Αλλαγές στο Instagram: Οι followers θα «πληρώνουν» για να βλέπουν έξτρα Stories

Αλλαγές στο Instagram: Οι followers θα «πληρώνουν» για να βλέπουν έξτρα Stories Facebook Twitter
0

Το Instagram ξεκινά δοκιμές μιας συνδρομητικής υπηρεσίας που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για επιπλέον περιεχόμενο από δημιουργούς.

Η Meta Platforms παρουσίασε τη νέα δυνατότητα στις ΗΠΑ σε περιορισμένη βάση, προσθέτοντας ότι παρέχει έναν διαφορετικό τρόπο στους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα από τους followers τους στην εφαρμογή.

«Οι δημιουργοί κάνουν ό,τι κάνουν για να βγάλουν τα προς το ζην, και είναι σημαντικό αυτό να είναι προβλέψιμο», δήλωσε ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram. «Οι συνδρομές είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προβλέψιμο εισόδημα - ένας τρόπος που δεν εξαρτάται από την απήχηση μιας ανάρτηση, η οποία αναπόφευκτα θα αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου».

Οι δημιουργοί θα μπορούν να προσφέρουν στους συνδρομητές πρόσβαση σε αποκλειστικά Instagram Stories - φωτογραφίες ή βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες- και σε Instagram Lives σε πραγματικό χρόνο.

Το Facebook ξεκίνησε τις συνδρομές το 2020 και είπε ότι δεν θα εισπράξει καμία αμοιβή από τους δημιουργούς νωρίτερα από το 2023. Το ίδιο θα ισχύει και για τις συνδρομές στο Instagram.

Οι τιμές συνδρομών του Instagram κυμαίνονται από 0.99 έως 99.99 δολάρια, με επιλογές ενδιάμεσα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Meta.

Στο Twitter πριν από λίγους μήνες ξεκίνησε μια παρόμοια υπηρεσία που ονομάζεται «Super Follows» και επιτρέπει στους συνδρομητές να πληρώνουν για bonus περιεχόμενο από αγαπημένους τους δημιουργούς. Η νέα λειτουργία εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο, δίνοντας στους δημιουργούς τη δυνατότητα να χρεώνουν 2.99, 4.99 ή 9.99 δολάρια το μήνα.

Πολλές εταιρείες social media χρησιμοποιούν πλέον οικονομικά κίνητρα για να δελεάσουν τους δημιουργούς να συμμετάσχουν ή να παραμείνουν στις πλατφόρμες τους. Το Snapchat, το YouTube και το TikTok έχουν ήδη ανακοινώσει σχετικές επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.

Πέρυσι, η Meta -τότε ονομαζόταν ακόμα Facebook- ήταν ανάμεσα σε αυτές, λέγοντας ότι θα επενδύσει πάνω από 1 δισ. δολάρια σε δημιουργούς περιεχομένου στις εφαρμογές της μέχρι το 2022.

Ο Adam Mosseri είπε ότι το πλάνο συνδρομής ξεκινά με σχετικά μικρό αριθμό δημιουργών και θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες μέχρι να γίνουν διαθέσιμες σε όλο το Instagram.

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM