Η ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον έγινε video game- και δεν είναι πολύ εύκολο

Η ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον έγινε video game- και δεν είναι πολύ εύκολο Facebook Twitter
0

Το «EmilyBlaster» (πατήστε εδώ) είναι ένα δωρεάν βιντεοπαιχνίδι σε στυλ δεκαετίας του 1980, εμπνευσμένο από την ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον, όπου οι παίκτες πυροβολώντας κατεβάζουν λέξεις από τον ουρανό.

Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, στην οθόνη εμφανίζεται ένα ποίημα (μεταξύ άλλων το «Before I could not stop for Death», το «I Felt a Funeral, in my Brain» και το «That Love is all there is»). Όπως εξηγούν οι οδηγίες στην πρώτη οθόνη: «Πυροβολήστε τις λέξεις με τη σωστή σειρά για να συνθέσετε το ποίημα!»

EmilyBlaster: Η ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον έγινε video game- και δεν είναι πολύ εύκολο Facebook Twitter
EmilyBlaster: Η ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον έγινε video game- και δεν είναι πολύ εύκολο Facebook Twitter

Το «EmilyBlaster» βασίζεται σε ένα μυθοπλαστικό παιχνίδι από το μυθιστόρημα «Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow» της Gabrielle Zevin, που κυκλοφορεί στις 14 Ιουλίου.

Στο μυθιστόρημα παρακολουθούμε δύο παιδικές φίλες οι οποίες ξανασυναντιούνται αργότερα στη ζωή τους και μαζί δημιουργούν βιντεοπαιχνίδια· μία από αυτές, η Sadie, δημιουργεί το «EmilyBlaster».

«Μου άρεσε η ελαφρώς υπονομευτική ενέργεια του να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι στο οποίο στόχος θα ήταν να πυροβολείς ποίηση και σκέφτηκα ότι το συμπαγές ποιητικό ύφος και οι αξιομνημόνευτες διατυπώσεις της θα ήταν τέλειοι στόχοι», είπε η Zevin στο Literary Hub.

EmilyBlaster: Η ποίηση της Έμιλι Ντίκινσον έγινε video game- και δεν είναι πολύ εύκολο Facebook Twitter

Αν και το βιντεοπαιχνίδι έχει μόνον τρία επίπεδα, η Zevin ισχυρίζεται ότι δεν είναι εύκολο: «Το "EmilyBlaster" είναι λίγο εθιστικό και σε σωστό ποσοστό, δύσκολο. Ενδέχεται να σου χρειαστούν κάποιες προσπάθειες για να γίνεις η "Belle of Amherst" (σ.σ. αναφορά στην τηλεταινία του 1976 "The Belle of Amherst', με την Julie Harris στον ρόλο της Έμιλι Ντίκινσον)».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM