Η ματιά του Γιώργου Κουτλή στη ρωσική δραματουργία

Γιώργος Κουτλής: Αναμένοντας τα καλύτερα Facebook Twitter
Στον «Άνθρωπο του Παντόλσκ», βέβαια, η συνθήκη δεν αφορά έναν μελλοντικό δυστοπικό κόσμο αλλά δικές μας, οικείες μορφές κατ(ψυχ-)αναγκασμών. Φωτ.: Χρήστος Συμεωνίδης
0

Η πιο ενδιαφέρουσα από κάθε άποψη παράσταση του καλοκαιριού που πέρασε, εξ όσων παρακολούθησα τουλάχιστον, ήταν η απόδοση του έργου Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι του Μάριους φον Μάγενμπουργκ από τον Γιώργο Κουτλή.

Στον απολύτως ταιριαστό, άλλοτε βιομηχανικό Χώρο Η της Πειραιώς 260 κατάφερε να δημιουργήσει έναν κόσμο αποσπασμένο από εφιάλτη, όταν η πόλη και οι άνθρωποι έχουν επιστρέψει στην εποχή των λύκων, το ωμό και άγριο μοιάζει να έχει κυριαρχήσει και η ηθική της ζούγκλας, του πιο δυνατού που επιβιώνει, διεκδικεί πλέον όχι τη μεταφορική αλλά την κυριολεκτική παντοδυναμία της.

Δεν είχα δει τους Παίχτες του Νικολάι Γκόγκολ, δεύτερη παράσταση του Γ. Κουτλή στην Αθήνα, με την οποία έγινε αμέσως γνωστός. Γι’ αυτό και ήταν εξαιρετικά ευχάριστο να διαπιστώνω ότι πρόκειται για κάποιον που ξέρει τι κάνει εξαρχής (και δεν ανακαλύπτει εμπειρικά, στην πορεία, την τέχνη της σκηνοθεσίας, όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις των νέων σκηνοθετών), κάτι που αυξάνει καθέτως και επί της ουσίας τη δημιουργικότητα όλων όσοι συμμετέχουν κατά τον χρόνο προετοιμασίας.

Με τη συμβολή της Εύας Γουλάκου στη σκηνογραφία (μ’ αυτή την τεράστια σκοτεινή χοάνη-τούνελ να κυριαρχεί, έναν χώρο μετάβασης, αλλά άγνωστο από πού και προς πού, πάντως στο τέλος του πολιτισμού ως σύλληψη προόδου της ανθρωπότητας), με εξαιρετική μουσική και sound design του Τζεφ Βάνγκερ και φωτιστικό σχεδιασμό του Τάσου Παλαιορούτα, το σκηνικό αποτέλεσμα ήταν αυτό που περιμένει κανείς από μια φεστιβαλική παραγωγή ισάξια με τις πολύ καλές παραστάσεις που έρχονται στο Φεστιβάλ Αθηνών από την Ευρώπη.

Και βέβαια με εκπληκτικές ερμηνείες από τον Βασίλη Μαγουλιώτη, τον Θάνο Λέκκα και τη Δήμητρα Βλαγκοπούλου, ένα δεμένο σύνολο ηθοποιών που με το σώμα και την κίνησή τους έδωσαν τη μέγιστη δυναμική και στην ερμηνεία του λόγου.

Σε μια εποχή σαν τη δική μας, που πλέον οι σκηνοθέτες δεν δεσμεύονται από τις συγγραφικές οδηγίες, οι επιλογές τους μπορούν να μειώσουν ή να απογειώσουν το πρωτότυπο έργο.

Ήταν φυσικό, λοιπόν, στο άνοιγμα της σεζόν να σπεύσω να δω τους Παίχτες που επέστρεψαν στο θέατρο Κιβωτός και τον Άνθρωπο απ’ το Παντόλσκ, την καινούργια παράστασή του στο Εθνικό Θέατρο. Και οι δύο επιβεβαίωσαν την προσδοκία για τις επόμενες παραστάσεις του που (μου) προκάλεσε ο τρόπος που απέδωσε το δύσκολο έργο του Φον Μάγερμπουργκ. Χωρίς να λείπουν, όμως, στοιχεία που επωάζουν κρίσιμες αστοχίες.

Το έχει παραδεχθεί και ο ίδιος, η ορμή των πρώτων παραστάσεων, που συμπιέστηκε λόγω καραντίνας, είναι ανυπέρβλητη. Το ίδιο και η επιθυμία του νέου δημιουργού να κατοχυρώσει τη θέση και το όνομά του στον ρευστό χώρο της θεατρικής αγοράς ‒ δύο ακόμη παραστάσεις μέσα στο 2022 έφεραν την υπογραφή του: το Τalk Show, έργο του Β. Μαγουλιώτη, και το Όνειρο ενός γελοίου του Φ. Ντοστογιέφσκι, με τον Νίκο Χανακούλα, που έκανε πρεμιέρα στο ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης και αυτές τις μέρες φιλοξενείται στο θέατρο Πορεία.

Αλλά τόσο πυκνός χρόνος προετοιμασίας παραστάσεων δεν επιτρέπει συχνά την αναγκαία απόσταση ως χρόνο σπουδής και εμβάθυνσης στο επόμενο έργο, εν προκειμένω τον «Άνθρωπο απ’ το Παντόλσκ» (2016).

Γιώργος Κουτλής: Αναμένοντας τα καλύτερα Facebook Twitter
«Οι Παίχτες» του Νικολάι Γκόγκολ, η δεύτερη παράσταση του Γ. Κουτλή στην Αθήνα, με την οποία έγινε αμέσως γνωστός. Φωτ.: Χρήστος Συμεωνίδης

Έργο βραβευμένο με τη Χρυσή Μάσκα το 2018, το πιο σημαντικό θεατρικό βραβείο στη Ρωσία, ο Άνθρωπος του Παντόλσκ του Ντμίτρι Ντανίλοφ αμέσως ανέβηκε σε διάφορα θέατρα και εκτός ρωσικής επικράτειας (π.χ. το ανέβασε ο Οσκάρας Κορσουνόβας τον Μάιο του 2019 στο Βίλνιους) και μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο (το 2020 από τον Σεμιόν Σερζίν).

Ένας άνδρας συλλαμβάνεται και οδηγείται στο αστυνομικό τμήμα χωρίς να έχει πράξει κάτι παράνομο. Η αναφορά του Ντανίλοφ στη Δίκη (1914, εκδόθηκε το 1925) του Κάφκα είναι άμεση. Σε αντίθεση με το μυθιστόρημα, ωστόσο, στο θεατρικό, κατά τη διάρκεια της ανάκρισης, μαθαίνουμε ποιο είναι το αδίκημα του συλληφθέντος: ο Νικολάι Φρολόφ είναι τριάντα ενός ετών, γεννήθηκε και ζει σε μια πόλη που δεν του αρέσει (στο Παντόλσκ, βιομηχανική πόλη στα νότια στης Μόσχας), σπούδασε Ιστορία, που δεν τον ενδιέφερε, δουλεύει ως δημοσιογράφος σ’ ένα έντυπο που κανείς δεν διαβάζει, παίζει ηλεκτρονική μουσική για την οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται, δεν αγαπάει τη γυναίκα με την οποία έχει σχέση.

«Η ζωή περνάει από δίπλα σου. Στην ουσία ζεις σα ζώο. Καταλαβαίνεις; Είσαι ζώο. Τα ζώα επίσης ζουν στον αυτόματο. Το πιο αστείο όμως είναι ότι είσαι ζώο που συνθέτει ηλεκτρονική μουσική. Καλύτερα να είσαι απλά ζώο απ’ το να είσαι ζώο που παίζει noise και industrial μουσική στο συγκρότημα “Υγρή Μητέρα”», του λέει ο ένας από τους τρεις αστυνομικούς που ανέλαβαν την «αναμόρφωσή» του.

Την αναμόρφωσή του; Μα ναι, οι πολίτες οφείλουν να είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους, ακόμη και αν δεν υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Δεν μπορεί να λέει ο συλληφθείς ότι του αρέσει το Άμστερνταμ και όχι το Παντόλσκ. «Το Παντόλσκ δεν είναι λιγότερο όμορφο από το Άμστερνταμ», του λένε, «είναι απλώς διαφορετικό».

Γιώργος Κουτλής: Αναμένοντας τα καλύτερα Facebook Twitter
Τα καίρια ζητήματα που θίγει το έργο του Ντανίλοφ δεν αναδείχθηκαν στην παράσταση του Γιώργου Κουτλή. Φωτ.: Χρήστος Συμεωνίδης

Είναι σαφές ότι η δεύτερη βασική αναφορά του έργου είναι ο Θαυμαστός καινούργιος κόσμος (1932) του Άλντους Χάξλεϊ. Εκεί, στο Παγκόσμιο Κράτος, εν έτει 632 μετά Φορντ, παρέχεται στους πολίτες το soma, μια ουσία χάρη στην οποία παραμένουν ευτυχείς και ήρεμοι, άρα σε διαρκή κατάσταση υπακοής. Επιπλέον, απαγορεύεται η ανάγνωση βιβλίων που μπορούν να διεγείρουν τα διανοητικά και συναισθηματικά αντανακλαστικά τους, τα έργα του Σαίξπηρ φέρ’ ειπείν.

Στον Άνθρωπο του Παντόλσκ, βέβαια, η συνθήκη δεν αφορά έναν μελλοντικό δυστοπικό κόσμο αλλά δικές μας, οικείες μορφές κατ(ψυχ-)αναγκασμών. Η ευτυχία είναι υποχρέωση και στην κατεύθυνση αυτή κυκλοφορούν ένα πλήθος βιβλίων αυτοβελτίωσης και new age «μεθόδων» που βοηθούν, υποτίθεται, τους ανθρώπους να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους και τη ζωή τους, ακόμα και ελλείψει των ικανών και αναγκαίων προϋποθέσεων.

Κι έπειτα υπάρχει όλη αυτή η «ιδεολογία» της πολιτικής ορθότητας που καναλιζάρει την κριτική σκέψη σε ελεγχόμενους δρόμους, αμβλύνοντας τη σημασιοδότηση των λέξεων μέσω της σχετικοποίησης των προσδιορισμών και «απαγορεύοντας» τη διάκριση: ο υπέρβαρος, λ.χ., δεν χρειάζεται να νιώθει άσχημα βλέποντας τον εαυτό του στον καθρέφτη, δεν είναι πιο όμορφος ο αδύνατος, είναι απλώς διαφορετικός. Ναι, εντάξει, είναι όμορφο το Άμστερνταμ, αλλά σημασία έχει να μπορείς να δεις την ομορφιά του Παντόλσκ – ακόμα και αν δεν υπάρχει.

Τα καίρια ζητήματα που θίγει το έργο του Ντανίλοφ δεν αναδείχθηκαν στην παράσταση του Γιώργου Κουτλή. Η οδηγία του συγγραφέα («Η δράση εκτυλίσσεται σ’ ένα συνηθισμένο μοσχοβίτικο αστυνομικό τμήμα») που ακολούθησε ο σκηνοθέτης με ρεαλιστική αληθοφάνεια δρα σαφώς περιοριστικά – οι αστυνομικοί και η ανάκριση παρέπεμπαν στα γνωστά, τη βία του κράτους και των μηχανισμών του που επιδιώκουν τον έλεγχο της συνείδησης και των αντανακλαστικών των πολιτών ‒ κοινότοπο.

Γιώργος Κουτλής: Αναμένοντας τα καλύτερα Facebook Twitter
Φωτ.: Χρήστος Συμεωνίδης

Επιπλέον ο Κουτλής επέλεξε να εντείνει την εγγενή κωμικότητα προσώπων και καταστάσεων. Παρότι όλοι οι ηθοποιοί (Δημήτρης Ήμελλος, Ελένη Κουτσιούμπα, Παναγιώτης Μανουηλίδης, Άρης Μπαλής, Αλέξανδρος Σιάτρας, Γιλμάζ Χουσμέν) ερμηνεύουν άψογα τους ρόλους τους, ο Μπαλής παίζει το ίδιο πρόσωπο που υποδύθηκε στο Τalk Show και ο Ήμελλος θυμίζει κάπως τον Μεγάλο Δικτάτορα.

Όσο για τον «αναμορφωμένο» Άνθρωπο από το Μίτις του Γιλμάζ Χουσμέν, μοιάζει σαν να υπάρχει μόνο και μόνο για να προκαλέσει το γέλιο του κοινού. Από την ελληνική Ιστορία γνωρίζουμε καλά, ωστόσο, ότι, εκτός από το δράμα όσων «δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις», υπάρχει και το δράμα όσων υπέγραψαν «δηλώσεις μετανοίας», αυτών που περιφρονητικά αποκαλούνταν «δηλωσίες».

Σε μια εποχή σαν τη δική μας, που πλέον οι σκηνοθέτες δεν δεσμεύονται από τις συγγραφικές οδηγίες, οι επιλογές τους μπορούν να μειώσουν ή να απογειώσουν το πρωτότυπο έργο. Οι Παίχτες του Γκόγκολ στη σκηνοθεσία του Κουτλή και το Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι επιβεβαιώνουν το δεύτερο. Αντιθέτως, στην περίπτωση του Ανθρώπου απ’ το Παντόλσκ η εντελώς συμβατική σκηνική ανάγνωση δεν δικαίωσε την επιλογή του έργου.

Αν φανταστεί κανείς τη δράση τοποθετημένη σ’ έναν σκηνικό χώρο χωρίς ρεαλιστικά στοιχεία και τους αστυνομικούς σαν τους κακούς στο Μatrix, αντιλαμβάνεται, νομίζω, πόσο διαφορετική θα ήταν η πρόσληψη του έργου – μπορεί λιγότερο κωμική, αλλά πολύ πιο συμβατή προς τα κρίσιμα ζητήματα που θίγει. Χωρίς να αποκλείει το ένα το άλλο, το παράλογο και το double think είναι περισσότερο τρομακτικό απ’ ό,τι κωμικό.

Δείτε εδώ ώρες και μέρες παραστάσεων για την παράσταση «Οι Παίχτες».

Δείτε εδώ ώρες και μέρες παραστάσεων για την παράσταση «Ο άνθρωπος απ΄ το Παντόλσκ».

Δείτε εδώ ώρες και μέρες παραστάσεων για την παράσταση «Το όνειρο ενός γελοίου».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!»

Θέατρο / «Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!»: Backstage στην παράσταση του καλοκαιριού

Η LiFO βρέθηκε στα παρασκήνια της τελευταίας παράστασης του έργου «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι», που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Κουτλής στο Φεστιβάλ Αθηνών και μέσα σε τέσσερα βράδια έγινε το απόλυτο θεατρικό viral της χρονιάς, ειδικά ανάμεσα στο νεαρό κοινό.
M. HULOT
Λίγα λεπτά με δυο νέους, ταλαντούχους ηθοποιούς

Βασίλης Μαγουλιώτης - Θάνος Λέκκας / Λίγα λεπτά με δυο νέους, ταλαντούχους ηθοποιούς

Ο Βασίλης Μαγουλιώτης και ο Θάνος Λέκκας συνεργάζονται για πρώτη φορά στη νέα παράσταση του Γιώργου Κουτλή «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» που θα παρουσιαστεί στην Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ