Αναπάντεχη αύξηση των κερδών της New York Times Co

Αναπάντεχη αύξηση των κερδών της New York Times Co Facebook Twitter
1

Η New York Times Co ανακοίνωσε μια μεγαλύτερη απ' ό,τι αναμενόταν αύξηση κατά 78,5% στα κέρδη του τριμήνου, στην οποία συνέβαλαν περικοπές στα κόστη και η άνοδος των εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις.


Η εταιρεία μειώνει τα κόστη και αυξάνει τις προσφορές της στο Ίντερνετ και τα κινητά για να αντισταθμίσει την πτώση των εσόδων από τις έντυπες διαφημίσεις.


Οι διαφημιστές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα ψηφιακά μέσα καθώς οι αναγνώστες καταφεύγουν στα "έξυπνα τηλέφωνα" και τις ταμπλέτες πιέζοντας προς τα κάτω τα έσοδα των εκδοτών εφημερίδων και περιοδικών από τις έντυπες διαφημίσεις.
Τα έσοδα των New York Times από τις ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν 14,2% και έφθασαν τα 48,3 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, που αντιστοιχούν περίπου στο ένα τρίτο των συνολικών διαφημιστικών εσόδων τους.


Τα έσοδα από τις έντυπες διαφημίσεις μειώθηκαν 12,8%. Πρόκειται για το τέταρτο διαδοχικό τρίμηνο που τα έσοδα αυτά καταγράφουν μείωση. Το συνολικό εισόδημα της εταιρείας από τις διαφημίσεις υποχώρησε 5,5%.


Τα λειτουργικά κόστη μειώθηκαν κατά 4,9% και ανήλθαν σε 344,8 εκατομμύρια δολάρια.


Τα έσοδα της εταιρείας από τις κυκλοφορίες αυξήθηκαν ελαφρώς, βοηθούμενα από την κατά 13,8% αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές σε ψηφιακά προϊόντα. Οι New York Times ανακοίνωσαν πως στις 30 Ιουλίου είχαν ένα εκατομμύριο συνδρομητές επί πληρωμή μόνο στην ηλεκτρονική τους έκδοση.


Το μέρισμα των μετόχων αυξήθηκε σε 16,4 εκατ. δολάρια ή 10 σεντς ανά μετοχή κατά το δεύτερο τρίμηνο, από 9,2 εκατ. δολάρια ή 6 σεντς ανά μετοχή έναν χρόνο νωρίτερα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM