Actor/singer

Actor/singer Facebook Twitter
0

Κάθεται ανάμεσα μας, ντυμένος υδραυλικός με βαλιτσάκι, κασκέτο και γυμνά μπράτσα. Κάποια στιγμή, βγάζει τις μπότες του, φοράει τακούνια, μια απαστράπτουσα τουαλέτα και αρχίζει με μια θεϊκή φωνή να τραγουδάει τα πασίγνωστα πια τραγούδια των ταινιών του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Λίγο αργότερα, ως άλλος Μιγκέλ Μποζέ στα Ψηλά Τακούνια, με κατακόκκινο στρας φόρεμα και περούκα μπανάνα ερμηνεύει το Un ano de amor. Κάτι μεταξύ καμπαρέ και drag show. Σαν χορός σε σύγχρονη τραγωδία! Αν και το Ψυγείο του Copi είναι μια μαύρη κωμωδία....

 

Τι σκοπό εξυπηρετούν αυτά τα «μουσικά ιντερμέδια» στην παράσταση;
Στο κείμενο του Copi δεν υπάρχει τραγουδιστής. Είναι ένα εύρημα της σκηνοθέτιδας Esther Andre Gonzalez, χάρη στο οποίο οι δύο βασικοί ρόλοι αποστασιοποιούνται από το ίδιο τους το όνειρο. Είναι σαν κάποιος τρίτος να τους το έκλεψε κι έγινε αυτός η πριμαντόνα! Αν έλειπε, θα βλέπαμε απλά δύο τρελούς κι ευτυχισμένους ανθρώπους! Τώρα έχουμε να κάνουμε με δύο τραγικές σχεδόν φιγούρες, που ποτέ δε θα γίνουν αυτό που ονειρεύτηκαν να γίνουν. 

Τα τραγούδια σχολιάζουν τη δράση ή απλά τη χρωματίζουν;
Λειτουργούν ως ισχυρά σχόλια, όχι τόσο ως προς την εξέλιξη της δράσης όσο για την κοσμοθεωρία, τη ζωή και τον ψυχισμό του κεντρικού ήρωα. Είναι η φαντασίωσή του, όσα θα ήθελε να κάνει, αλλά δεν μπορεί, όσα θα ήθελε να είναι και δεν είναι... 

Στην αρχή της παράστασης παρουσιάζεσαι με μια άκρως αρρενωπή αμφίεση και συνεχίζεις in drag. Είναι το αιώνιο παιχνίδι της πλάνης αρρενωπότητας και θηλυκότητας;
Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα στην παράστασή μας δεν είναι ούτε ταυτότητες ούτε σχήματα. Είναι στοιχεία ανθρώπινα, δικά μας, που ανασύρονται με τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην επιφάνεια, για να υπογραμμίσουν τη διαφορά της πραγματικότητας των ηρώων και των φαντασιώσεων τους! 

Ενώ προέρχεσαι από την όπερα ερμηνεύεις εδώ τραγούδια «ελαφριά», που παραπέμπουν στο καμπαρέ. Ποια είναι η ταυτότητα σου;
Η ταυτότητα κάθε τραγουδιστή μπορεί να προσδιοριστεί είτε ως «ανοιχτή» σε οτιδήποτε καινούργιο είτε ως «κλειστή» σε ένα από τα πατροπαράδοτα είδη: «κλασικό», «ελαφρύ», «λαϊκό», «έντεχνο» κ.λπ. Χαρακτηρισμοί που θα έπρεπε να μπαίνουν στα μουσικά είδη και όχι σε ανθρώπους. Θέλω να πιστεύω ότι η δική μου τραγουδιστική ταυτότητα ανήκει στις «ανοιχτές».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT