Όλο και περισσότερες εταιρείες παγώνουν τις διαφημίσεις τους στη Google λόγω εξτρεμιστικών video στο YouTube

Όλο και περισσότερες εταιρείες παγώνουν τις διαφημίσεις τους στη Google λόγω εξτρεμιστικών video στο YouTube Facebook Twitter
0

Δημόσια συγνώμη ζήτησε πρόσφατα ο επικεφαλής των επιχειρήσεων της Google στην Ευρωπαϊκή Ένωση από μεγάλες εταιρείες που διαφημίζουν τα προϊόντα τους μέσω των Google ads, εξαιτίας του ολοένα και αυξανόμενου αριθμού εξτρεμιστικών βίντεο που ανεβαίνουν στο YouTube. Οι διαφημίσεις των εταιρειών προβάλλονται πριν την έναρξη ή κατά τη διάρκεια βίντεο που περιέχουν εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Εταιρείες όπως η Marks&Spencer και η L'Oreal προχώρησαν στο πάγωμα των διαφημίσεών τους στην πλατφόρμα της Google.

 

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Financial Times, ο πρόεδρος του τμήματος EMEA Business&Operations της Google, Ματ Μπρίτιν, ζήτησε δημόσια συγνώμη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης.

«Θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη. Ζητούμε συγνώμη. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει αναλαμβάνουμε την ευθύνη».

 

Ο Μπρίτιν υποστήριξε ότι τα εργαλεία και οι πολιτικές της Google λειτουργούν σωστά «στην πλειονότητα των περιπτώσεων», λέγοντας επίσης ότι πρόκειται για «μια χούφτα εντυπώσεων» και ότι τα ποσά αφορούν σε «πένες και όχι λίρες». Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, πρόσθεσε «πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Συντάσσουμε μια έκθεση για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα επισπεύσουμε αυτή την έκθεση».

 

Η Google από την πλευρά της αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της ότι θα επιταχύνει τη διαδικασία αναθεώρησης και θα προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές στην πολιτική των διαφημίσεων, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ελέγχει και εφαρμόζει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα της. Επί του παρόντος, η Google εξετάζει μόνο το περιεχόμενο που έχει επισημανθεί ως ακατάλληλο από τους χρήστες της. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται επίσης ότι ο όγκος των βίντεο που αναρτάται στο YouTube -περίπου 400 ώρες κάθε λεπτό- αποτελεί τον κύριο λόγο για την αδυναμία της εταιρείας να ελέγχει προληπτικά όλο το περιεχόμενο στις πλατφόρμες της.

 

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η FT, περίπου το 98% του περιεχομένου που επισημαίνεται ως ακατάλληλο στο YouTube ελέγχεται εντός 24 ωρών, σύμφωνα με την Google.

 

«Αντιλαμβανόμαστε ότι μπορούμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα», δήλωσε ο Μπρίτιν, προσθέτοντας ότι η Google έχει ήδη επενδύσει σε νέους τεχνολογικούς τρόπους για τον άμεσο χειρισμό των καταγγελιών. Ο Μπρίτιν υπογράμμισε επίσης ότι η Google σκοπεύει να προχωρήσει σε τροποποιήσεις στον έλεγχο που θα επιτρέπει να έχουν οι διαφημιστικές εταιρείες και οι οργανισμοί, κάνοντας πιο εύκολο και απλό τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χειρίζονται τις τοποθεσίες όπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.

 

Επιπλέον, η Google θα προχωρήσει σε αλλαγές στις πολιτικές της για τα βίντεο και τις ιστοσελίδες που μπορούν να διαφημιστούν, για παράδειγμα το πώς ορίζονται τα προσβλητικά σχόλια και η ρητορική μίσους, δήλωσε ο Μπρίτιν.

 

Η Marks&Spencer είναι η τελευταία εταιρεία που προχώρησε, αυτό το Σαββατοκύριακο, στο πάγωμα των διαφημίσεών της στην Google και το YouTube, μετά τις αποκαλύψεις ότι οι διαφημίσεις της αναπαράγονταν πριν την έναρξη βίντεο που είχαν εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

 

Μεγάλες εταιρείες καθώς και πολλά διεθνή μέσα ενημέρωσης -συμπεριλαμβανομένων των BBC, HSBC, Lloyds, L'Oreal και Audi- έχουν ήδη σταματήσει την εμφάνιση των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google. Σύμφωνα με προβλέψεις της εταιρείας eMarketer, η Google και το Facebook ελέγχουν περίπου το 60% της ψηφιακής διαφημιστικής αγοράς.

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM