Συναυλία Μουσικής Δωματίου για Κοντραμπάσο και Πιάνο

Συναυλία Μουσικής Δωματίου για Κοντραμπάσο και Πιάνο Facebook Twitter
0

Ο Πολυχώρος Πολιτισμού Διέλευσις παρουσιάζει την Παρασκευή 24 Μαΐου μια συναυλία μουσικής δωματίου για κοντραμπάσο (Γιώργος Κοκκινάρης) και πιάνο (Παπαθύμνιος Κωνσταντίνος).


Το ντουέτο δημιουργήθηκε με στόχο συστηματικές συναυλίες, ώστε να αναδείξουν το ρεπερτόριο μουσικής δωματίου για αυτά τα όργανα, αλλά και μεταγραφές από έργα για άλλα όργανα ορχήστρας και τραγούδια. Το κοντραμπάσο ξεφεύγει από το παραδοσιακό του ρόλο της συνοδείας και σαν σολιστικό όργανο, ερμηνεύει έργα μεγάλων συνθετών αλλά και λιγότερο γνωστών με ανάλογη αισθητική βαρύτητα.

Το ντουέτο πειραματίζεται με την διαμόρφωση μίας νέας οπτικής της κλασικής μουσικής, επιλέγοντας εναλλακτικούς χώρους και προσέγγιση ερμηνείας, προσπαθώντας να επαναπροσδιορίσει τις σχέσεις καλλιτεχνών και κοινού..


O Γιώργος Κοκκινάρης σπουδάζει και μελετά το ρεπερτόριο κοντραμπάσου από την κλασσική μουσική μέχρι την σύγχρονη μουσική για σύνολα δωματίου, σόλο αλλά και ορχήστρα. Σκοπός η βαθιά μελέτη της μουσικής μέσω του βαθύχορδου. Παράλληλα είναι performer και αυτοσχεδιαστής εξερευνώντας τις ηχητικές δυνατότητες του κοντραμπάσου σε όλο του το εύρος. Συνεργάζεται με καλλιτέχνες της free jazz/imrpov σκηνής. Τακτικά δίνει παραστάσεις με ηθοποιούς, χορευτές και ποιητές εξερευνώντας μέσω του πειραματισμού, την συνύπαρξη μουσικής με άλλες μορφές τέχνης.


Ο Παπαθύμνιος Κωνσταντίνος σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και μουσικολογία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Έχει δώσει συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει συνεργαστεί με τις ορχήστρες Academica Αθηνών και τη μαθητική ορχήστρα του ωδείου Αθηνών. Από το 2019 συνεργάζεται με τα κοινωνικά εκπαιδευτικά προγράμματα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ως συνοδός χορωδίας.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών του έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια και διαγωνισμούς πιάνου όπου και διακρίθηκε. Παράλληλα ασχολείται και με άλλα είδη μουσικής και παίζει ηλεκτρικό μπάσο και ποντιακή λύρα, αριθμώντας μεγάλο αριθμό συνεργασιών και συναυλιών. Στη μουσική του προσπαθεί να διερευνήσει τη σχέση των διαφορετικών μουσικών ειδών και παραδόσεων και να την αναδείξει.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM