Χριστοδουλοπούλου: Συνδυασμός κριτηρίων για την απόκτηση ιθαγένειας

Χριστοδουλοπούλου: Συνδυασμός κριτηρίων για την απόκτηση ιθαγένειας Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ
0

Συνδυασμό κριτηρίων θα περιέχει ο νέος νόμος για την ιθαγένεια σε παιδιά δεύτερης γενιάς μεταναστών, όπως αναφέρει μιλώντας στην Καθημερινή, η αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Τασία Χριστοδουλοπούλου.

«Σχεδιάζεται να υπάρχει διπλή πρόβλεψη γέννησης και φοίτησης λίγων χρόνων σε ελληνικό σχολείο, ώστε να πληρούνται οι όροι της κοινωνικής ένταξης. Το να έχει πάει ένα παιδί σε ελληνικό σχολείο εξασφαλίζει ότι και οι γονείς του είναι κάποια χρόνια εδώ, γιατί η κοινωνική ένταξη ενός παιδιού αρχικά εξασφαλίζεται μέσω της οικογένειάς του», αναφέρει.

«Τα παιδιά αφού φοιτήσουν σε ελληνικό σχολείο θα παίρνουν την ιθαγένεια αναδρομικά. Θέλουμε να αποφύγουμε την τουριστική ιθαγένεια, δηλαδή να αποκτά ένα παιδί ιθαγένεια και μετά να γυρίζει στην πατρίδα του και να την επικαλείται όποτε χρειαστεί», προσθέτει.

Επίσης, η υπουργός τονίζει ότι πρώτος στόχος είναι η αποσυμφόρηση και η βελτίωση των συνθηκών για την Αμυγδαλέζα, ενώ σημειώνει πως κάποιες δομές υποδοχής μεταναστών θα παραμείνουν «κλειστές».

Συγκεκριμένα, σε ερώτηση αν ο στόχος είναι όλα τα κέντρα κράτησης να μετατραπούν σε ανοιχτές δομές, απαντά πως «όχι, θα μείνουν κάποια κλειστά, αλλά δεν ξέρουμε ποια και πόσες θέσεις θα έχουν. Ομως τα χρήματα από τα ευρωπαϊκά κονδύλια θα πάνε στην υποδοχή, στις ανοιχτές δομές φιλοξενίας και στην κοινωνική ένταξη. Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα ΑΣΥΛΟ θα έρθει στο υπ. Εσωτερικών από την αστυνομία, η οποία θα κρατήσει τη χρηματοδότηση από το ταμείο Ασφάλεια και Εξωτερικά Σύνορα».

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαχαράκη προς Πελετίδη: «Να ξεκαθαρίσει αν θέλει το πρόγραμμα ‘Μαριέττα Γιαννάκου’ στα σχολεία της Πάτρας»

Πολιτική / Ζαχαράκη προς Πελετίδη: «Να ξεκαθαρίσει αν θέλει το πρόγραμμα ‘Μαριέττα Γιαννάκου’ στα σχολεία της Πάτρας»

Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» υλοποιείται σε όλη τη χώρα με τη στήριξη ιδιωτικών χορηγιών και στόχο τη βελτίωση των υποδομών της δημόσιας εκπαίδευσης
LIFO NEWSROOM