Εκτός από τους εργοδότες που ρίχνουν μια ματιά στο προφίλ των χρηστών σε facebook και Τwitter, τώρα αποκαλύπτεται μέσα από δημοσιεύματα ξένων εφημερίδων ότι και οι τράπεζες ελέγχουν τα προφίλ των χρηστών πριν τους χορηγήσουν δάνειο. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι εξειδικευμένες εταιρίες αναλαμβάνουν την αξιολόγηση των υποψηφίων πελατών και με βάση τα στοιχεία του προφίλ τους γνωμοδοτούν αρνητικά ή θετικά στις τράπεζες για τις οποίες δουλεύουν.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ποιο ελληνικό νησί εξυμνούν τα διεθνή ΜΜΕ ως το «λαμπρό παράδειγμα αλλαγής»
Σε λίγες ώρες στην Εισαγγελία ο καταγγέλλων του γνωστού τραγουδιστή
Στα πωλητήρια των μουσείων βρίσκουμε τα ωραιότερα δώρα
Κυψέλη: Η εκδοχή της 16χρονης που επιτέθηκε με μαχαίρι στη 14χρονη
Η τολμηρή διαφήμιση τζιν της δεκαετίας του '80 που προκάλεσε αντιδράσεις