H Louis Vuitton γεμίζει βούλες σπουδαία αξιοθέατα -Χρωματίζει Πύργο του Άιφελ και Άγαλμα της Ελευθερίας

H Louis Vuitton γεμίζει βούλες σπουδαία αξιοθέατα -Χρωματίζει Πύργο του Άιφελ και Άγαλμα της Ελευθερίας Facebook Twitter
Φωτ: : Snap Inc. | Louis Vuittion x Yayoi Kusama
0

Για δεύτερη φορά, η Louis Vuitton συνεργάστηκε με την Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama εξελίσσοντας τη σχέση τους σε μια καμπάνια γεμάτη βουλές, φυσικά.

Οι φίλοι της της Louis Vuitton θα θυμούνται την πρώτη συνεργασία Yayoi Kusama από το 2012 υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Marc Jacobs, η οποία παρουσίασε τις χαρακτηριστικές κουκκίδες της καλλιτέχνιδας πάνω σε σιλουέτες τσαντών LV, όπως οι Keepall, Neverfull, Papillion και Speedy.

Αυτή τη φορά, η δημιουργικότητα της καλλιτέχνιδας συνάντησε τον διάσημο οίκο και μαζί επαναπροσδιόρισαν εμβληματικά κομμάτια. γιορτάζοντας την τέχνη, την τόλμη και τη δεξιοτεχνία, οι χαρακτηριστικές τελείες της Kusama ζωντανεύουν το σύμπαν της Louis Vuitton.

Ζιζέλ και Μπέλα Χαντίντ συμμετείχαν στην καμπάνια για τη συλλογή που περιλαμβάνει τσάντες, ρούχα και κοσμήματα.

Αυτό, βέβαια, που ενθουσίασε τους λάτρεις του οίκου είναι η animatronic εκδοχή της 93χρονης καλλιτέχνιδας στη βιτρίνα - θεσμό στο κατάστημά της στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Σαν να είναι αληθινή ζωγραφίζει βούλες στο γυαλί.

Η Louis Vuitton, όμως, δεν έμεινε εκεί και η συνεργασία με την Kusama γέμισε χρωματιστές βούλες αξιοθέατα πόλεων. Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα ο γαλλικός οίκος κάλυψε τον Πύργο του Άιφελ, το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με τις διάσημες βούλες.

H Louis Vuitton γεμίζει βούλες σπουδαία αξιοθέατα -Χρωματίζει Πύργο του Άιφελ και Άγαλμα της Ελευθερίας Facebook Twitter
Φωτ: : Snap Inc. | Louis Vuittion x Yayoi Kusama

Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε ορισμένες παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton ή να κάνουν αναζήτηση στους φακούς και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες και λευκές κουκίδες της Kusama να εμφανίζονται στην οθόνη.

H Louis Vuitton γεμίζει βούλες σπουδαία αξιοθέατα -Χρωματίζει Πύργο του Άιφελ και Άγαλμα της Ελευθερίας Facebook Twitter
Φωτ: : Snap Inc. | Louis Vuittion x Yayoi Kusama

Σε δήλωσή του, ο Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει στη μάρκα να «επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας». 

H Louis Vuitton γεμίζει βούλες σπουδαία αξιοθέατα -Χρωματίζει Πύργο του Άιφελ και Άγαλμα της Ελευθερίας Facebook Twitter
Φωτ: : Snap Inc. | Louis Vuittion x Yayoi Kusama

Ανοίγει επίσης τη Louis Vuitton σε μια καταναλωτική βάση Gen Z: Το Snap, όπως αναφέρει, χρησιμοποιείται από το 75% των νέων 13 έως 34 ετών σε 20 χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου).

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εξάρθρωση κυκλώματος σωματεμπορίας στην Ισπανία – 37 συλλήψεις και 162 γυναίκες σε καθεστώς προστασίας

Διεθνή / Εξάρθρωση κυκλώματος σωματεμπορίας στην Ισπανία – 37 συλλήψεις και 162 γυναίκες σε καθεστώς προστασίας

Οι χώροι όπου εκτυλισσόταν η εκμετάλλευση παρουσιάζονταν ως νόμιμα ινστιτούτα μασάζ, ενώ στην πραγματικότητα λειτουργούσαν ως παράνομοι οίκοι ανοχή
LIFO NEWSROOM
Βλαντιμίρ Πλαχότνιουκ: Ο Μολδαβός ολιγάρχης, oι επιχειρήσεις στην Τουρκία και ο Ερντογάν

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πλαχότνιουκ: Ο Μολδαβός ολιγάρχης, oι επιχειρήσεις στην Τουρκία και ο Ερντογάν

Μέσω εταιρείας στην Κωνσταντινούπολη, η οικογένεια του Μολδαβού ολιγάρχη επέκτεινε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Τουρκία, παρά τις αντιδράσεις και τις νομικές υποθέσεις διεθνώς
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Εικονικά τσιγάρα, πραγματικοί κίνδυνοι: Πώς η καπνοβιομηχανία στοχεύει τους νέους μέσα στο metaverse

Διεθνή / Εικονικά τσιγάρα, πραγματικοί κίνδυνοι: Πώς η καπνοβιομηχανία στοχεύει τους νέους μέσα στο metaverse

Από εικονικά πάρτι γεμάτα καπνό μέχρι NFTs και χορηγίες σε online παιχνίδια, οι καπνοβιομηχανίες εκμεταλλεύονται τα κενά ρύθμισης στον ψηφιακό κόσμο για να προσεγγίσουν εφήβους και παιδιά – κι οι ειδικοί προειδοποιούν: πρόκειται για μια νέα, αόρατη κρίση δημόσιας υγείας.
LIFO NEWSROOM
Μπαράκ Ομπάμα: Τα αγόρια χρειάζονται γκέι άνδρες ως μέντορες στη ζωή τους

Διεθνή / Μπαράκ Ομπάμα: Τα αγόρια χρειάζονται γκέι άνδρες ως μέντορες στη ζωή τους

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ εξήγησε ότι η παρουσία ΛΟΑΤΚΙ+ φίλων και μεντόρων στη ζωή ενός παιδιού βοηθά στο να αισθάνονται αποδοχή τα παιδιά που ενδέχεται να εξερευνήσουν τη δική τους ταυτότητα φύλου ή σεξουαλικότητα
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Ο ΠΟΥ καταγγέλλει επιθέσεις σε εγκαταστάσεις που μένουν μέλη του προσωπικού και στην κυριότερη αποθήκη του

Διεθνή / Γάζα: Ο ΠΟΥ καταγγέλλει επιθέσεις σε εγκαταστάσεις που μένουν μέλη του προσωπικού και στην κυριότερη αποθήκη του

Πέρασαν χειροπέδες στους άνδρες, τους έγδυσαν και στη συνέχεια τους ανέκριναν υπό την απειλή όπλων - Παρά τις διεθνείς εκκλήσεις ο στρατός του Ισραήλ ανακοίνωσε πως επεκτείνει τις επιχειρήσεις του στη Ντέιρ αλ Μπάλα
LIFO NEWSROOM