Zeit: Διακοπές στο Αιγαίο για λίγους- Οι λόγοι πίσω από το ακριβό ελληνικό καλοκαίρι

Διακοπές στο Αιγαίο για λίγους: Οι λόγοι πίσω από το ακριβό ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Απαντήσεις στους λόγους για τους οποίους το ελληνικό τουριστικό προϊόν και ειδικότερα το Αιγαίο έχει γίνει πολύ ακριβό για τους ξένους - και την πλειοψηφία των ντόπιων - επιχειρεί να δώσει η γερμανική εφημερίδα Zeit.

Σε εκτενές ρεπορτάζ της, που αναμεταδίδει η DW, παρατηρείται ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί πολύ, και αυτό δεν αφορά μόνο «την πολυτελή Μύκονο». 

Εξηγεί πως ακόμα και σε «οικογενειακούς προορισμούς όπως η Πάρος, η Νάξος ή η Ρόδος, είναι δύσκολο να βρει κανείς διανυκτέρευση κάτω από 100 ευρώ» και σημειώνει πως όποιος θέλει να κάνει διακοπές στη χώρα, θα πρέπει να δώσει «αισθητά περισσότερα χρήματα από τα προηγούμενα χρόνια».

Γίνεται αναφορά σε πρόσφατη δημοσκόπηση που έδειξε ότι ένας στους δύο Έλληνες δεν θα μπορέσει να κάνει διακοπές φέτος, ενώ στη συνεχεία εξηγούνται οι λόγοι της κατάστασης.

«Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, ιδιαίτερα ξενοδόχοι και εστιάτορες κατάφεραν να προσελκύσουν περισσότερα κεφάλαια κι έτσι προχώρησαν σε κατασκευές και ανακαινίσεις, όπως ποτέ άλλοτε στο παρελθόν». Ακόμα, «την τελευταία δεκαετία, ο αριθμός των τουριστών στην Ελλάδα έχει διπλασιαστεί», αναφέρεται. 

Το 2012 ήταν γύρω στα 15 εκατομμύρια, το 2019 υπερδιπλασιάστηκαν στα 32 εκατομμύρια, ενώ μετά την πανδημία, το 2022, οι τουρίστες ήταν 30 εκατομμύρια.

Ως λόγοι, παράλληλα, καταγράφονται και οι «ελληνικές πρωτοβουλίες» ή «οι παγκόσμιες τουριστικές τάσεις», όπως και «η επέκταση των δικτύων εναέριας κυκλοφορίας και η αύξηση των προσφορών»

Σε αυτό συνέβαλαν οι «νέες απευθείας συνδέσεις του αεροδρομίου της Αθήνας όχι μόνο με μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά και με τις ΗΠΑ και την Ασία. Επιπλέον, ο γερμανικός όμιλος Fraport ανέλαβε τη διαχείριση σειράς περιφερειακών αεροδρομίων, ειδικά στα νησιά, επενδύοντας στις υποδομές τους, που είχαν παραμεληθεί στο παρελθόν. Και εκεί, κατά συνέπεια, οι αφίξεις και οι απευθείας πτήσεις αυξήθηκαν ραγδαία».

 
Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά θάλασσα: Δύο μέλη της ασφάλειας του ελληνόκτητου Eternity C διασώθηκαν σχεδόν 48 ώρες μετά την επίθεση των Χούτι

Ελλάδα / Ερυθρά θάλασσα: Δύο μέλη της ασφάλειας του ελληνόκτητου Eternity C διασώθηκαν σχεδόν 48 ώρες μετά την επίθεση των Χούτι

Το Eternity C, ελληνόκτητο πλοίο υπό λιβεριανή σημαία, είχε δεχθεί επίθεση τη Δευτέρα από πλωτά drones και ρουκέτες και βυθίστηκε λίγες ώρες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Τροχαίο στη Βουλιαγμένης: Λεωφορείο κινήθηκε χωρίς οδηγό για 150 μέτρα και ξήλωσε κολώνες φωτισμού

Ελλάδα / Τροχαίο στη Βουλιαγμένης: Λεωφορείο κινήθηκε ανεξέλεγκτο για 150 μέτρα και ξήλωσε κολώνες φωτισμού

Βίντεο από κάμερα ασφαλείας καταγράφει το λεωφορείο να ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο, να παρασύρει κολώνες φωτισμού και πινακίδες και τελικά να προσκρούει στην περίφραξη παρακείμενου κτηρίου
LIFO NEWSROOM
Γιατί αναστέλλεται η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πάτρας μετά την υπόθεση Μουρτζούκου

Ελλάδα / Γιατί αναστέλλεται η λειτουργία της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πάτρας μετά την υπόθεση Μουρτζούκου

Από την ίδια υπηρεσία είχαν εκδοθεί πορίσματα και για τον θάνατο ενός εκ των παιδιών της Ρούλας Πισπιρίγκου – «Σοβαρές δυσλειτουργίες», λέει το Υπουργείο Δικαιοσύνης
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στον Ωρωπό: ;Επιχειρούν ξανά τα εναέρια μέσα - Μάχη με τους ανέμους

Ελλάδα / Φωτιά στον Ωρωπό: Επιχειρούν ξανά τα εναέρια μέσα - Μάχη με τους ανέμους

Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς - Με το πρώτο φως της ημέρας σηκώθηκαν και τα εναέρια μέσα - Σε ετοιμότητα για εκκένωση βρίσκεται η δομή μεταναστών στη Μαλακάσα, για προληπτικούς λόγους
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 7 ατόμων για υπερκοστολογήσεις σε κατασκευή στην Εγνατία Οδό

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 7 ατόμων για υπερκοστολογήσεις σε κατασκευή στην Εγνατία Οδό

Μετά από πολύμηνη δίκη, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης έκρινε ενόχους - χωρίς να τους αναγνωρίσει κανένα ελαφρυντικό - συνολικά 7 από τους 15 κατηγορούμενους
LIFO NEWSROOM