Κόντρα Ζούκερμπεργκ-Ντόρσεϊ για την «online ελευθερία έκφρασης»: «Δεν είμαστε κριτές της αλήθειας»

Κόντρα Ζούκερμπεργκ-Ντόρσεϊ για την «online ελευθερία έκφρασης»: «Δεν είμαστε κριτές της αλήθειας» Facebook Twitter
0

Το χάσμα μεταξύ Μαρκ Ζούκερμπεργκ και Τζακ Ντόρσεϊ ως προς τη διαχείριση της παραπληροφόρησης στις πλατφόρμες social media βαθαίνει, ενώ ο «πόλεμος» από τον Τραμπ αρχίζει να κλιμακώνεται.

Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε πράξη την απειλή του, υπογράφοντας εκτελεστικό διάταγμα βάσει του οποίου περιορίζεται η προστασία των εταιρειών μέσων κοινωνικών δικτύων - μετά την τοποθέτηση από το Twitter ειδικής σήμανσης σε αναρτήσεις του για τις επιστολικές ψήφους.

Μετά την εξαγγελία της «τιμωρίας» από τον Τραμπ και πριν την υπογραφή του διατάγματος, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook επέκρινε, μέσω Fox News, το Twitter λέγοντας πως οι ιδιωτικές εταιρείες τεχνολογίας «δεν θα έπρεπε να είναι κριτές αλήθειας».

«Ακολουθούμε διαφορετική πολιτική από το Twitter επ'αυτού. Πιστεύω σθεναρά πως το Facebook δε θα έπρεπε να είναι κριτής της αλήθειας όσων λένε οι άνθρωποι online. Οι ιδιωτικές εταιρείες τεχνολογίας ίσως δεν θα έπρεπε να είναι στη θέση να κάνουν κάτι τέτοιο» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ζούκερμπερκ.


«Γενικώς πιστεύω ότι μια κυβέρνηση που επιλέγει να λογοκρίνει μια πλατφόρμα επειδή ανησυχεί για τη λογοκρισία, δεν μου μοιάζει και η πιο σωστή αντίδραση» συνέχισε ο Ζούρκεμπεργκ, συμπληρώνοντας: «Προσπαθούμε πολύ σκληρά να δώσουμε φωνή στους ανθρώπους και δεχόμαστε πολλές επικρίσεις από κάποιους που νομίζουν πως λογοκρίνουμε υπερβολικά».

«Η εταιρεία μας διατηρεί την πολιτικής τής αναγνώρισης 'ανακριβούς ή αμφιλεγόμενης πληροφορίας' όταν πρόκειται για πολιτικό περιεχόμενο. Αυτό δεν μας κάνει 'κριτές της αλήθειας'» ανέφερε σε Tweet του ο Ντόρσεϊ, υπεραμυνόμενος της λεγόμενης πολιτικής "fact check" της πλατφόρμας και προσθέτοντας: «Πρόθεσή μας είναι να συνδέσουμε τα σημεία αντικρουόμενων δηλώσεων και να αναδείξουμε την υπό αμφισβήτηση πληροφορία ώστε οι πολίτες να μπορούν να κρίνουν μόνοι τους. Η επιπλέον διαφάνεια από εμάς είναι κρίσιμη ώστε το κοινό να μπορεί να δει καθαρά το γιατί πίσω από τις πράξεις μας».

Τα τελευταία σχόλια των δύο επικεφαλής των μεγαλύτερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο υπογραμμίζουν το χάσμα τους στο ζήτημα της πολιτικής τους. Τον περασμένο Οκτώβριο το Twitter ανακοίνωσε πως δεν θα επιτρέπει πλέον τις πολιτικές διαφημίσεις την πλατφόρμα του, ενώ από την άλλη, το Facebook επέμεινε στην απόφασή του να μην επαληθεύει τις πολιτικές διαφημίσεις -μία αμφιλεγόμενη κίνηση που προκάλεσε επικρίσεις από την αμερικανική κοινή γνώμη και πολιτικούς.

Με πληροφορίες από Financial Times/Guardian/Business Insider

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM