Η Ινδία απέλυσε τρεις αξιωματικούς για «κατά λάθος εκτόξευση πυραύλου» που έπεσε στο Πακιστάν

Η Ινδία απέλυσε τρεις αξιωματικούς για «κατά λάθος εκτόξευση πυραύλου» που έπεσε στο Πακιστάν Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Η ινδική πολεμική αεροπορία ανακοίνωσε ότι απέλυσε τρεις αξιωματικούς για μία «κατά λάθος εκτόξευση πυραύλου» που έπεσε στο Πακιστάν τον Μάρτιο.

«Το δικαστήριο που συστάθηκε για να εξακριβώσει τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού της ευθύνης για το περιστατικό, διαπίστωσε ότι η απόκλιση από τις τυπικές διαδικασίες λειτουργίας από τρεις αξιωματικούς οδήγησε στην κατά λάθος εκτόξευση του πυραύλου», ανακοίνωσε η πολεμική αεροπορία.

Αρχικά, η Ινδία είχε αποδώσει την εκτόξευση σε «τεχνική δυσλειτουργία κατά τη διάρκεια συντήρησης.»

Στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες έχουν προειδοποιήσει για τον κίνδυνο ατυχημάτων ή λανθασμένων υπολογισμών από τους πυρηνικά εξοπλισμένους γείτονές τους, οι οποίοι έχουν διεξαγάγει τρεις πολέμους και έχουν εμπλακεί σε πολυάριθμες μικρότερες ένοπλες συγκρούσεις, συνήθως για την αμφισβητούμενη περιοχή του Κασμίρ.

Το περιστατικό δημιούργησε ερωτήματα σχετικά με τους μηχανισμούς ασφαλείας.

Πακιστανοί αξιωματούχοι δήλωσαν ότι ο πύραυλος δεν είχε ενεργά πυρομαχικά και συνετρίβη κοντά στην πόλη Μιαν Τσαννού, περίπου 500 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Ισλαμαμπάντ.
 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM