Νέα Focus-Bari 2022: H LiFO στην κορυφή όλων των εβδομαδιαίων εντύπων πανελλαδικά

Νέα Focus-Bari: H LiFO στην κορυφή όλων των εβδομαδιαίων εντύπων πανελλαδικά Facebook Twitter
0

ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ γεμάτη προκλήσεις στον χώρο των media, η LiFO παρέμεινε στην κορυφή της αναγνωσιμότητας ενώ παράλληλα διεύρυνε περαιτέρω την διαφορά της ως προς τον ανταγωνισμό.

H πανελλήνια έρευνα της Focus Bari για το 2021 ανέδειξε την LiFO ξανά στην κορυφή των εβδομαδιαίων εντύπων για τις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται ταυτόχρονα στα έντυπα και στο διαδίκτυο.


Σύμφωνα με την Focus Bari (εβδομαδιαία έντυπα/ Ιούνιος - Δεκέμβριος 2021) η LiFO εδραιώνεται στην πρώτη θέση, όχι μόνο στην πανελλαδική μέτρηση, αλλά και στην ειδική μέτρηση για όλες τις Περιφερειακές Ενότητες Αττικής, με μεγάλη διαφορά από το επόμενο.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας Focus-Bari η LiFO κατέγραψε περαιτέρω αύξηση της διαφοράς από το σύνολο του ανταγωνισμού και διατηρεί την απόλυτη κυριαρχία στα νεανικά κοινά - ανδρικά και γυναικεία. 

Νέα Focus-Bari: H LiFO στην κορυφή όλων των εβδομαδιαίων εντύπων πανελλαδικά Facebook Twitter


No1 Πανελλαδικά:


Η LiFO πρώτη μεταξύ όλων των εβδομαδιαίων εντύπων 

LIFO ............................................  646,8
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ...  594,4
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ............   504,2    
ATHENS VOICE .............................  456,5    
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ .............................  407,1  

 

    


H LiFO τέταρτη μεταξύ όλων των εντύπων (κυριακάτικων και εβδομαδιαίων) στην Αττική:

 

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ  ..........................................391,1                                                                                  
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ) .............. 384,2

ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ........................... 288,7
LIFO .......................................................... 287,9
REAL NEWS.............................................. 271,5

Η δυναμική τoυ brand LiFO, η στρατηγική ανάπτυξης με νέες προτάσεις στον χώρο των εκδόσεων, του διαδικτύου και των multimedia, και η προσήλωση στην έγκριτη δημοσιογραφία και την ποιοτική ύλη, εξασφάλισαν εκτός από πρωτιά στην αναγνωσιμότητα και πρωτιά ως προς τα ποιοτικά στοιχεία του αναγνωστικού κοινού.

Η ομάδα της LiFO ευχαριστεί όλους τους αναγνώστες για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που μας δείχνουν καθημερινά.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM