Do you really want to hurt me?

Do you really want to hurt me? Facebook Twitter
Φωτό: Dean Stockings
0

Η επιτυχία είναι υπέροχη. Αδυνατείς, όμως, να την εκτιμήσεις όταν σου λείπει το έτερο σκέλος της εξίσωσης, η αποτυχία.


Μερικές φορές έχω πλήρη επίγνωση του ότι δείχνω γελοίος. Όμως, όσο πιο γελοίος δείχνω, τόσο πιο σίγουρος για τον εαυτό μου νιώθω.


Δεν έχω αυλικούς. Έχω φίλους ανά πάσα στιγμή έτοιμους να μου αποδείξουν πότε γίνομαι κακός, αλαζόνας, ματαιόδοξος, εγωιστής – όλα αυτά στα οποία έχω κάποια έφεση.


Μου φαίνεται απόλυτα φυσικό να κλαις για κάποιον που ποτέ δεν γνώρισες. Κάτι τέτοιο δεν έγινε στη Βρετανία με τον θάνατο της Νταϊάνα; Αυτή η υπερεπάρκεια θλίψης έκανε καλό στη χώρα. Είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις Εγγλέζο να κλαίει, και δη δημοσίως.


Ο πιο πολύς κόσμος δεν φοβάται τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους. Δεν τους τρομάζει η εμφάνιση ή η συμπεριφορά μας αλλά το τι κάνουμε τελικά στο κρεβάτι μας.


Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το ότι είμαι γκέι. Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι είναι κάτι επιλήψιμο. Ο τρόπος, όμως, που αντιμετώπιζαν οι άλλοι τη σεξουαλικότητά μου είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή μου. Ιδιαίτερα όταν ήμουν πιτσιρίκος. Στο σχολείο με απέκλειαν από τα πάντα.


Όταν κάποιος αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά του οφείλει να το κάνει για τον σωστό λόγο. Όχι υπό καθεστώς πίεσης.


Ακόμη και σήμερα οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι είναι γυναίκες. Ίσως αυτό να είναι μία από τις μεγαλύτερες ειρωνείες της γκέι κουλτούρας – όχι, βέβαια, ότι δεν υπάρχουν και μισογύνηδες γκέι. Εδώ και επτά χρόνια η πιο στενή μου φιλία είναι με γυναίκα. Θα μπορούσαμε να παντρευτούμε. Είμαστε σαν ζευγάρι, μόνο που δεν κοιμόμαστε μαζί.


Δεν αναπολώ τα '80s. Δεν με στοιχειώνει η εποχή που όλοι μιλούσαν για τους Culture Club. Είναι θλιβερό να ζεις στο παρελθόν.


Δεν θα υιοθετούσα παιδιά. Θεωρώ ότι δεν είμαι αρκετά υπεύθυνος για ν' αναλάβω τη φροντίδα ενός άλλου πλάσματος. Άλλωστε, έχω πολλά παιδιά στη ζωή μου – τέσσερα βαφτιστήρια, ανιψιές και ανιψιούς.
Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανεκτικότητα απέναντι στο γκέι lifestyle απ' ό,τι απέναντι στους ίδιους τους γκέι.
Κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, βλέπεις παντού αναφορές στην αντρική σεξουαλικότητα. Από τους μάτσο τύπους που κυκλοφορούν γύρω σου μέχρι εκείνα τα απίστευτα αγαλματίδια με τα όρθια πέη που συναντάς σε όλα τα μαγαζιά με τα τουριστικά είδη.


Η πιο προχωρημένη ερμηνεία που έχω ακούσει ποτέ για το «Do you really want to hurt me?» είναι ότι πρόκειται για ένα τραγούδι-ύμνο στον σαδομαζοχισμό. Ομολογώ ότι με διασκέδασε πολύ.


Σήμερα οι πάντες σε σέβονται όταν έχεις λεφτά. Ανεξαρτήτως του πώς τα βγάζεις.


Όλοι μας είμαστε επιζήσαντες.


Αυτό που αναμφίβολα έμαθα μεγαλώνοντας είναι ότι το σεξ μπορεί να αποδειχτεί ένας θαυμάσιος τρόπος για να αποφύγεις να έρθεις κοντά με τον άλλον.


Οι γυναίκες, στην πλειονότητά τους, έχουν πολύ μεγαλύτερο συναισθηματικό βάθος από τους άντρες. Ίσως γιατί από πολύ νωρίς η φύση τούς υπενθυμίζει τι και ποιες είναι. Από τη στιγμή που ένα κορίτσι έχει περίοδο γίνεται ενήλικη. Για τα αγόρια δεν υπάρχουν ανάλογα σημεία αναφοράς.


Οι γονείς μας είναι συχνά τα χειρότερα πρότυπα του πώς να κοντρολάρεις τη ζωή σου ή να χειρίζεσαι μια σχέση. Προφανώς επειδή και οι ίδιοι βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκμάθησης.


Κάποτε εντυπωσιαζόμουν πολύ εύκολα από οποιονδήποτε έδειχνε διαφορετικός, εξωτικός. Στην πορεία συνειδητοποίησα ότι πρέπει να μπαίνει κανείς στον κόπο να ρίχνει μια καλή ματιά και κάτω από το μέικ-απ.

Η συνέντευξη που δόθηκε στον δημοσιογράφο Γιώργο Ρουγγέρη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Symbol» τον Ιούλιο του 2000.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ