LIVE!

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέι Ντι Βανς: «Καμία αμερικανική στρατιωτική δύναμη στο έδαφος της Γάζας»

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: «Καμία αμερικανική στρατιωτική δύναμη στο έδαφος της Γάζας»

Ο Τζέι Ντι Βανς επισκέφθηκε το Ισραήλ για να ενισχύσει την κατάπαυση πυρός με τη Χαμάς, τονίζοντας ότι μια διεθνής δύναμη ασφαλείας θα αναλάβει τον αφοπλισμό της οργάνωσης, χωρίς αμερικανικά στρατεύματα στο έδαφος της Γάζας
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Πώς ο Βέλγος πρωθυπουργός ανέτρεψε το «τρελό» σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ

Διεθνή / Ουκρανία: Πώς ο Βέλγος πρωθυπουργός ανέτρεψε το «τρελό» σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ

Το Βέλγιο μπλοκάρει το σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ στην Ουκρανία, λόγω νομικών και οικονομικών κινδύνων. Διαβάστε πώς καθυστερεί η απόφαση και τι σημαίνει για το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ζελένσκι Κάρολος Ουκρανία

Διεθνή / Ο βασιλιάς Κάρολος υποδέχθηκε με τιμές τον Ζελένσκι στο Ουίνδσορ – Κόκκινο χαλί στη Ντάουνινγκ Στριτ

Ο Ουκρανός πρόεδρος αναμένεται να έχει συνομιλίες με τον πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ και άλλους Ευρωπαίους ηγέτες στο πλαίσιο του λεγόμενου «συνασπισμού των προθύμων»
LIFO NEWSROOM
Η Χαμάς επιστρέφει στη Γάζα: Η εκεχειρία του Τραμπ κρέμεται από μια κλωστή

Διεθνή / Η Χαμάς επιστρέφει στη Γάζα: Η εκεχειρία του Τραμπ κρέμεται από μια κλωστή

Δύο εβδομάδες μετά την εκεχειρία στη Γάζα, η Χαμάς επιδιώκει ρόλο στη μεταπολεμική διοίκηση, αμφισβητώντας το ειρηνευτικό σχέδιο του Τραμπ - Οι συγκρούσεις στα σύνορα και οι πιέσεις των ΗΠΑ αυξάνουν τον κίνδυνο νέας ανάφλεξης στη Μέση Ανατολή
LIFO NEWSROOM
Λούβρο: Η εταιρεία πίσω από το αναβατόριο της ληστείας κάνει καμπάνια με χιούμορ

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Μεταφέρουμε τους θησαυρούς σας γρήγορα και αθόρυβα» - Η viral διαφήμιση της εταιρείας του ανυψωτικού

«Δώστε στην ομάδα μάρκετινγκ μια καλή αύξηση» ήταν ένα από τα δεκάδες σχόλια των χρηστών, κάτω από τη διαφήμιση του ανυψωτικού που χρησιμοποίησαν οι δράστες της κινηματογραφικής ληστείας
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Άντριου: Το οικόσημο του αφαιρέθηκε από το κάστρο του Ουίνδσορ - Μία κίνηση με ισχυρό συμβολισμό

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: Το οικόσημο του αφαιρέθηκε από το κάστρο του Ουίνδσορ - Μία κίνηση με ισχυρό συμβολισμό

Στην περίπτωση του αδελφού του βασιλιά Καρόλου, η κίνηση αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια και πολύ σοβαρή - Δείχνει δημόσια ντροπή ή αποπομπή από τον θεσμό
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Η κατάσταση στη Γάζα παραμένει καταστροφική παρά την εκεχειρία

Διεθνή / ΠΟΥ: Η κατάσταση στη Γάζα παραμένει καταστροφική παρά την εκεχειρία

Ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ δηλώνει ότι έχει σημειωθεί ελάχιστη βελτίωση στην ποσότητα της ανθρωπιστικής βοήθειας που εισέρχεται στη Γάζα από τότε που τέθηκε σε ισχύ η εκεχειρία μεταξύ Ισραήλ - Χαμάς
LIFO NEWSROOM
ΜΕΛΟΝΙ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕΤΡΑ

Διεθνή / Μελόνι: «Η Ιταλία έτοιμη να υποστηρίξει» τις κυρώσεις της ΕΕ κατά του Ισραήλ για την επέκταση οικισμών

Χαρακτήρισε επίσης, «απαράδεκτες τις βίαιες δηλώσεις» ορισμένων Ισραηλινών αξιωματούχων - Τι είπε για την αναγνώριση του κράτους της Παλαιστίνης από την Ιταλία
LIFO NEWSROOM