Ίαν Γουίλμουτ: Πέθανε ο «πατέρας» της κλωνοποίησης- Είχε δημιουργήσει την «Ντόλι»

Πέθανε ο πατέρας της κλωνοποίησης Ίαν Γουίλμουτ- Είχε δημιουργήσει την «Ντόλι» Facebook Twitter
Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0

Πέθανε σε ηλικία 79 ετών ο Ίαν Γουίλμουτ, ο επιστήμονας που ήταν επικεφαλής της ομάδας η οποία είχε δημιουργήσει το πρόβατο «Ντόλι», το πρώτο θηλαστικό που έχει κλωνοποιηθεί.

Ο Ίαν Γουίλμουτ ηγείτο της ομάδας του ινστιτούτου Ρόσλιν, του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, που το 1996 κλωνοποίησε τη «Ντόλι», χρησιμοποιώντας το ενήλικο κύτταρο ενός προβάτου.

Η εν λόγω κλωνοποίηση έφερε επανάσταση στον χώρο της ιατρικής έρευνας, ενώ «μεταμόρφωσε την επιστημονική σκέψη της εποχής εκείνης», όπως σημείωσε ένα στέλεχος του πανεπιστημίου, ο Πίτερ Μάθισον.

Μάλιστα, ο τρόπος με τον οποίο δημιουργήθηκε το πρόβατο «Ντόλι», χρησιμοποιήθηκε και σε άλλες περιπτώσεις για να κλωνοποιηθούν σκύλοι το 2005 στη Νότια Κορέα και πίθηκοι το 2018 στην Κίνα.

Όπως αναφέρει το AFP, ο Ίαν Γουίλμουτ από το 2018 είχε επικεντρωθεί στην έρευνα γύρω από τη νόσο του Πάρκινσον καθώς έπασχε από τη συγκεκριμένη εκφυλιστική πάθηση.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκθεση-σοκ για την Αιθιοπία: Μαζικοί βιασμοί παιδιών, εξαναγκαστικές εγκυμοσύνες για να «εξαλειφθεί το Τιγκράι»

Διεθνή / Αιθιοπία: Μαζικοί βιασμοί παιδιών και εξαναγκαστικές εγκυμοσύνες για να «εξαλειφθεί το Τιγκράι»

Νέα έρευνα καταγράφει συστηματική χρήση σεξουαλικής βίας ως όπλο πολέμου στο Τιγκράι: βιασμοί χιλιάδων γυναικών και παιδιών, εγκυμοσύνες υπό πίεση και μυριάδες τραυματισμοί
LIFO NEWSROOM
Βραζιλία: Η απειλή Τραμπ για δασμούς 50% σε πορτοκάλια, καφέ και βοδινό φέρνει αναταραχή στους αγρότες

Διεθνή / Βραζιλία: Η απειλή Τραμπ για δασμούς 50% σε πορτοκάλια, καφέ και βοδινό φέρνει αναταραχή στους αγρότες

Η προειδοποίηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για επιβολή δασμού 50% στα βασικά βραζιλιάνικα αγροτικά προϊόντα προκαλεί ανησυχία για την επίδραση στις εξαγωγές πορτοκαλιού, καφέ και βοδινού κρέατος, με φόβους για αύξηση τιμών στους Αμερικανούς καταναλωτές
LIFO NEWSROOM