Αναστασιάδης: «Η Ελλάδα δεν μας χρωστά χρήματα»

Αναστασιάδης: «Η Ελλάδα δεν μας χρωστά χρήματα» Facebook Twitter
0

«Δεν αναμένουμε κάτι από την Ελλάδα», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, ερωτηθείς εάν η Λευκωσία περιμένει χρήματα από την Αθήνα. «Δεν είναι το καθήκον της Ελλάδας αυτό, δεν μας χρωστούν κάτι, πρέπει να αγωνιστούμε μόνοι μας για να οικοδομήσουμε τη νέα εποχή», ανέφερε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες αναμένεται να υιοθετηθούν από το υπουργικό συμβούλιο τα μέτρα που έχουν στόχο την ανάκαμψη της οικονομίας.

Ως σημαντικότερο από αυτά τα μέτρα ο πρόεδρος της Κύπρου χαρακτήρισε τα κίνητρα για την ανάπτυξη. Για το δημοσίευμα κυπριακής εφημερίδας, σύμφωνα με το οποίο ο πατέρα του γαμπρού του εμφανίζεται να έχει βγάλει στο εξωτερικό 21 εκατομμύρια ευρώ, τρείς ημέρες πριν από το κούρεμα ο κ. Αναστασιάδης είπε: «Ουδέποτε γνώριζα και ουδέποτε ήταν δυνατό να δίδω μάχες μέχρι την πρωία του Σαββάτου και την ίδια ώρα να έδιδα προνομιακές πληροφορίες». Επανέλαβε δε ότι κατά την τελετή ανάθεσης των καθηκόντων στους τρεις πρώην δικαστές του Ανωτάτου Δικαστηρίου, αύριο Τρίτη, «θα δοθεί η εντολή διερεύνησης σε ό,τι πιθανό να με αφορά ή αφορά έστω εξ αγχιστείας συγγενικά μου πρόσωπα».

Οι δικαστές θα ερευνήσουν όλα τα θέματα σχετικά με τον τραπεζικό τομέα και την κατάσταση της κυπριακής οικονομίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM