Τέχνη πάνω σε κερασφόρα κρανία στον Ψηλορείτη

Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Τα ξεχωριστά αυτά κρανία, που τα βρίσκει πεταμένα στους χώρους όπου σφαγιάστηκαν και τα οποία φέρουν το στοιχείο του θανάτου, αποκτούν ξανά ζωή στα χέρια του και μεταμορφώνονται σε πολύχρωμες καλλιτεχνικές δημιουργίες.
0

Τα κρανία κερατοφόρων ζώων που ζωγραφίζει ο νεαρός συντηρητής έργων τέχνης και εικαστικός καλλιτέχνης Γιώργος Μπούνιας είναι ένα ιδιαίτερο project, με έργα που έχουν έντονο το παγανιστικό στοιχείο αλλά και σχέδια που θυμίζουν την τέχνη του Πικάσο –τον κυβισμό– και την ποπ αρτ. Τα ξεχωριστά αυτά κρανία, που τα βρίσκει πεταμένα στους χώρους όπου σφαγιάστηκαν και τα οποία φέρουν το στοιχείο του θανάτου, αποκτούν ξανά ζωή στα χέρια του και μεταμορφώνονται σε πολύχρωμες καλλιτεχνικές δημιουργίες.

Η συλλογή του από ζωγραφισμένα κρανία βοοειδών και άλλων κερατοφόρων ζώων θα παρουσιαστει στις 22 και 23 Αυγούστου, σε μια συνεργασία του υπουργείου Πολιτισμού με την Εθνική Λυρική Σκηνή, σε ένα πρότζεκτ όπου καλλιτέχνες θα παρουσιάσουν την τέχνη τους με θεματικό άξονα το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή. Είναι μέρος του προγράμματος «Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2023» στο Ιδαίον Άντρον, στον Ψηλορείτη.

Μέσα από την τέχνη μου προσπαθώ να τους δώσω μια δεύτερη ζωή. Είναι κρανία που βρήκα πεταμένα σε χώρους κτηνοτροφικούς, θυσιασμένα στον βωμό του σύγχρονου καταναλωτισμού.

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αίγιο, σε ένα όμορφο παραθαλάσσιο χωριό, την Άβυθο, ελεύθερος μέσα στη φύση, με πολλά ερεθίσματα, καθώς είχα τη θάλασσα και το βουνό δίπλα μου» λέει. «Για ένα παιδί σαν εμένα, με ασυγκράτητη φαντασία, ήταν το ιδανικό μέρος για να αναπτυχθεί η καλλιτεχνική μου φύση.

Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν πολύ υποστηρικτικοί με τα καλλιτεχνικά μου “θέλω” και με μύησαν σε αυτόν τον κόσμο με πολλές εκδρομές σε αρχαιολογικούς χώρους και άπειρες συζητήσεις για τον αρχαίο πολιτισμό».

Μεγάλο ρόλο στην καλλιτεχνική μου ανάπτυξη έπαιξαν και οι γονείς μου. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν πολύ υποστηρικτικοί με τα καλλιτεχνικά μου “θέλω” και με μύησαν σε αυτόν τον κόσμο με πολλές εκδρομές σε αρχαιολογικούς χώρους και άπειρες συζητήσεις για τον αρχαίο πολιτισμό. Θυμάμαι τον πατέρα μου σε οικογενειακές εκδηλώσεις να με ωθεί να δείξω τις παιδικές ζωγραφιές μου στους καλεσμένους μας. Από μικρός είχα την τύχη να δω έργα μεγάλων καλλιτεχνών σε ιδιωτικές συλλογές του οικογενειακού μου περιβάλλοντος και να επισκεφτώ μαζί με τους γονείς μου μεγάλες εκθέσεις και μουσεία.

Σπούδασα συντήρηση έργων τέχνης και αρχαιοτήτων, ενώ παράλληλα εξέλισσα τη ζωγραφική ως χόμπι μου. Σπούδασα στην Ιταλία και έκτοτε δεν έφυγα ποτέ από αυτήν τη χώρα, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο βρίσκομαι εκεί για να παίρνω έμπνευση και να ενημερώνομαι για τις νέες τάσεις στην τέχνη και για τα νέα υλικά που βγαίνουν στον τομέα μου.

Στην Ιταλία είχα την τύχη να κάνω την πρακτική μου στο Βατικανό. Εκεί κατάφερα να ξεφύγω από τη θέση του άπειρου πρακτικάριου που φέρνει τους καφέδες και τα υλικά στους μεγάλους και έμπειρους συντηρητές, να κερδίσω την εμπιστοσύνη τους και να δουλέψω σε σκαλωσιές πάνω σε τοιχογραφίες σπουδαίων καλλιτεχνών.

Η Ιταλία με ολοκλήρωσε ως καλλιτέχνη και το 2019 ήμουν έτοιμος να επιστρέψω στην Αθήνα για να παρουσιάσω την πρώτη μου ατομική έκθεση με τίτλο “Κρανίου Τόπος” στο ξενοδοχείο Μπάγκειον, με έργα πάνω σε κρανία βοοειδών κερατοφόρων ζώων.

Η συντήρηση είναι ένας μαγικός επιστημονικός τομέας που ασχολείται με τη διάσωση της τέχνης και των αντικειμένων που σχετίζονται με τον πολιτισμό. Μου έχει χαρίσει μεγάλες χαρές αυτό το επάγγελμα, καθώς έχω συντηρήσει έναν μικρό μεταλλικό ιππέα που έμαθα αργότερα ότι φιλοξενήθηκε στο Μουσείο του Λούβρου. Η ευθύνη είναι μεγάλη στο επάγγελμα αυτό, βλέπω τον εαυτό μου σαν γιατρό που καλείται να σώσει τον ασθενή του, δηλαδή την τέχνη. Είναι μια μαγεία και ένα ατελείωτο ταξίδι η εργασία στους ανασκαφικούς χώρους, στα εργαστήρια, στους ναούς και στις γκαλερί. Γι’ αυτό και επέλεξα ταυτόχρονα με τη συντήρηση και τα εικαστικά να διδάσκω –από πέρυσι– συντήρηση έργων τέχνης και ελεύθερο σχέδιο στην Αθήνα.

Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Έργο του Γιώργου Μπούνια.
Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Έργο του Γιώργου Μπούνια.

Πιστεύω πως είμαι πολύ τυχερός που έχω και τις δύο ιδιότητες, και αυτή του συντηρητή και αυτή του ζωγράφου, επειδή μου αρέσει το κομμάτι της δημιουργίας, δηλαδή να δημιουργώ από το μηδέν, από μια έμπνευση ή από μια συναισθηματική ανάγκη έκφρασης, μου αρέσει το ίδιο όμως και η διάσωση έργων, είναι μια αλληλένδετη σχέση.

Στη ζωγραφική μού αρέσει να πειραματίζομαι με υλικά που βρίσκω στην καθημερινότητά μου, στη φύση, ακόμα και σε έναν βιομηχανικό χώρο. Έχω δουλέψει κολάζ με χαρτόνια, εφημερίδες και χρώματα, όπως τα έργα που φιλοτέχνησα για τη δεύτερη ατομική μου έκθεση πριν δυο μήνες στην γκαλερί Kapopoulos στο Κολωνάκι, με τίτλο “Σπουδή πάνω σε μεγάλους καλλιτέχνες”. Έχω ζωγραφίσει με ελληνικό καφέ, έχω συλλέξει γυαλί από παραλίες και με μια ανακυκλώσιμη προσέγγιση έφτιαξα ένα κρανίο από ψηφιδωτό γυαλιού.

Πέρσι είχα την τύχη να λάβω ένα μήνυμα από την ομάδα των Androidus Project Tank στα Ανώγεια. Ήταν ένα κάλεσμα σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού και το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας Κρήτης να ζωγραφίσω μέσα σε ένα μιτάτο στον Ψηλορείτη με τη μουσική υπόκρουση ασκομαντούρας, με σκοπό να ψηφιοποιηθεί το έργο μου και να μπει σε μια εφαρμογή που θα ξεναγεί τους επισκέπτες του Ψηλορείτη.

Φέτος αυτή η πετυχημένη συνεργασία με την ομάδα των Androidus συνεχίζεται με τη συνεργασία του υπουργείου Πολιτισμού και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, αυτήν τη φορά σε ένα πρότζεκτ που θα γίνει στις 22 και 23 Αυγούστου, στο πλαίσιο του οποίου διάφοροι καλλιτέχνες θα παρουσιάσουμε την τέχνη μας με θεματικό άξονα το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή. Είναι μέρος του προγράμματος "'Ολη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2023" στο Ιδαίον Άντρον, στον Ψηλορείτη.

Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Μέσα από την τέχνη μου προσπαθώ να τους δώσω μια δεύτερη ζωή. Είναι κρανία που βρήκα πεταμένα σε χώρους κτηνοτροφικούς, θυσιασμένα στον βωμό του σύγχρονου καταναλωτισμού.
Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Τα μαζεύω και, εμπνεόμενος από τη φυσική τους φόρμα, τα φιλοτεχνώ και εφαρμόζω την τακτική της ανακύκλωσης, παρουσιάζοντάς τα ξανά στον κόσμο ως έργα τέχνης που αυτήν τη φορά ήρθαν για να μείνουν.

Το θεατρικό δρώμενο με τα κρανία που σκηνοθετεί ο ηθοποιός Γιάννης Αθητάκης είναι βασισμένο σε ένα κείμενο που έγραψα πέρσι για το κρανίο και σε συνδυασμό με έναν ύμνο στον θεό Πάνα γίνεται ένα πάντρεμα του θεάτρου και της τέχνης μου, με θέμα τη φύση και τη σχέση του ανθρώπου μαζί της από την αρχαιότητα μέχρι το σήμερα. Το δρώμενο θα συνοδεύεται από ζωντανή κρητική μουσική και χορό μπροστά στον βωμό.

Στα κρανία μού αρέσει να αποτυπώνω σκηνές από κυβισμό και γεωμετρικά σχήματα εμπνευσμένα από μεγάλους καλλιτέχνες όπως ο Πικάσο, άλλοτε τα επιζωγραφίζω με βοτανικούς κήπους και λουλούδια και άλλοτε με ποπ αρτ τέχνη.

Μέσα από την τέχνη μου προσπαθώ να τους δώσω μια δεύτερη ζωή. Είναι κρανία που βρήκα πεταμένα σε χώρους κτηνοτροφικούς, θυσιασμένα στον βωμό του σύγχρονου καταναλωτισμού.

Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Έργο του Γιώργου Μπούνια.
Τέχνη πάνω σε κερατοφόρα κρανία Facebook Twitter
Έργο του Γιώργου Μπούνια.

Τα μαζεύω και, εμπνεόμενος από τη φυσική τους φόρμα –μοιάζουν με φυσικά γλυπτά–, τα φιλοτεχνώ και εφαρμόζω την τακτική της ανακύκλωσης, παρουσιάζοντάς τα ξανά στον κόσμο ως έργα τέχνης που αυτήν τη φορά ήρθαν για να μείνουν.

Αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα που περνάμε μέσα από το θεατρικό μας δρώμενο, να αποδείξουμε ότι η ανακύκλωση του παρελθόντος μπορεί να δώσει νέα ζωή σε ένα έργο».

Instagram: @giorgio _bounias

Facebook: Giorgio Bounias

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέσα στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη 

Εικαστικά / Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης αναδεικνύει το άχρηστο σε τέχνη

Το εργαστήριο του χαράκτη, όπου ξεδιπλώνεται ένα σύμπαν βγαλμένο από κάποιο σκοτεινό παραμύθι, μεταφέρεται προσωρινά σε μια σχεδόν κρυμμένη αίθουσα του μουσείου Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άνοιξε το πολυαναμενόμενο πρώτο μουσείο μετανάστευσης

Εικαστικά / Fenix: Το πρώτο μουσείο μετανάστευσης άνοιξε στο Ρότερνταμ

Τι κοινό έχουν ένα πλοίο που κατασχέθηκε από τη Λαμπεντούζα, ένα κομμάτι του Τείχους του Βερολίνου και δύο γιγάντιες φωτεινές μπλε παντόφλες; Όλα βρίσκουν τη θέση τους στο νέο μουσείο της Ολλανδίας που επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη μετανάστευση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη

Εικαστικά / O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη

O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος είναι δυο νεαροί ζωγράφοι και δυο πολύ καλοί φίλοι. Τους έφερε κοντά η αγάπη για τη μυθολογία, την τέχνη και μια ανεξήγητη εμμονή με την Τζένη Χειλουδάκη. Τα έργα τους πραγματεύονται το τραύμα με τρόπο ωμό και βαθύ. Παρά τα όσα θα πίστευαν πολλοί, διαψεύδουν τις φήμες που τους θέλουν ζευγάρι…
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Μυστήρια του σύμπαντος και σύγχρονα έργα τέχνης σε μια έκθεση στο Αστεροσκοπείο Αθηνών

Εικαστικά / Μυστήρια του σύμπαντος και σύγχρονα έργα τέχνης σε μια έκθεση στο Αστεροσκοπείο Αθηνών

Η έκθεση με τίτλο «Κοσμική Σκόνη/Άγνωστες Γαίες» αντλεί έμπνευση από την προσωπικότητα και το έργο του Γερμανού αστρονόμου Ιούλιου Σμιτ, διευθυντή του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών κατά τον 19ο αι., και μας προσκαλεί να περιηγηθούμε ανάμεσα σε μακρινούς πλανήτες και σε γήινα, απτά υλικά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καραβάτζιο: Κανείς δεν είχε ζωγραφίσει έτσι πριν από αυτόν

Guest Editors / Καραβάτζιο: Κανείς δεν είχε ζωγραφίσει έτσι πριν από αυτόν

Η έκθεση «Caravaggio 2025» αποτελεί μια σπάνια ευκαιρία για τους λάτρεις της τέχνης να έρθουν σε επαφή με τον ρεαλισμό και τη συναισθηματική δύναμη του ανυπέρβλητου καλλιτέχνη του μπαρόκ, ο οποίος επαναπροσδιόρισε την εικαστική αφήγηση και έθεσε τα θεμέλια της σύγχρονης ζωγραφικής.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Ο Άγγελος Παπαδημητρίου ανάγει το κοινό γούστο σε καλλιτεχνική χειρονομία μεγάλης δυναμικής 

Εικαστικά / Το νέο έργο του Άγγελου Παπαδημητρίου είναι ένα εικονοστάσι για τα όνειρά μας

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης επιστρέφει με ένα νέο έργο-εγκατάσταση στην Πινακοθήκη του Μουσείου Βορρέ, έναν χαιρετισμό στην Ελλάδα της Κάλλας και του Καβάφη, του Αττίκ και της Στέλλας Γκρέκα· μιας εποχής μεγάλης ευαισθησίας που έχει πια χαθεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να κοιτάμε τα ζώα; Δικαιοσύνη για τη μη ανθρώπινη ζωή

Εικαστικά / Η πρώτη μεγάλη έκθεση για τα δικαιώματα των ζώων στο ΕΜΣΤ

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεση που έχει διοργανώσει το ΕΜΣΤ και για την πρώτη μεγάλη έκθεση με θέμα την ευημερία των ζώων διεθνώς, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 60 καλλιτέχνες από 25 χώρες (από Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Αμερική) – πάνω από 200 έργα καταλαμβάνουν όλους τους ορόφους του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Romaine Brooks: Συμφωνία σε γκρι από μια ξεχασμένη κυρία της ζωγραφικής

Εικαστικά / Romaine Brooks: Η ζωγράφος με το ανδρόγυνο στυλ που έσπασε όλα τα ταμπού της εποχής της

Μια πρωτοπόρος καλλιτέχνιδα που έζησε μια συναρπαστική και αντισυμβατική ζωή, μέσα στη δίνη των «Roaring Twenties», δημιουργώντας τέχνη πέρα από τα κυρίαρχα ρεύματα του καιρού της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
CHECK ANTISOCIAL

Εικαστικά / Antisocial: Η Φρόσω Πίνη έφερε την τέχνη σε ένα θρυλικό αθηναϊκό αφτεράδικο

Στη στοά της Λεωκορίου, στου Ψυρρή, η Φρόσω με αφοσίωση δίνει ζωή σε έναν χώρο τέχνης που κάνει τους Αθηναίους να φτάνουν στην Cantina Social πιο νωρίς απ’ ό,τι είχαν συνηθίσει — και έτσι, τουλάχιστον, έχουν μαζί τους τα γυαλιά ηλίου· just in case.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ximena Maldonado Sánchez: «cardón, carmín y ola»

Εικαστικά / «Τα έργα μου δεν είναι φωτογραφίες, ούτε καρτ ποστάλ»

Η 26χρονη Μεξικανή ζωγράφος Ximena Maldonado Sánchez παρουσιάζει σε μία νέα έκθεση στην γκαλερί Bernier/Eliades στην Αθήνα μια τοπιογραφία με κάκτους, υπόγεια νερά και το κόκκινο του πάθους, που θυμίζει έντονα την πατρίδα της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Μάιος γεμάτος τέχνη: Όλες οι εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις

Εικαστικά / Ένας Μάιος γεμάτος τέχνη: 24 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Οικολογία, αποικιοκρατία, εξουσία, η σχέση μας με τα ζώα, μετανάστευση, ρατσισμός: Η εικαστική κίνηση της Αθήνας σήμερα αναδεικνύει τα φλέγοντα και επίκαιρα θέματα που απασχολούν τους σύγχρονους εικαστικούς.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπάμπης Ρετζεπόπουλος: Ένας ανένταχτος, εκλεκτικός και ασυμβίβαστος καλλιτέχνης

Εικαστικά / Η αθώα, ανόθευτη, παιδική ματιά στο έργο του Μπάμπη Ρετζεπόπουλου

Η Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων τιμά με μία αναδρομική έκθεση τον, γνωστό και ως Babis R., ζωγράφο και χαράκτη, έναν ανένταχτο καλλιτέχνη που, πέρα από το πολύτιμο εικαστικό του έργο, μάς άφησε παρακαταθήκη την ακεραιότητά του και την απροκατάληπτη στάση του απέναντι στην τέχνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H εκρηκτική συνάντηση του Francis Bacon με τον Peter Beard

Σαν σήμερα / Φράνσις Μπέικον: «Σιχαίνομαι εννιά στις δέκα ζωγραφιές που βλέπω, ανάμεσά τους και τις δικές μου»

Σαν σήμερα το 1992 πεθαίνει ο σπουδαίος αιρετικός Βρετανός ζωγράφος και ανατόμος της ανθρώπινης υπαρξιακής αγωνίας. Ο Βασίλης Κιμούλης είχε μεταφράσει αποκλειστικά για τη LIFO αποσπάσματα από τις εκρηκτικές συνομιλίες του Μπέικον με τον φωτογράφο Peter Beard.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ
Η Κιμώνα τα μεσάνυχτα γίνεται γάτα

Εικαστικά / Όταν η Κιμώνα ήταν μικρή έκλεβε τους μαγνήτες του παππού της, του γλύπτη Takis

Η τοσοδούλα γκαλερί Red Carpet, με το τέλειο γκράφιτι στον τοίχο, ξεχωρίζει από μακριά στην οδό Σολωμού. Κόρη της εικαστικού Λυδίας Βενιέρη και εγγονή του γλύπτη Takis, η ιδιοκτήτριά της, η Κιμώνα, φιλοξενεί 7 καλλιτέχνες σε 15 τετραγωνικά. Όταν της μιλούν για τα Eξάρχεια τα μάτια της βγάζουν καρδούλες.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Άγγελος Μεργές: Οff season παραθεριστές με χρώματα που εκπέμπουν ηλεκτρισμένη ενέργεια

Εικαστικά / Παραθεριστές ή πρόσφυγες; Οι αινιγματικές φιγούρες του Άγγελου Μεργέ

Ο 36χρονος Έλληνας ζωγράφος, με έδρα τη Ζυρίχη, εκθέτει στην γκαλερί Καλφαγιάν έργα του με διφορούμενες –έντονα χρωματισμένες και ηλεκτρισμένες– ανθρώπινες φιγούρες σε off season παραλίες, που θυμίζουν ήρωες του Αντονιόνι.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ