Εκτός από τους εργοδότες που ρίχνουν μια ματιά στο προφίλ των χρηστών σε facebook και Τwitter, τώρα αποκαλύπτεται μέσα από δημοσιεύματα ξένων εφημερίδων ότι και οι τράπεζες ελέγχουν τα προφίλ των χρηστών πριν τους χορηγήσουν δάνειο. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι εξειδικευμένες εταιρίες αναλαμβάνουν την αξιολόγηση των υποψηφίων πελατών και με βάση τα στοιχεία του προφίλ τους γνωμοδοτούν αρνητικά ή θετικά στις τράπεζες για τις οποίες δουλεύουν.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ο καρκίνος πριν τα 50 αυξάνεται – Αυτοί είναι οι τύποι που εμφανίζονται συχνότερα σε νεότερες ηλικίες

Πώς κατάφερε ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ να γίνει πάπας Λέων - Το παρασκήνιο της εκλογής

Πανσέληνος Μαΐου: Πότε θα φωτίσει το «Φεγγάρι των Λουλουδιών» τον νυχτερινό ουρανό;

Eurovision 2025: Το outsider που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes στο Instagram

Βρετανία: Ένοχοι οι δύο άνδρες για την κοπή του «δέντρου του Ρομπέν των Δασών»
