Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης

Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Αυτοί που τρέχουν τους artist-run χώρους είναι όλα νέα παιδιά, οπότε υπάρχει μια δυναμική την οποία την βλέπεις και στα εγκαίνια, την βλέπεις και στη διάρκεια των εκθέσεων (που συνήθως είναι short term) όπου έρχεται πολύ περισσότερος κόσμος πλέον από ό,τι πάει στις γκαλερί, και κόσμος μικρότερης ηλικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.
0

«Όταν τέλειωσα την Καλών Τεχνών και σκεφτόμουν τι θα κάνω, αν θα ξεκινήσω κάποιο μεταπτυχιακό και θα φύγω ή αν θα μείνω στην Αθήνα, επέλεξα να μείνω, γιατί δεν έβρισκα κάτι που να με ενδιαφέρει εκείνη την περίοδο. Πιστεύω ότι ήταν αυτό που χρειαζόμουν περισσότερο γιατί ήμουν για πολύ καιρό κλεισμένος στο εργαστήριό μου, δεν είχα πολλή επικοινωνία με κόσμο και με άλλους καλλιτέχνες.

Τώρα έχουν πάρει και η δουλειά μου και ο χώρος και το πώς τα βλέπω τα πράγματα μια άλλη προοπτική. Είναι μάθημα, αλλά επί του πρακτέου» λέει ο νεαρός εικαστικός Κωνσταντίνος Λιανός που διαχειρίζεται το project space Keiv (από το αγγλικό cave: σπηλιά) στην γειτονιά του Αγίου Παύλου κοντά στον σταθμό Λαρίσης.

Το Keiv είναι ένας από τους artist-run χώρους που ανθίζουν τον τελευταίο καιρό στην Αθήνα και αλλάζουν (κυριολεκτικά) το τοπίο της τέχνης. Το ψηλοτάβανο, ευρύχωρο ισόγειο όπου κάποτε γίνονταν συσσίτια σε άστεγους, σήμερα είναι το εργαστήριό του, εκθεσιακός χώρος και το σπίτι του (μένει στο πατάρι).   

«Έχω κάνει διάφορες εκθέσεις, δεν θέλω να περιορίζομαι σε καλλιτέχνες» εξηγεί την ώρα που γίνεται το στήσιμο για τη νέα έκθεση που ξεκινάει απόψε. «Στην προηγούμενη έκθεση “When the rave is done” είχαν συμμετάσχει και παιδιά που κάνουν πιο λογοτεχνικό έργο, ή και μουσικοί όπως ο Voltnoi, ή οι Hypermedium που έχουν μια δισκογραφική εταιρεία και είναι και εικαστικοί ταυτόχρονα, έχουν τελειώσει την Καλών Τεχνών.

Είχε συμμετάσχει όμως και ένας φυσικός, ο οποίος επειδή είχε φουλ το βίωμα του rave έγραψε ένα πιο δοκιμιακού τύπου έργο. Το Keiv προφανώς και έχει εικαστική κατευθυντήριο, αλλά θέλω αυτό που σκέφτομαι να ανοιχτεί γενικά και σε άλλους τομείς. Ήδη το επόμενο project που σκέφτομαι και έχει να κάνει με τη γειτονιά έχει αρχίσει να παίρνει μορφή, και γενικότερα ο χώρος έχει διαμορφώσει και τον τρόπο που σκέφτομαι. Θέλω περισσότερο να τον βλέπω σαν ένα έξτρα μέσο-εργαλείο της δουλειάς μου, παρά ότι εγώ που τον τρέχω είμαι γκαλερίστας».

Είναι πλέον πολύ ξεκάθαρο ότι η δυναμική και το εκτόπισμα που έχουν οι artist-run χώροι, ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν ανταγωνισμοί -προφανώς δεν πουλάνε έργα για να υπάρχει ανταγωνισμός-, δεν κερδοσκοπούν για να πρέπει να έχει η κάθε γκαλερί μια συγκεκριμένη ταυτότητα ή πολύ συγκεκριμένο target group.

Τον ρωτάω αν οι νέοι εκθεσιακοί χώροι που ανήκουν σε ανθρώπους νεαρής ηλικίας κατορθώνουν κάτι ουσιαστικό αυτή τη στιγμή, εκτός από το να κάνουν τις γκαλερί και τους εκθεσιακούς χώρους τέχνης κάτι λιγότερο ελιτίστικο. 

«Είναι πλέον πολύ ξεκάθαρο ότι η δυναμική και το εκτόπισμα που έχουν οι artist-run χώροι, ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν ανταγωνισμοί -προφανώς δεν πουλάνε έργα για να υπάρχει ανταγωνισμός-, δεν κερδοσκοπούν για να πρέπει να έχει η κάθε γκαλερί μια συγκεκριμένη ταυτότητα ή πολύ συγκεκριμένο target group.

Επίσης, αυτοί  που τους τρέχουν είναι όλα νέα παιδιά, οπότε υπάρχει μια δυναμική την οποία την βλέπεις και στα εγκαίνια, την βλέπεις και στη διάρκεια των εκθέσεων (που συνήθως είναι short term) όπου έρχεται πολύ περισσότερος κόσμος πλέον από ό,τι πάει στις γκαλερί, και κόσμος μικρότερης ηλικίας.

Έχει άλλη δυναμική ο artist-run χώρος, εκτός από πιο νέο κόσμο έπιασε και κόσμο που πιθανώς να "σνόμπαρε" το πλαίσιο της γκαλερί. Επίσης, η συνεργασίας που γίνεται μεταξύ τέτοιων χώρων δεν γίνεται με τις γκαλερί. Και μόνο αυτή η προοπτική δίνει άλλο αέρα γενικότερα σε αυτή τη φάση.

Είναι πιο πολύ σαν δίκτυο, παρά σαν μεμονωμένες κουκίδες. Έτσι θέλω να το σκέφτομαι. Βέβαια, πρέπει να αυτοσυντηρείται ένας τέτοιος χώρος, αλλά δεν είναι σκοπός του να βγάλει λεφτά. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι, και στο εξωτερικό ως attitude αυτό υπάρχει εδώ και δεκαετίες.

Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Έχει άλλη δυναμική ο artist-run χώρος, εκτός από πιο νέο κόσμο έπιασε και κόσμο που πιθανώς να "σνόμπαρε" το πλαίσιο της γκαλερί. Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.

Λόγω της κρίσης και λόγω του καλλιτεχνικού δυναμικού που έχει η Αθήνα ή η εκάστοτε πόλη, που δεν απορροφάται από το industry -από τις γκαλερί συγκεκριμένα- και κάπου πρέπει να διοχετευτεί, οι artist-run χώροι είναι χώροι που μπορούν να διοχετεύσουν καλλιτέχνες που μπορεί να μην μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις συνθήκες των γκαλερί.

Δεν το βλέπω τόσο πολεμικά το γκαλερί vs artist run, απλά υπάρχουν ποιοτικές διαφορές. Κι όταν είσαι γκαλερί και ξέρεις ότι υπάρχει ένα τέτοιο φαινόμενο πιστεύω ότι θα εξελιχθείς μέσω της νέας κατάστασης, αυτό είναι το μέλλον των γκαλερί, οι artist-run χώροι δεν είναι η ταφόπλακά τους. Πιστεύω ότι όταν βλέπεις ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη δυναμική από τον κόσμο, πρέπει να μπορείς να κάνεις συγκεκριμένα βήματα για να αγκαλιάσεις αυτόν τον κόσμο. Είναι θέμα των γκαλερί το τι θα κάνουν».

Η έκθεση που ξεκινάει σήμερα σε συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Αργιανά, τον άνθρωπο που την έχει επιμεληθεί, λέγεται Dark Matters και είναι μια ιδιαίτερη έκθεση με τρία έργα που έχουν φτιάξει η εικαστική ομάδα Campus Novel, ο φωτογράφος Παύλος Φυσάκης και ο Κωνσταντίνος Λιανός.

«Προσπαθήσαμε περισσότερο να παίξουμε, εφόσον θέλαμε να φτιάξουμε μια αφήγηση που έχει ως κοινή αναφορά ένα dark aspect, μια σκοτεινή πτυχή των συγκεκριμένων έργων, από διαφορετικό εντελώς background» εξηγεί ο Κωνσταντίνος Λιανός. «Πιο πολύ σκεφτόμουν με τον παράγοντα του χώρου παρά με της τοποθεσίας, γιατί δεν είναι μόνο εκθεσιακός χώρος, ήθελα να είναι και στούντιο να μπορώ και να μείνω σε αυτό.

Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Η έκθεση που ξεκινάει σήμερα σε συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Αργιανά, τον άνθρωπο που την έχει επιμεληθεί, λέγεται Dark Matters και είναι μια ιδιαίτερη έκθεση με τρία έργα που έχουν φτιάξει η εικαστική ομάδα Campus Novel, ο φωτογράφος Παύλος Φυσάκης και ο Κωνσταντίνος Λιανός. Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.

Ο Κωνσταντίνος είχε μία ιδέα η οποία ξεκίνησε από τα dark rooms ως μια διττή έννοια και τα sex rooms, αλλά και θαλάμους εμφανίσεων φωτογραφιών ή οτιδήποτε έχει να κάνει με τον εγκλεισμό και αρχίζαμε και σκεφτόμασταν διάφορα πράγματα σε σχέση πάντα με μία αίσθηση, γιατί περισσότερο είναι μία αίσθηση έκθεσης και εμένα με ενδιέφερε αυτό το πράγμα, να έχω μια τέτοια σχέση με επιμελητές, που να υπάρχει ένας διάλογος.

Έχω συνεργαστεί και με πολύ concrete projects, αλλά δεν μου δίνουν πολλά πράγματα. Με ενδιαφέρει περισσότερο να έρθει ένας επιμελητής, να έρθει ένας καλλιτέχνης, και να πει έχω αυτή την ιδέα και να πει “θέλεις να κάνουμε κάτι;” Να υπάρχει μια διάδραση που να είναι εποικοδομητική και για τις δύο πλευρές».

«Όσον αφορά τους χώρους τέχνης που έχουν αναδυθεί τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα, διαπιστώνει κανείς ότι υπάρχει μία πληθώρα τέτοιων χώρων κυρίως στο ιστορικό-hip κέντρο της: Ψυρρή, Μοναστηράκι, Μεταξουργείο» προσθέτει ο Κωνσταντίνος Αργιανάς, «κι αυτό που εμένα με γοήτευσε πάρα πολύ όταν πρωτοήρθα εδώ, είναι ότι ακριβώς έχει και μια ιδιαιτερότητα ο χώρος λόγω της τοποθεσίας του -γιατί είναι μια περιοχή που δεν την έχει αγγίξει το gentrification και δεν πρόκειται να την αγγίξει.

Όντως ο Λιανός ήρθε να ζήσει και να δημιουργήσει σε έναν χώρο χωρίς να είναι αυτοσκοπός η προβολή που πολύ συχνά μπορεί να συμβαίνει σε άλλες περιοχές που είναι πολύ κεντρικά. Και υπάρχει μια συνθήκη που δημιουργείται από τον καλλιτέχνη που έχει τον χώρο, αλλά και από τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν και τους επιμελητές, νέες συνθήκες, και είναι ένα βασικό εργαλείο στην τέχνη να κάνει διαλόγους με τις κοινότητες που πλαισιώνουν τον χώρο ή με πολλά πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν τριγύρω του.

Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Έχω συνεργαστεί και με πολύ concrete projects, αλλά δεν μου δίνουν πολλά πράγματα. Με ενδιαφέρει περισσότερο να έρθει ένας επιμελητής, να έρθει ένας καλλιτέχνης, και να πει έχω αυτή την ιδέα και να πει “θέλεις να κάνουμε κάτι;” Να υπάρχει μια διάδραση που να είναι εποικοδομητική και για τις δύο πλευρές. Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.

Σκεφτήκαμε να κάνουμε μια πολυμεσική έκθεση η οποία θα είναι αφαιρετική, με τρεις συμμετοχές-πρακτικές: εγκατάσταση, βίντεο και φωτογραφία. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ξεκινούν από τρεις εντελώς διαφορετικές αφετηρίες και εξετάζουν κάποια σημεία μόνο του πεδίου «σκοτάδι».

Γιατί είναι τεράστιο πεδίο αυτό, το σκοτάδι ως χώρος, ως χρόνος, ως συνθήκη, ως έννοια, ως αίσθηση, είναι τόσο μεγάλο το πεδίο που θα μπορούσαμε να επιλέγαμε μια άλλη οδό, αλλά εμείς είπαμε να πάμε προς μία δωρική, μίνιμαλ προσέγγιση, και ίσως σε ένα βαθμό παιγνιώδη.

Υπάρχει το ζωγραφικό μέρος, υπάρχει μια εγκατάσταση που θα έχει και ένα βίντεο, και υπάρχει και ένα φωτογραφικό υλικό από τα μέσα του ’90 από τις Κούκλες, οπότε έχει ένα πιο πολιτικό aspect, σε βάζει να σκέφτεσαι για τις πολιτικές του φύλου, της νύχτας, και πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα πού βρισκόταν...».

Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.
Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.
Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.
Dark Matters σε μια «σπηλιά» στο Σταθμό Λαρίσης Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO.

Dark Matters, 26/4-2/5, Keiv, Ψηλορείτη 1. Εγκαίνια 26/4 από 20:00-23:00, από 27/4: 18:00-22:00.

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ