργάτης - κλειδί, συνεχίζοντας επίσης την εξαιρετική δουλειά. 

Ε.: Αν όχι επιχειρηματικά, θα εμπλακείτε...πνευματικά; 

Α.: Διαισθάνομαι ότι οι αξίες μας είναι οι ίδιες. Η εμπιστοσύνη στους συνεργάτες μου είναι μία από τις βασικές μου αξίες και του ΤΙΜΕ, επίσης. 

Ε.:Νομίζω ότι η δημοσιογραφία είναι η υψηλότερη αξία του ΤΙΜΕ. Διαβάζατε ΤΙΜΕ ως παιδί ή ως ενήλικας;

Α.: Πάντα. Το λάτρευα.

Ε.: Θα ελπίζατε ότι στο προσεχές μέλλον οι συνεντεύξεις του ΤΙΜΕ θα μπορούσαν να γίνουν πιο αποκαλυπτικές;

Α.: «Έχω αποφασίσει ότι μπορώ να είμαι μόνο ο εαυτός μου. Όλοι οι υπόλοιποι είναι πιασμένοι». Όσκαρ Ουάιλντ. 

Ε.: Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Πώς ήταν το μασάζ; 

Α.: Η Πωλίν είναι εξαιρετική. Πείτε μου αν χρειάζεστε να σας δώσω το τηλέφωνο της. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM