Η απάντηση του ΟΑΣΑ για τον εξοπλισμό τηλεματικής στα λεωφορεία

Η απάντηση του ΟΑΣΑ για τον εξοπλισμό τηλεματικής στα λεωφορεία Facebook Twitter
Οθόνη ηλεκτρονικής πληροφόρησης επιβατών σε στάση λεωφορείου, στην Αθήνα - ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
1


Απαντήσεις με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν τον εξοπλισμό τηλεματικής στα οχήματα του ΟΑΣΑ, δίνει με ανακοίνωση του ο Οργανισμός. Στην ανακοίνωσή του, ο ΟΑΣΑ επισημαίνει μεταξύ άλλων, πως η τηλεματική έχει αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχονται προς το επιβατικό κοινό, βελτιώνοντας αισθητά τη μετακίνηση των 1.400.000 και πλέον επιβατών καθημερινά και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες για τη μεταφορά τους σε πραγματικό χρόνο.


«Η τυπική διαγωνιστική διαδικασία για τον εξοπλισμό τηλεματικής στα οχήματα του ΟΑΣΑ, η οποία ξεκίνησε το 2011 (Α' φάση) και ολοκληρώθηκε το 2013 (Β' φάση), αφορούσε τελικά στην εγκατάσταση της σχετικής τεχνολογίας σε 2000 οχήματα του στόλου. Τα οχήματα που δόθηκαν για τοποθέτηση εξοπλισμού ήταν κατά σειρά τα πιο νέα του στόλου και αυτά που είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΟΣΥ» αναφέρει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας και προσθέτει:


«Σε ημερήσια βάση δρομολογούνται περί τα 1300 από τα 2000 οχήματα. Ο στόλος οχημάτων είναι δυναμικός, και φυσιολογικά υπάρχουν οχήματα με βλάβες, άμεσα επισκευάσιμες, ή βλάβες που απαιτούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την επισκευή τους. Το σύνολο των οχημάτων σε κυκλοφορία είναι εφοδιασμένα με την τηλεματική, ενώ τα οχήματα τα οποία βρίσκονται προς επισκευή, διατηρούν την τεχνολογία τηλεματικής προς χρήση για όταν επανακυκλοφορήσουν».


Αναφορικά με τα οχήματα που τελικά δύναται να κριθούν μη επισκευάσιμα, όπως υποστηρίζει ο Οργανισμός, έχει προβλεφθεί η μεταφορά του εξοπλισμού τηλεματικής σε νέα οχήματα, όταν αυτά αποκτηθούν. «Ως εκ τούτου, παρά το γεγονός ότι κατά τη διενέργεια του διαγωνισμού προμήθειας και κατά την αρχική επιλογή των οχημάτων - όπως προέβλεπε η σύμβαση - δεν θα ήταν δυνατή η πρόβλεψη μελλοντικών βλαβών, έχει εξασφαλιστεί ότι το σύνολο της τεχνολογίας της τηλεματικής θα εγκαθίσταται σε όλο τον εν λειτουργία στόλο και θα τίθεται στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού απρόσκοπτα.

Παράλληλα ο ΟΑΣΑ κάνει συστηματικές προσπάθειες για την ανανέωση του παραληφθέντος γηρασμένου στόλου οχημάτων» καταλήγει ο ΟΑΣΑ στην ανακοίνωσή του.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Pizza Fan απέλυσε τον Πάρι Ρούπο επειδή το απαίτησε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος

Ελλάδα / Η Pizza Fan απέλυσε τον Πάρι Ρούπο επειδή το απαίτησε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος

Ορισμένα αστεία από πρόσφατη παράσταση του Πάρι Ρούπου χαρακτηρίστηκαν από τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο «ανθελληνικά», με τον ίδιο να προχωρά μάλιστα σε προσωπική επίθεση, αποκαλώντας τον κωμικό «ακροαριστερό σκουπίδι»
LIFO NEWSROOM
Βοιωτία: «Πρέπει να βρούμε κάποια να κάνει τη μάνα μου» - Η 62χρονη ήθελε να φύγει στο εξωτερικό

Ελλάδα / Βοιωτία: «Πρέπει να βρούμε κάποια να κάνει τη μάνα μου» - Η 62χρονη ήθελε να φύγει στο εξωτερικό

Οι έρευνες των Αρχών έχουν εστιάσει στις συνθήκες θανάτου της μητέρας της 62χρονης - Την ίδια ώρα αποκαλύφθηκε πως το σπίτι στο οποίο κατοικεί ανήκει στον γιο της
LIFO NEWSROOM
Μαρινέλλα: «Τα μάτια της εξακολουθούν να είναι κλειστά» - Ένας χρόνος μετά την κατάρρευση της σπουδαίας τραγουδίστριας στο Ηρώδειο

Ελλάδα / Μαρινέλλα: «Τα μάτια της εξακολουθούν να είναι κλειστά» - Ένας χρόνος μετά την κατάρρευσή της στο Ηρώδειο

Σήμερα είναι ακριβώς ένας χρόνος, από την ημέρα που η Μαρινέλλα κατέρρευσε στη σκηνή του Ηρωδείου, λίγη ώρα μετά την έναρξη της μεγάλης συναυλίας της
LIFO NEWSROOM
Απαγόρευση social media για ανηλίκους κάτω των 16 ετών στην Ελλάδα εξετάζει η κυβέρνηση

Ελλάδα / Απαγόρευση social media για παιδιά κάτω των 16 ετών στην Ελλάδα εξετάζει η κυβέρνηση

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε σε ομλία του, ότι: «Σκεφτόμαστε την απαγόρευση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την ηλικία των 16 ετών και κάτω, όπως γίνεται και στην Αυστραλία»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Εγώ ακόμη περιμένω να τα γεμίσουν με σπρέι ΄και αυτοκόλλητα οι ακατοίκητοι. Έχω εθιστεί τόσο πολύ στον βανδαλισμό και την υποβάθμιση, που κάθε μέρα που τα βλέπω ακόμη στη θέση τους να λειτουργούν, απορώ ειλικρινά.