Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γάζα: 57 νεκροί μέσα σε 24 ώρες – Σε αδιέξοδο οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός

Διεθνή / Γάζα: 57 νεκροί μέσα σε 24 ώρες – Σε αδιέξοδο οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός

Τουλάχιστον 57 άνθρωποι σκοτώθηκαν στη Γάζα, πολλοί ενώ αναζητούσαν ανθρωπιστική βοήθεια - Οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός σταμάτησαν, ενώ η πείνα θερίζει αμάχους και παιδιά
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της απορρύθμισης: Το σχέδιο της κυβέρνησης Τραμπ για κατάργηση χιλιάδων κανονισμών

Διεθνή / Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της απορρύθμισης: Το σχέδιο της κυβέρνησης Τραμπ για κατάργηση χιλιάδων κανονισμών

Η κυβέρνηση Τραμπ υιοθετεί την τεχνητή νοημοσύνη για να καταργήσει μαζικά ομοσπονδιακούς κανονισμούς, με στόχο τη μείωση στο μισό των ρυθμιστικών εντολών ως το 2026
LIFO NEWSROOM
Αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ Καμπότζης και Ταϊλάνδης: Πάνω από 30 νεκροί, χιλιάδες εκτοπισμένοι

Διεθνή / Αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ Καμπότζης και Ταϊλάνδης: Πάνω από 30 νεκροί, χιλιάδες εκτοπισμένοι

Κλιμακώνεται η σύγκρουση στα σύνορα Καμπότζης–Ταϊλάνδης, με περισσότερους από 30 νεκρούς και καταγγελίες για παραβίαση θαλάσσιου χώρου - Σε συναγερμό ΟΗΕ και ASEAN.
LIFO NEWSROOM
Το «Βιβλίο Γενεθλίων» του Τζέφρι Επστάιν: Η επιστολές των Κλίντον, Τραμπ και οι εικόνες ζώων που ζευγαρώνουν

Διεθνή / Το «Βιβλίο Γενεθλίων» του Τζέφρι Επστάιν: Οι επιστολές των Κλίντον, Τραμπ και οι εικόνες ζώων που ζευγαρώνουν

Το δερματόδετο άλμπουμ γενεθλίων του Τζέφρι Επστάιν από το 2003 περιείχε επιστολές από πολιτικούς και ισχυρά πρόσωπα όπως οι Μπιλ Κλίντον και Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Tour de France: Χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες μικροσκοπικούς κινητήρες; - Νέα απειλή για τον κορυφαίο ποδηλατικό αγώνα

Διεθνή / Tour de France: Χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες μικροσκοπικούς κινητήρες; - Νέα απειλή για τον κορυφαίο ποδηλατικό αγώνα

Κατά τη Stage 7 του Tour de France, ο έλεγχος αποκάλυψε υπόνοιες για κρυμμένους κινητήρες - Η UCI εντείνει τους ελέγχους για να διατηρήσει την αξιοπιστία του σπορ
LIFO NEWSROOM