Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα πάει διακοπές φέτος

Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα πάει διακοπές φέτος Facebook Twitter
Φωτ.: Σάββας Καλημέρης
0

Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα πάει φέτος διακοπές σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.

Παράλληλα, ενδεικτικό είναι πως οι τέσσερις στους 10 από αυτούς που σκοπεύουν να πάνε διακοπές φέτος το καλοκαίρι θα προβούν σε περικοπές άνω του 50% στις σχετικές δαπάνες.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της ΕΡΤ, πολίτες στρέφονται στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού σε μια προσπάθεια να μπορέσουν να κάνουν οικονομικές διακοπές. Οι αιτήσεις ξεπέρασαν τις 155.000 και αφορούν 300.000 επιταγές.

Η πλατφόρμα στο gov.gr θα παραμείνει ανοικτή για όλα τα ΑΦΜ έως τις 5 του μηνός (4 και 5) οπότε και λήγει η προθεσμία. Έκπτωση 75% παρέχεται στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια οικονομικής θέσης.

Ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι του ΟΓΑ μπορούν να ωφεληθούν από τον κοινωνικό και εκδρομικό τουρισμό του λογαριασμού αγροτικής εστίας. Οι αιτήσεις γίνονται στα ΚΕΠ από 6 έως 26 Ιουνίου.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM