Το νέο business lounge της AEGEAN είναι μια design εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη

Το νέο business lounge της AEGEAN είναι μια design εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη Facebook Twitter
Φωτ.: COURTESY OF AEGEAN AIRLINES
0

Η ταξιδιωτική εμπειρία τα τελευταία χρόνια, τα δυο τελευταία ιδιαίτερα, υπόκειται σε μια διαδικασία αλλαγής, προσαρμογής και αφομοίωσης νέων συνθηκών και δυνατοτήτων που φιλοδοξούν τελικά να αναβαθμίσουν συνολικά το ταξίδι και να προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στον επιβάτη. Με εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας, οπότε η τήρηση των υγειονομικών μέτρων και της αποστασιοποίησης στέρησαν ένα μεγάλο μέρος της εμπειρίας του ταξιδιού, οι χώροι των αεροδρομίων, όπως και τα lounges που φιλοξενούνται σε αυτά, προσφέρουν, εκτός από ευκολίες και εξυπηρέτηση (από σνακ και ποτό έως WiFi και χώρους εργασίας), μοντέρνο, καθαρό και αισθητικά αναβαθμισμένο σχεδιασμό που ανταγωνίζεται πλέον ακόμα και τα πιο κομψά λόμπι boutique ξενοδοχείων. Συχνά, οι χώροι αυτοί είναι πιο κομψοί και καλαίσθητοι από το ίδιο το ξενοδοχείο στο οποίο θα διαμείνει ο επισκέπτης όταν φτάσει στον προορισμό του. 

Το να επανασχεδιάσεις ένα lounge είναι μια πραγματική σχεδιαστική πρόκληση για τον αρχιτέκτονα, τον interior designer αλλά και τον εντολέα τους. Όταν ένας χώρος εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα αισθητικών αντιλήψεων, αναγκών και προτιμήσεων, τι καθοδηγεί την αισθητική; Όταν εκατοντάδες άνθρωποι πατούν το δάπεδό του καθημερινά, ποια υλικά θα αντέξουν τη φθορά; Ποια η επίπλωση που θα επιλεγεί και ποιος ο φωτισμός ή τα άλλα εφέ που απαιτεί αρχικά ο χώρος; Πώς θα ικανοποιηθούν παράλληλα τόσο πολλές και διαφορετικές ανάγκες των επιβατών; Ποια είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία που θα ενώνει τον χώρο του lounge με το αεροδρόμιο, τον ίδιο τον προορισμό αλλά και την ταξιδιωτική κουλτούρα της αεροπορικής εταιρείας;  

Σε έναν ιδιαίτερα προσεγμένο χώρο άνω των 1.200 τετραγωνικών μέτρων η AEGEAN καλωσορίζει τους επισκέπτες, προσφέροντάς τους μια αναβαθμισμένη εμπειρία πριν από την πτήση τους. 

Στην Αθήνα έχουμε πλέον τη χαρά να διαθέτουμε ένα τέτοιο μοναδικής αισθητικής business lounge στην extra Schengen περιοχή του αεροδρομίου χάρη στην AEGEAN. Το φυσικό φως που πλημυρίζει τον χώρο στο εξωτερικό αίθριο, η ελιά που κυριαρχεί στο κέντρο της πλατείας και το φιλόξενο πεζούλι με τις καμπύλες γραμμές και τις στρογγυλεμένες άκρες που την περιβάλλει αναπαράγουν τις εικόνες του ελληνικού τοπίου και σε προδιαθέτουν για τη μοναδική εμπειρία υψηλής αισθητικής, μοντέρνας ελληνικότητας, πολυτέλειας, άνεσης και φιλοξενίας που θα αντικρίσεις στο εσωτερικό του νέου business lounge της AEGEAN στο αεροδρόμιο της Αθήνας. 

Σε έναν ιδιαίτερα προσεγμένο χώρο άνω των 1.200 τετραγωνικών μέτρων η AEGEAN καλωσορίζει τους επισκέπτες, προσφέροντάς τους μια αναβαθμισμένη εμπειρία πριν από την πτήση τους. 

Το νέο business lounge της AEGEAN είναι μια design εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη Facebook Twitter
Φωτ.: COURTESY OF AEGEAN AIRLINES

Η έμπνευση για το business lounge

Η λιτή γλυπτική παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ελλάδας αποτέλεσε την έμπνευση για τον σχεδιασμό του νέου lounge που συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής του αεροπλάνου με στοιχεία από τη νέα εταιρική ταυτότητα της AEGEAN. Οι καμπύλες μορφές με στρογγυλεμένες ακμές, τα υλικά υψηλής ποιότητας, όπως το μάρμαρο, το μωσαϊκό, το γυαλί και το ξύλο, που κυριαρχούν στην αίθουσα δημιουργούν έναν σύγχρονο και μοντέρνο χώρο που εστιάζει αποκλειστικά στην άνεση, δημιουργώντας παράλληλα την αίσθηση της ιδιωτικότητας, της οικειότητας, της φιλοξενίας και της προσεγμένης και ισόρροπης πολυτέλειας. Όλα αυτά τα στοιχεία συνιστούν μια αισθητική που δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα, στην εργονομία και στη διαχρονική αυθεντικότητα. Οι λεπτομέρειες, η δεξιοτεχνία και η κομψότητα των επίπλων, ειδικά σχεδιασμένων και κατασκευασμένων για τις ανάγκες των lounges της AEGEAN, όπως και συνολικά των διακοσμητικών στοιχείων, του φωτισμού, που συνυπάρχει με το άπλετο φυσικό φως του χώρου, και της σχεδόν 360 μοιρών θέας του στους χώρους του αεροδρομίου, ακόμα και η επιλογή των σκευών σερβιρίσματος απηχούν το σχεδιαστικό ήθος της AEGEAN και δένουν αρμονικά μεταξύ τους, αποτελώντας όχι μόνο τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας αλλά και ευρύτερα τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία και αισθητική της φιλοξενίας στο ταξίδι.   

Το νέο business lounge της AEGEAN είναι μια design εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη Facebook Twitter
Φωτ.: COURTESY OF AEGEAN AIRLINES

Το media lounge, ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος για περισσότερη ιδιωτικότητα και χαλάρωση με τα privé meeting rooms, τα δυο καφέ καθώς και το μεγάλο εστιατόριο σε συνδυασμό με το wine bar, δημιουργούν μέσα στον χώρο πολλαπλούς διακριτούς χώρους με αισθητική, οι οποίοι, ενώ δένουν αρμονικά σε μια ολότητα, δίνουν στον επισκέπτη την εναλλακτική της ιδιωτικότητας και την επιλογή να τοποθετηθεί εκεί όπου τον καθοδηγεί η ανάγκη του τη δεδομένη χρονική στιγμή της ημέρας. 

Τελικά, παρά το μέγεθός του, το νέο business lounge δημιουργεί μια αίσθηση ζεστασιάς, οικειότητας, άνεσης και φιλοξενίας στο έδαφος που ταιριάζει απόλυτα με την εμπειρία ταξιδιού στον αέρα στην οποία μας έχει συνηθίσει η AEGEAN. Άλλωστε, το business lounge, για εκείνους τους επιβάτες που θα το επισκεφτούν πριν επιστρέψουν στην πατρίδα τους, είναι η τελευταία ανάμνηση από τη χώρα μας.

Το νέο business lounge της AEGEAN είναι μια design εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη Facebook Twitter
Φωτ.: COURTESY OF AEGEAN AIRLINES

H ειδική έκδοση Architecture Design Map: The Leisure Architecture Issue δωρεάν στο σπίτι σας με ένα κλικ.

Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

Η νέα συνεργασία της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador παρουσιάζει τις καινούργιες τάσεις στον χώρο του design, της αρχιτεκτονικής, του real estate και του hospitality, ενημερώνει για την εξέλιξη των σημαντικών έργων ανάπτυξης και μας συστήνει μερικούς από τους πιο επιδραστικούς και αξιόλογους αρχιτέκτονες. Με την έκδοση The Leisure Architecture Issue χαρτογραφούμε το νέο τοπίο στον τουρισμό και την ανάπτυξη, υπό το πρίσμα της καλής ζωής, του τόπου, της επιχειρηματικότητας, του οράματος των thought leaders, αλλά και των επιχειρηματιών που πρωταγωνιστούν με έργα, ιδέες, καινοτόμες προτάσεις και στρατηγικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR