Actor/singer

Actor/singer Facebook Twitter
0

Κάθεται ανάμεσα μας, ντυμένος υδραυλικός με βαλιτσάκι, κασκέτο και γυμνά μπράτσα. Κάποια στιγμή, βγάζει τις μπότες του, φοράει τακούνια, μια απαστράπτουσα τουαλέτα και αρχίζει με μια θεϊκή φωνή να τραγουδάει τα πασίγνωστα πια τραγούδια των ταινιών του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Λίγο αργότερα, ως άλλος Μιγκέλ Μποζέ στα Ψηλά Τακούνια, με κατακόκκινο στρας φόρεμα και περούκα μπανάνα ερμηνεύει το Un ano de amor. Κάτι μεταξύ καμπαρέ και drag show. Σαν χορός σε σύγχρονη τραγωδία! Αν και το Ψυγείο του Copi είναι μια μαύρη κωμωδία....

 

Τι σκοπό εξυπηρετούν αυτά τα «μουσικά ιντερμέδια» στην παράσταση;
Στο κείμενο του Copi δεν υπάρχει τραγουδιστής. Είναι ένα εύρημα της σκηνοθέτιδας Esther Andre Gonzalez, χάρη στο οποίο οι δύο βασικοί ρόλοι αποστασιοποιούνται από το ίδιο τους το όνειρο. Είναι σαν κάποιος τρίτος να τους το έκλεψε κι έγινε αυτός η πριμαντόνα! Αν έλειπε, θα βλέπαμε απλά δύο τρελούς κι ευτυχισμένους ανθρώπους! Τώρα έχουμε να κάνουμε με δύο τραγικές σχεδόν φιγούρες, που ποτέ δε θα γίνουν αυτό που ονειρεύτηκαν να γίνουν. 

Τα τραγούδια σχολιάζουν τη δράση ή απλά τη χρωματίζουν;
Λειτουργούν ως ισχυρά σχόλια, όχι τόσο ως προς την εξέλιξη της δράσης όσο για την κοσμοθεωρία, τη ζωή και τον ψυχισμό του κεντρικού ήρωα. Είναι η φαντασίωσή του, όσα θα ήθελε να κάνει, αλλά δεν μπορεί, όσα θα ήθελε να είναι και δεν είναι... 

Στην αρχή της παράστασης παρουσιάζεσαι με μια άκρως αρρενωπή αμφίεση και συνεχίζεις in drag. Είναι το αιώνιο παιχνίδι της πλάνης αρρενωπότητας και θηλυκότητας;
Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα στην παράστασή μας δεν είναι ούτε ταυτότητες ούτε σχήματα. Είναι στοιχεία ανθρώπινα, δικά μας, που ανασύρονται με τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην επιφάνεια, για να υπογραμμίσουν τη διαφορά της πραγματικότητας των ηρώων και των φαντασιώσεων τους! 

Ενώ προέρχεσαι από την όπερα ερμηνεύεις εδώ τραγούδια «ελαφριά», που παραπέμπουν στο καμπαρέ. Ποια είναι η ταυτότητα σου;
Η ταυτότητα κάθε τραγουδιστή μπορεί να προσδιοριστεί είτε ως «ανοιχτή» σε οτιδήποτε καινούργιο είτε ως «κλειστή» σε ένα από τα πατροπαράδοτα είδη: «κλασικό», «ελαφρύ», «λαϊκό», «έντεχνο» κ.λπ. Χαρακτηρισμοί που θα έπρεπε να μπαίνουν στα μουσικά είδη και όχι σε ανθρώπους. Θέλω να πιστεύω ότι η δική μου τραγουδιστική ταυτότητα ανήκει στις «ανοιχτές».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο takis ξεκίνησε από το Κιάτο και έφτασε στα κορυφαία θέατρα του κόσμου

Θέατρο / Ο takis ξεκίνησε από το Κιάτο και έφτασε στα κορυφαία θέατρα του κόσμου

Έχει υπογράψει μερικά από τα πιο τολμηρά ανεβάσματα των τελευταίων ετών. Έφτασε στην πεντάδα υποψηφιοτήτων των Διεθνών Βραβείων Όπερας 2025. Ποιος είναι ο ταλαντούχος Έλληνας σκηνογράφος και ενδυματολόγος;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Θέατρο / Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Με το βραβείο Χορν στις αποσκευές του αλλά και την ερμηνεία του στο ρόλο του Πολυνείκη στον Οιδίποδα του Ρόμπερτ Άικ, ο νεαρός ηθοποιός βρίσκεται ήδη «στον καλό δρόμο». Βραβεία, σημαντικοί ρόλοι, το θέατρο σήμερα. Πώς τα βλέπει όλα αυτά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ