Εσωτερική έρευνα ανοίγει το ΥΠΕΞ των ΗΠΑ για τα μέιλ της Κλίντον

Εσωτερική έρευνα ανοίγει το ΥΠΕΞ των ΗΠΑ για τα μέιλ της Κλίντον Facebook Twitter
0

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε χθες το βράδυ ότι θα ανοίξει εκ νέου την εσωτερική του έρευνα σχετικά με τη χρήση ιδιωτικού εξυπηρετητή για την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Χίλαρι Κλίντον, ενόσω εκείνη ήταν υπουργός Εξωτερικών.

 

"Προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο γρήγοροι γίνεται, αλλά δεν θα επιβάλουμε μια τεχνητή λήξη της προθεσμίας στη διαδικασία", δήλωσε ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τζον Κίρμπι, διευκρινίζοντας ότι η εσωτερική αυτή έρευνα μπορεί τώρα να ολοκληρωθεί από τη στιγμή που το υπουργείο Δικαιοσύνης τελείωσε τις δικές του έρευνες χωρίς να απαγγελθούν κατηγορίες στην Χίλαρι Κλίντον.

 

Ο Κίρμπι αρνήθηκε να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες όσον αφορά την εσωτερική αυτή διαδικασία, ιδιαίτερα να εξηγήσει ποια στοιχεία θα εξεταστούν.

 

"Ο στόχος μας είναι να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια όσον αφορά τα συμπεράσματά μας, σεβόμενοι παράλληλα τις διάφορες νομικές μας υποχρεώσεις", συνέχισε ο εκπρόσωπος.

 

Η υπουργός Δικαιοσύνης Λορέτα Λιντς ανακοίνωσε χθες ότι η Κλίντον δεν θα διωχθεί ποινικά επειδή χρησιμοποίησε ιδιωτικό εξυπηρετητή για την αποστολή e-mail όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών.

 

Με την απόφαση αυτή, η υπουργός Δικαιοσύνης ακολούθησε, όπως είχε δεσμευτεί στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, τις συστάσεις του Ομοσπονδιακού Γραφείου Έρευνας (FBI) οι οποίες δόθηκαν στη δημοσιότητα την Τρίτη.

 

Το FBI εισηγήθηκε μετά τη σχετική έρευνά του στο υπουργείο Δικαιοσύνης να μην ασκηθεί ποινική δίωξη στην υποψήφια των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου στις ΗΠΑ, μολονότι, όπως επισήμανε, επέδειξε "ακραία αμέλεια".

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM