Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση

Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση Facebook Twitter
0

Το Snapchat απέσυρε μια διαφήμιση που εμφανιζόταν στην εφαρμογή κι η οποία ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Ριάνα» ή να «ρίξουν γροθιά στον Κρις Μπράουν». 

Η διαφήμιση, για ένα παιχνίδι που ονομάζεται «Would You Rather», ήταν ξεκάθαρη αναφορά στο όταν ο Μπράουν είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη Rihanna το 2009, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βάση για οποιουδήποτε είδους αστείο. 

«Αυτό σημαίνει πως το Snapchat ενέκρινε μια διαφήμιση που αναδεικνύει την ενδοοικογενειακή βία», σχολίασε η ακτιβίστρια Μπρίτανι Πακνετ μέσω Twitter, απαντώντας στην διαφήμιση. 


Σε ανακοίνωσή του στο BBC, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου.

«Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η NASA χαρτογράφησε το Σύμπαν σε 360 μοίρες

Τech & Science / Η NASA δημιούργησε χάρτη ολόκληρου του ουρανού που θα μπορούσε να μας αποκαλύψει πώς ξεκίνησε το Σύμπαν

Το επίτευγμα θα μπορούσε να βοηθήσει τους αστροφυσικούς να διερευνήσουν πώς εξελίχθηκε ο Γαλαξίας και τι συνέβη στο πρώτο δευτερόλεπτο μετά τo big bang
THE LIFO TEAM