Facebook: Ωθεί περισσότερο προσωπικό περιεχόμενο με τη νέα λειτουργία «Λίστες»

Facebook: Ωθεί περισσότερο προσωπικό περιεχόμενο με τη νέα λειτουργία «Λίστες» Facebook Twitter
0

To Facebook συνεχίζει τις προσπάθειές του να λύσει το πρόβλημα του υπερβολικά «άχρηστου» και μη προσωπικού περιεχομένου στο News Feed.

Ενώ όλοι φαίνεται να χτυπούν το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο από όλες τις πλευρές, εκείνο συσσωρεύει τις δυνάμεις του και έρχεται με νέες λειτουργίες, που το ίδιο πιστεύει ότι θα κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των χρηστών του. Κάπως έτσι, το status update του Facebook θα αλλάξει σύντομα και αποκτήσει σύντομα μια νέα λειτουργία η οποία θα ονομάζεται «Λίστες» (Lists) και ξεκινάει να εφαρμόζεται σταδιακά από σήμερα.

Πρόκειται για την πρώτη σημαντική ενημέρωση στον τομέα των αναρτήσεων από την κυκλοφορία του έγχρωμου φόντου λίγο πριν από ένα χρόνο, μια λειτουργία που θα ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζουν περισσότερες προσωπικές πληροφορίες. Το νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα, όπως ακούγεται, θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν λίστες με οτιδήποτε επιλέγουν –οι καλύτερες ειδήσεις της ημέρας, τα καλύτερα άλμπουμ όλων των εποχών, αγαπημένοι προορισμοί ή εστιατόρια μιας πόλης.

Facebook: Ωθεί περισσότερο προσωπικό περιεχόμενο με τη νέα λειτουργία «Λίστες» Facebook Twitter

Οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους λίστες σε έγχρωμο φόντο, να τις διακοσμούν με emoji, αλλά θα μπορούν επίσης να αντιγράφουν λίστες άλλων και να μοιράζονται τις απόψεις τους σχετικά με αυτές.

Το νέο χαρακτηριστικό αυτό δεν είναι ακόμη ευρέως διαθέσιμο, καθώς η παγκόσμια ανάπτυξή του ξεκινάει αργά από σήμερα.

Η προσθήκη θα εμφανίζεται ως ένα μέρος του πλαισίου «What's in your mind?» στην κατάσταση ενημέρωσης, ως μια άλλη επιλογή παράλληλα ανάμεσα στις γνωστές όπως οι Feeling/Activity και Photo/Video.

Ο στόχος του Facebook με λειτουργίες όπως αυτή είναι να ωθήσει τους χρήστες σε προσωπικές ενημερώσεις – όπως οι ιστορίες ανοίγουν κάθε μέρα ένα παράθυρο σε ό,τι βλέπουν και φωτογραφίζουν. Ειδικότερα, οι παλαιότεροι χρήστες του κοινωνικού δικτύου θα θυμούνται ότι τέτοιου είδους εργαλεία ήταν βασικά για την λειτουργία του, πριν ακόμη γεμίσει με βίντεο, διαφημίσεις και links από ένα σωρό άχρηστα μιμίδια.

Facebook: Ωθεί περισσότερο προσωπικό περιεχόμενο με τη νέα λειτουργία «Λίστες» Facebook Twitter

Τα πρόσφατα νέα της αλλαγής κατεύθυνσης του αλγόριθμου προς ένα πιο οικογενειακό περιβάλλον, μακριά από διαφημίσεις και ψεύτικα νέα, μπορεί να ακούγονται ιδανικά για κάποιους, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτή την στρατηγική είναι ότι η ζημιά στο δίκτυο έχει ήδη γίνει. Οι χρήστες του πλέον δημοσιεύουν όλο και λιγότερο προσωπικό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών.

Μια αναφορά από τις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν τον Δεκέμβριο του 2016 ανέφερε ότι οι προσωπικές ενημερώσεις είχαν μειωθεί κατά 15% στη διάρκεια του έτους και είχαν μειωθεί κατά 21% από τα μέσα του 2014 έως τα μέσα του 2015.

Επιπλέον, η νεότερη βάση χρηστών του Facebook είναι επίσης μειωμένη. Σύμφωνα με μια έκθεση από το eMarketer  αυτή την εβδομάδα, το Facebook έχασε περίπου 2,8 εκατομμύρια ΗΠΑ χρήστες κάτω των 25 το 2017 και θα χάσει περίπου 2,1 εκατομμύρια περισσότερα φέτος.

Με τις ελπίδες να αντιστραφεί αυτή η τάση, το Facebook αναπτύσσει χαρακτηριστικά που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Για παράδειγμα, αγόρασε την viral εφραμογή «tbh» τον Οκτώβριο του 2017 και μετά από λίγο έθεσε σε λειτουργία ένα Q&A στο News Feed, ίδιο με αυτό του tbh. Και εάν όλα αυτά, δεν μπερδεύουν τους χρήστες, σίγουρα δεν είναι και ελκυστικά στο νέους που θέλει να τραβήξει πίσω. Τώρα, εάν οι νέα λειτουργία του Lists κάνει το θαύμα της (δύσκολο να επουλωθούν γρήγορα οι πληγές του παρελθόντος) και καταφέρει να προσελκύσει τους νέους με τα πολύχρωμα μενού της, αυτό θα φανεί αρχικά από το πόσο γρήγορα θα τρέξει η νέα ενημέρωση της λειτουργίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναμένουμε.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM