Αυτή η «φούσκα» φιλοδοξεί να αντικαταστήσει οριστικά τα πλαστικά μπουκάλια

Αυτή η «φούσκα» φιλοδοξεί να αντικαταστήσει οριστικά τα πλαστικά μπουκάλια Facebook Twitter
0

Είναι κοινώς αποδεκτό πως τα πλαστικά μπουκαλάκια εμφιαλωμένου νερού έχουν παίξει ρόλο στα επίπεδα ρύπανσης του πλανήτη, αν αναλογιστεί κανείς ότι στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, πετιούνται κάθε χρόνο περίπου 35 δισεκ. μπουκαλάκια νερού.

Το εργαστήριο Skipping Rocks Lab στο Λονδίνο έχει σκοπό να το αλλάξει αυτό και έτσι παρουσίασε πριν από τέσσερα περίπου χρόνια το πρωτότυπο οoho!, μια φούσκα από βρώσιμη μεμβράνη -κατασκευασμένη από εκχύλισμα φυκιών- η οποία περιέχει νερό και αντικαθιστά ουσιαστικά το πλαστικό μπουκαλάκι.

Εάν δεν θέλεις να την καταπιείς, η εύπλαστη μεμβράνη θα βιοδιασπαστεί σε τέσσερις με έξι εβδομάδες, ακριβώς όπως ένα κομμάτι φρούτου.

Επιπλέον, μπορεί να κυκλοφορήσει σε διάφορες γεύσεις και χρώματα, καθώς και να χρησιμοποιηθεί για το συσκευάσμα αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καλλυντικών.

Η ομάδα πίσω από το ooho! αποφάσισε να κάνει την εφεύρεσή της πραγματικότητα. Για τη χρηματοδότηση του πρότζεκτ στράφηκε στην crowdfunding πλατφόρμα Crowdcube, βάζοντας στόχο τις 400.000 λίρες Αγγλίας και κατάφερε να πιάσει το στόχο μέσα σε μερικές μόνο ημέρες.

Αυτή η «φούσκα» φιλοδοξεί να αντικαταστήσει οριστικά τα πλαστικά μπουκάλια Facebook Twitter

Οι ερευνητές του Skipping Rocks Lab αναγνωρίζουν ότι η κατανάλωση μη ανανεώσιμων πόρων για μπουκαλάκια μιας χρήσης και η ποσότητα των αποβλήτων που παράγουν είναι εξαιρετικά μη βιώσιμη. Το εργαστήριο έχει ιδρυθεί από την RCA και αποφοίτους του Imperial College του Λονδίνου στον τομέα της Καινοτομίας και των Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων.

Από την ίδρυση της εταιρίας μέχρι σήμερα, το προσωπικό έχει ασχοληθεί κυρίως με την τελειοποίηση της τεχνολογίας πίσω από το σχεδιασμό της μεμβράνης, καθώς και με την ανάπτυξη μίας καινοτόμου διαδικασίας παραγωγής. Όπως υποστηρίζουν, πλέον, το κόστος παραγωγής των μεμβρανών είναι μικρότερο από αυτό των πλαστικών μπουκαλιών.

Ο επόμενος στόχος είναι το ooho! να αρχίζει να εμφανίζεται πιλοτικά σε μεγάλες εκδηλώσεις όπως το φεστιβάλ Γκλάστονμπερι ή ο μαραθώνιος του Λονδίνο το 2018.

Με 750.000  μπουκαλάκια νερού να μοιράζονται στον μαραθώνιο κάθε χρόνο, αυτό θα είναι πραγματικό τεστ για το σε ποιο βαθμό η χρήση ooho! μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος των πλαστικών σκουπιδιών.

 

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ και designboom.com

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Τech & Science / Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Ο αντιπρόεδρος της Apple προειδοποιεί για ριζικές αλλαγές στη βιομηχανία της τεχνολογίας εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αντικατάστασης του iPhone
LIFO NEWSROOM
Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Τech & Science / Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Σε αναρτήσεις χρηστών στο Reddit περιγράφονται περιπτώσεις όπου άτομα πιστεύουν ότι έχουν επιλεγεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη για «ιερές αποστολές» ή έχουν λάβει «μυστικά σχέδια» για διαστημικές συσκευές και τηλεμεταφορείς
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του εγκεφάλου σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Τech & Science / Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του μυαλού σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Η επίτευξη μίας υγιούς ισορροπίας με την τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τη νέα γενιά σήμερα, υπάρχουν όμως δύο τρόποι με τους οποίους να συμβεί
LIFO NEWSROOM
Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Τech & Science / Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Επιστήμονες λύνουν το αρχαίο «πρόβλημα του κασσίτερου»: Ο κασσίτερος από την Κορνουάλη διακινούνταν στη Μεσόγειο από την Εποχή του Χαλκού, αλλάζοντας την εικόνα της προϊστορικής Βρετανίας
LIFO NEWSROOM