Τα κρυμμένα όπλα του Facebok στα προφίλ μας για να πετύχει ακόμη μεγαλύτερα κέρδη

Τα κρυμμένα όπλα του Facebok στα προφίλ μας για να πετύχει ακόμη μεγαλύτερα κέρδη Facebook Twitter
0

Το Facebook έχει καταφέρει τα τελευταία πέντε χρόνια να μετατρέψει το News Feed στην κύρια πηγή αύξησης των εσόδων της εταιρίας, αλλά πλέον αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα: φαίνεται πως έχει εξαντλήσει τις θέσεις που μπορεί να τοποθετήσει τις διαφημίσεις και διαπιστώνει ότι δεν μπορεί να βάλει περισσότερες διαφημίσεις στις ροές των χρηστών χωρίς να βλάψει την εμπειρία τους. Και αυτό είναι κάτι που κανείς δεν θέλει να συμβεί την στιγμή που ήδη όλο το timeline είναι τόσο φορτωμένο με πράγματα που οι περισσότεροι βρίσκουν ενοχλητικά ή αδιάφορα.

Ο όρος της βιομηχανίας για την αναλογία των διαφημίσεων σε άλλο περιεχόμενο ονομάζεται "ad load" και το Facebook λέει ότι το φορτίο διαφήμισης είναι τώρα το μέγιστο. Το Facebook αναφέρει ότι η άνοδος των εσόδων του θα επιβραδυνθεί ουσιαστικά αυτό το έτος ως αποτέλεσμα του αδιεξόδου με την έλλειψη χώρου.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η επιχείρηση  δεν θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Πρόσθεσε ήδη 76 εκατομμύρια νέους χρήστες το τελευταίο τρίμηνο και αυτοί είναι όλοι νέοι πελάτες. Αλλά στο σύνολο των 2 δισεκ, χρηστών, το Facebook δεν μπορεί να κρατήσει αυτόν τον ρυθμό για πάντα, ειδικά επειδή 731 εκατομμύρια του υπολοίπου 1,5 δισεκ. χρηστών του Διαδικτύου που δεν είναι στο Facebook είναι στην Κίνα, όπου το Facebook είναι μπλοκαρισμένο. Έτσι, αν το Facebook δεν μπορεί να δείξει στους ανθρώπους περισσότερες διαφημίσεις στη ροή ειδήσεων και δεν ξεκλειδωθεί στην Κίνα, πρέπει να τους δείξει διαφημίσεις κάπου αλλού. Και αυτό εξηγεί γιατί, τους τελευταίους έξι μήνες, έχουμε δει το Facebook να αρχίσει να τοποθετεί διαφημίσεις σε πολλά περισσότερα μέρη.

Ξεκίνησε να πωλεί διαφημίσεις ενδιάμεσα στα βίντεο και το σημαντικότερο, άρχισε να χρηματοδοτεί  βίντεο που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν αυτές τις διαφημίσεις. Πληρώνει ακόμη και τους δημιουργούς βίντεο για να κάνουν τηλεοπτικές εκπομπές για το Facebook, μια ευκαιρία για περισσότερη διαφήμιση.


Επιπλέον πωλεί διαφημίσεις μέσα σε ιστορίες Instagram. Είναι δύσκολο να πούμε πόσο δημοφιλή είναι τα "Stories" σε άλλες πλατφόρμες του Facebook όπως το Messenger, το WhatsApp και το Facebook, αλλά πιθανώς αυτές οι διαφημίσεις θα εμφανιστούν και σε άλλες πλατφόρμες.


Ξεκίνησε να πωλεί διαφημίσεις μέσα στο Facebook Messenger και πριν από ένα μήνα ήταν στις Κάννες για να πουλήσει και να εκπαιδεύσει τους αγοραστές διαφημίσεων στις διαφημίσεις Messenger.


Άρχισε να δοκιμάζει τις διαφημίσεις στο Marketplace, το κατάστημα για αγορές ή πωλήσεις μεταχειρισμένων αγαθών, σε μορφή Craigslist. Είναι απλώς μια δοκιμή για τώρα, αλλά ακόμα μια θέση στην οποία το Facebook ελπίζει να βρει περισσότερο χώρο για διαφήμιση.


Το Facebook ελπίζει ότι τουλάχιστον μία από αυτές τις νέες μορφές μπορεί να πετύχει. Η τελειοποίηση των διαφημίσεων ενδιάμεσα στα βίντεο θα ήταν το βέλτιστο σενάριο και θα βοηθούσε το Facebook να εξαργυρώσει τους τεράστιους προϋπολογισμούς τηλεοπτικών διαφημίσεων των διαφημιζόμενων. Ή τουλάχιστον αυτή είναι η ελπίδα.

Η εταιρεία WhatsApp, με 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες, προετοιμάζεται επίσης για μια επιχειρηματική ώθηση και πρόσφατα έφερε στο Facebook τον Matt Idema ως COO για να προχωρήσει τις επιχειρηματικές του φιλοδοξίες.

Αλλά ακόμα κι αν δεν κολλήσει κανένας από αυτούς τους νέους τύπους διαφημίσεων, το Facebook έχει ήδη μια ευκαιρία για κέρδη που κρύβεται στο παρασκήνιο: το Instagram. Οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είναι τεράστιο το κέρδος εκεί. Ο οίκος Piper Jaffray πιστεύει ότι το Instagram έφτασε να έχει έσοδα ύψους 2 δισ. δολαρίων το 2016 και ότι αυτά θα αυξηθούν στα 22 δισ. δολάρια μέχρι το 2021. Και αυτό σημαίνει πως θα είναι κάτι σαν ένα ακόμη Facebook καθώς εκεί τα έσοδα την περασμένη χρονιά υπολογίζονται στα 27 δισ. δολάρια.

Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη «μηχανή ρευστού» του Facebook λειτουργεί ήδη και πως απλά περιμένει να αναπτύξει ταχύτητα.

Με πληροφορίες από recode.net

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα και από το ChatGPT

Τech & Science / Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα από το ChatGPT

Πολλά από τα βίντεο που παράγονται μέσω της Sora περιλαμβάνουν χαρακτήρες από ταινίες, τηλεοπτικές σειρές ή βιντεοπαιχνίδια, προκαλώντας νέα ερωτήματα γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα
LIFO NEWSROOM
TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Τech & Science / TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Μια νέα μελέτη δείχνει πώς το TikTok δημιουργεί εθιστικές συνήθειες στους χρήστες, αυξάνοντας τον χρόνο παρακολούθησης, την συχνότητα ανοίγματος της εφαρμογής και την ταχύτητα scrolling, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινή ζωή
LIFO NEWSROOM
«Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Τech & Science / «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Ένα εντυπωσιακό απολίθωμα ιχθυόσαυρου στην Ιουρασική Ακτή του Ντόρσετ αποδείχθηκε νέο είδος, το Xiphodracon goldencapensis ή «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ», φωτίζοντας ένα χαμένο κεφάλαιο της εξέλιξης των θαλάσσιων ερπετών
LIFO NEWSROOM
Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Τech & Science / Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το ιστορικό πλοίο Endurance του Έρνεστ Σάκλετον βυθίστηκε όχι εξαιτίας των πάγων, αλλά λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών που ο ίδιος ο εξερευνητής γνώριζε
LIFO NEWSROOM
Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Τech & Science / Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Tο AI Mode χρησιμοποιεί την τεχνική "query fan-out" (διασπορά ερωτημάτων) της Google, η οποία αναλύει την ερώτηση των χρηστών σε επιμέρους θέματα και εκτελεί ταυτόχρονα πληθώρα αναζητήσεων για λογαριασμό του
LIFO NEWSROOM
Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Τech & Science / Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Η μελέτη αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλαπλές εξηγήσεις για τη διαφορά στα ποσοστά κατάθλιψης μεταξύ ανδρών και γυναικών - από συμπεριφορικούς και περιβαλλοντικούς, έως βιολογικούς παράγοντες
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

Τech & Science / Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για τοξικά χημικά PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

«Πρόκειται για μια ανατριχιαστική πραγματικότητα. Είναι κρίσιμο να αναλάβουμε δράση» τόνισε ο Δανός υπουργός Περιβάλλοντος, στο αίμα του οποίου βρέθηκαν τρεις ουσίες τοξικές για την αναπαραγωγή
LIFO NEWSROOM
AI στα σχολεία: Όταν οι μαθητές διδάσκουν τους δασκάλους για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Τech & Science / Αυτοί οι έφηβοι από τη Silicon Valley ορίζουν πώς θα μπει η AI στα σχολεία όλου του κόσμου

Μαθητές στη Σίλικον Βάλεϊ αναλαμβάνουν πρωτοβουλία να καθορίσουν οι ίδιοι –μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς– τους κανόνες χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
LIFO NEWSROOM
ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Τech & Science / ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Το ChatGPT παρουσίασε νέους γονικούς ελέγχους, όμως οι ειδικοί προειδοποιούν: τα παιδιά μπορούν να τους παρακάμψουν εύκολα - Οι ανησυχίες για την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα και την ψυχική υγεία των εφήβων φουντώνουν, ενώ οι αρχές ζητούν αυστηρότερη νομοθεσία για την τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM