55 λεπτά με τον Γιάννη Καράμπαμπα Facebook Twitter
Νομίζω ότι οι ηθοποιοί της γενιάς μου είναι όλο και καλύτεροι, θαυμάσιοι... Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

0

Μπορεί η ζωή ενός ανθρώπου να διαλυθεί μέσα σε σαράντα μέρες; Μπορεί ο άνθρωπος να αντέξει ένα κατακλυσμιαίο ντόμινο γεγονότων, να αντισταθεί, να νικήσει τους φόβους και τα διλήμματά του σε μια μεταιχμιακή στιγμή της ζωής του, όταν όλα εκτρέπονται με έναν τρόπο απρόσμενο, διαλύοντας κάθε ελπίδα για κάτι πιο φωτεινό, ενώ ο αγώνας για την επιβίωσή του επιβάλλεται πιεστικά από τις συνθήκες της ζωής του; Τελικά, μπορεί να κρίνει ή να επιλέξει μεταξύ σωστού και λάθους όταν αντιμετωπίζει διλήμματα και τις ηθικές προεκτάσεις τους;

Σε αυτήν τη στιγμή συναντάμε τον ήρωα της ταινίας της Πέννυς Παναγιωτοπούλου Wishbone που βασίζεται στο διήγημα της Κάλλιας Παπαδάκη «40 μέρες» από τη συλλογή «Ο ήχος του ακάλυπτου». Πρόκειται για έναν νεαρό σεκιουριτά σε δημόσιο νοσοκομείο που μετά τον ξαφνικό θάνατο του μεγαλύτερου αδελφού του αναγκάζεται να αναλάβει την ανιψιά του αλλά και να βρει χρήματα για να σώσει το σπίτι τους από τα χρέη. Ενώ έχει χάσει κάθε ελπίδα, ένας τραυματιοφορέας τού προτείνει να τον βοηθήσει με ένα δυσβάστακτο τίμημα.

Ο Γιάννης Καράμπαμπας υποδύεται τον πρωταγωνιστή της ταινίας που καλείται, όντας σε δίλημμα, να τραβήξει μια κόκκινη γραμμή, αποφασίζοντας τι θα θυσιάσει και πώς θα αντισταθεί, πράττοντας με τρόπο που δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του. Στο πρόσωπό του και το βλέμμα του διαβάζεις τον ταραγμένο κόσμο των συναισθημάτων ενός ανθρώπου που η ζωή του ξαφνικά διαλύεται κι εκείνος παλεύει να βρει τη λύση μέσα σε μια σκληρή πραγματικότητα με επείγοντα προβλήματα.

Δεν ήξερα τι με περιμένει, το μόνο που ήξερα ήταν πώς ό,τι και να βρεθεί μπροστά μου θα το καταφέρω. Υπήρχαν και οι ανασφάλειες και οι δεύτερες σκέψεις και, φυσικά, και ο φόβος. Το να κάνεις πρώτη φορά σινεμά και να σε εμπιστεύεται η δημιουργός μιας ταινίας είναι μεγάλη και σοβαρή ευθύνη.

Έχει φτάσει πρώτος στο ραντεβού μας, λίγο τρακαρισμένος, απίστευτα ευγενικός και όταν του διαβάζω το σκεπτικό της επιτροπής που του απένειμε το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού σε ελληνική ταινία μεγάλου μήκους του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, «γιατί κατάφερε να εμφυσήσει στο βλέμμα του ζωή, αφήγηση της ιστορίας και προσωπική κατάθεση», μου λέει ότι αυτό το βραβείο, που δεν το περίμενε με τίποτα –δεν είχε δει καν την ταινία ολοκληρωμένη–, είναι μια επιβράβευση, σημαίνει πολλά, αλλά και τίποτα. Μου διευκρινίζει αμέσως προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: «Νιώθω ότι πέτυχα κάτι, με χαροποιεί, αλλά δεν αρκούμαι σε αυτό και προχωράω βήμα βήμα. Νομίζω ότι οι ηθοποιοί της γενιάς μου είναι όλο και καλύτεροι, θαυμάσιοι, και μακάρι όλοι αυτοί οι ταλαντούχοι άνθρωποι να βρουν χώρο να δημιουργήσουν, να πάνε ένα βήμα πιο μπροστά και το θέατρο και το σινεμά. Αυτό θα πει αληθινή επένδυση στον πολιτισμό».

55 λεπτά με τον Γιάννη Καράμπαμπα Facebook Twitter
Ο Γιάννης Καράμπαμπας υποδύεται τον πρωταγωνιστή της ταινίας που καλείται, όντας σε δίλημμα, να τραβήξει μια κόκκινη γραμμή, αποφασίζοντας τι θα θυσιάσει και πώς θα αντισταθεί, πράττοντας με τρόπο που δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

Ο Γιάννης μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη και ήρθε στην Αθήνα όταν πέρασε στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών. Μέχρι τότε είχε δει ελάχιστα θέατρο. Μέσα στη σχολή έγινε μέλος της θεατρικής ομάδας Υποκριτική+ουσία, μιας κοινότητας που άνοιξε την πόρτα στην πρώτη του επαφή με το θέατρο. «Ένιωσα ότι ανήκω κάπου και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, με ανθρώπους που περάσαμε καταπληκτικά και αγαπηθήκαμε πολύ, άρχισαν να με ενδιαφέρουν πράγματα που δεν ήξερα. Διαβάζαμε κείμενα, έργα, ήταν μια συνθήκη στην οποία δεν είχα ξαναμπεί και μέσα από αυτήν λάτρεψα το διάβασμα, ήθελα να είμαι διαρκώς στις πρόβες, δανειζόμουν βιβλία από φίλους μου, έψαχνα τους συγγραφείς, ζούσα στον πυρήνα, στη βάση μιας πολύ δημιουργικής ατμόσφαιρας. Κάναμε τα πάντα, τα σκηνικά, τα φώτα και μέσα από αυτήν τη διαδικασία άρχισε να πυροδοτείται μέσα μου κάτι πολύ έντονο και ουσιαστικό».

Ακολουθώντας το παράδειγμα δυο φίλων του αποφάσισε να δώσει εξετάσεις στο Εθνικό και το Κρατικό, αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Τις σπουδές σε ιδιωτική σχολή δεν μπορούσε να τις στηρίξει οικονομικά, οπότε τα αφήνει στην άκρη για λίγο μέχρι να πάρει το πτυχίο του. Η συνέχεια είναι μία από τις ιστορίες που σου αφηγούνται και δεν ξεχνάς ποτέ.

«Εγώ τότε δούλευα σε ένα περίπτερο για να βγάζω τα προς το ζην και ερχόταν η συμφοιτήτριά μου Ελένη Βαρδαβά, που σήμερα είναι σκηνογράφος και ενδυματολόγος, και μου έλεγε “θα ξαναδώσεις”. Καθόταν έξω από το περίπτερο με το βιβλίο στο χέρι και μου έλεγε “διάβαζε, λέγε”». Έδωσα μόνο στο Κρατικό γιατί εκείνη την περίοδο ήθελα να πάρω μια απόσταση από την Αθήνα και αυτή ήταν η ευκαιρία μου. Πέρασα, πήγα Θεσσαλονίκη και επειδή εκεί ήταν η οικογένειά μου, οι γονείς μου και οι φίλοι μου οι καρδιακοί, ένιωθα ασφάλεια».

Μετά τη σχολή έκανε δυο παραστάσεις με το Κρατικό και μια μέρα πήρε την απόφαση να επιστρέψει στην Αθήνα. Έκανε δύο τηλεφωνήματα, ένα στον Κώστα, που είχε το περίπτερο, για να βρει δουλειά, και ένα στη φίλη του την Ελένη, να τον φιλοξενήσει. Φόρτωσε τα πράγματά του στη μηχανή, ήρθε ξανά στην πρωτεύουσα και άρχισε να βρίσκει σιγά σιγά τα πατήματά του. Άρχισε να δουλεύει στο θέατρο με την Έλενα Μαυρίδου, στον Χώρο, στο Περιμένοντας τον Γκοντό, και έκτοτε το ένα έφερνε το άλλο, η μία δουλειά την άλλη. Η πιο πρόσφατη παράσταση στην οποία πήρε μέρος ήταν ο Καύσωνας σε σκηνοθεσία Γιάννη Παναγόπουλου στη Στέγη, μια πολύ ενδιαφέρουσα συλλογική δουλειά για τους μύθους και τους εφιάλτες του ελληνικού καλοκαιριού, βασισμένη σε ιστορίες ανώνυμων προσώπων.

55 λεπτά με τον Γιάννη Καράμπαμπα Facebook Twitter
Η πιο πρόσφατη παράσταση στην οποία πήρε μέρος ήταν ο Καύσωνας σε σκηνοθεσία Γιάννη Παναγόπουλου στη Στέγη
55 λεπτά με τον Γιάννη Καράμπαμπα Facebook Twitter
Το Wishbone είναι η πρώτη του ταινία ουσιαστικά, η πρώτη του εμπειρία με την κάμερα. Στη φωτογραφία σκηνή από την ταινία.

«Λατρεύω το θέατρο», λέει, «ο χωροχρόνος της σκηνής με συγκινεί βαθιά, το να είσαι παρών, να συμπράττεις σε ένα γεγονός, να συνδέεσαι με τους γύρω σου και να μπορείς να το μεταδώσεις στους θεατές. Το έργο είναι η αφορμή, η παρουσία σου όμως στη σκηνή μαζί με τους συναδέλφους σου, η κοινή ανάσα, αυτό που συμβαίνει ανάμεσα σε όλους τους ανθρώπους, είναι που δημιουργεί αυτό που λένε “μαγεία του θέατρου”, το να προκαλείς συναισθήματα, να δημιουργείς κοινό χώρο. Κι αυτό λέει πολλά για την ανάγκη της συνύπαρξης και της συνειδητοποίησης. Αυτή είναι και η δυσκολία της δουλειάς μας, γιατί είναι ζόρικη, πρέπει να εκτεθείς, να ανοιχτείς, να δείξεις συναισθήματα. Πρόκειται για μια ζωντανή διαδικασία ωρίμανσης και επέκτασης των ορίων σου. Πρέπει να είσαι δοσμένος ολόψυχα γιατί έχεις έναν συγκεκριμένο χρόνο για να μεταδώσεις την παλέτα ενός χαρακτήρα που είναι γραμμένος από κάποιον άλλο. Είναι αποκαλυπτικό ως διαδικασία να συνδέεις τα χαρακτηριστικά του με τα δικά σου, δημιουργώντας μια οντότητα πάνω στη σκηνή. Αυτή είναι η ουσία της δουλειάς μας».

846
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Η κινηματογραφική ζωή του Γιάννη ξεκίνησε με μια σκηνή στο Dodo. Το Wishbone είναι η πρώτη του ταινία ουσιαστικά, η πρώτη του εμπειρία με την κάμερα. «Ανυπομονούσα να έρθει αυτή η στιγμή», λέει, «και ήρθε, χωρίς να είμαι σίγουρος τι μπορώ και τι είμαι έτοιμος να κάνω. Αγαπώ το σινεμά και το αγαπούσα και πριν, ήθελα να πηγαίνω στην αίθουσα να βλέπω ταινίες, αλλά πριν από αυτή την εμπειρία δεν ήξερα τι ακριβώς αγαπούσα σε αυτό. Υπάρχουν και δυο ταινίες που τις συζητήσαμε πολύ με την Πέννυ, το Σέρπικο και ο Ταξιτζής, που μας έδωσαν πολλά ερεθίσματα.

Η Πέννυ Παναγιωτοπούλου τον είχε δει σε ένα βίντεο του Θεάτρου Τέχνης για τον Ποπολάρο του Ξενόπουλου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπατζή, όπου υποδυόταν τον Ζέππο. Από τα δοκιμαστικά αυτό που θυμάται είναι ότι αισθάνθηκε άνετα σε ένα περιβάλλον ευγενικό και υποστηρικτικό, έτσι, όταν βρέθηκε να είναι ο πρωταγωνιστής, το κεντρικό πρόσωπο μιας ταινίας μεγάλου μήκους, είπε «πάμε κι ό,τι γίνει». 

55 λεπτά με τον Γιάννη Καράμπαμπα Facebook Twitter
Αγαπώ το σινεμά και το αγαπούσα και πριν, ήθελα να πηγαίνω στην αίθουσα να βλέπω ταινίες, αλλά πριν από αυτή την εμπειρία δεν ήξερα τι ακριβώς αγαπούσα σε αυτό. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

«Δεν ήξερα τι με περιμένει, το μόνο που ήξερα ήταν πώς ό,τι και να βρεθεί μπροστά μου θα το καταφέρω. Υπήρχαν και οι ανασφάλειες και οι δεύτερες σκέψεις και, φυσικά, και ο φόβος. Το να κάνεις πρώτη φορά σινεμά και να σε εμπιστεύεται η δημιουργός μιας ταινίας είναι μεγάλη και σοβαρή ευθύνη. Η κίνηση και η έκφραση είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα στο σινεμά, ίδρωσα  προσπαθώντας να βρω ισορροπία στη φωνή, την εκφραστικότητα, την απεύθυνση, την αμεσότητα, τη συνύπαρξη, να βρω τον κώδικα. Τα προσπάθησα όλα αυτά και σε έναν αρκετά μεγάλο βαθμό πέτυχαν. Και επειδή το σινεμά δεν είναι μοναχικό σπορ, είχε ιδιαίτερη σημασία η παρουσία αυτών των εξαιρετικών ηθοποιών γύρω μου που με βοήθησαν πολύ ως κάποιον που έκανε την πρώτη του ταινία».

Όταν διάβασε την ιστορία, σκέφτηκε πόσο δεμένη είναι με την εποχή μας, με το σήμερα, με αυτή την πραγματικότητα. Τον γοήτευσε αμέσως η ποιότητα του χαρακτήρα του Κώστα, πόσο ευαίσθητος και εύθραυστος είναι μέσα στην ολότητά του.

«Νομίζω ότι κανένας άνθρωπος που έχει ζήσει μια συνθήκη σαν αυτή της ταινίας δεν μπορεί να βγει αλώβητος, απλώς το τραύμα, η πληγή ενός ευαίσθητου ανθρώπου, είναι πιο βαθιά», λέει. Παρ’ όλα αυτά, ενώ η πληγή είναι βαθιά, με συγκλονίζει το ότι αυτό το πρόσωπο δεν σταματά να αγωνιά, δεν παραλύει, δεν το καθηλώνουν οι πληγές, αλλά με κάποιον τρόπο αναλαμβάνει τις ευθύνες του και προσπαθεί να βρει λύση, έρχεται αντιμέτωπος και με την κοινωνική συνθήκη και με τον ίδιο του τον εαυτό. Αφήνεται τις φοβίες, την ευαλωτότητα, την ευθραυστότητά του. Δεν κρύβει και δεν κρύβεται από το πρόβλημα, δεν προσπαθεί να είναι κάτι άλλο, φέρει αυτό που φέρει, ενώ συνήθως στην εποχή μας γίνεται το αντίθετο· θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε. Και φυσικά υπάρχει και το κομμάτι της ρήξης με τον αξιακό του κόσμο, έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα τι σώζεις και τι αφήνεις. Και όλη αυτή η ιστορία συμβαίνει σε ένα σπίτι με ανθρώπους που ζουν δίπλα μας, χωρίς ακρότητες, με ανθρώπους που έχουν αρχές, ευγένεια και προβλήματα και αγωνίες υπαρκτές, που τις συναντάμε όλοι στην καθημερινότητά μας».

Ο Γιάννης ζει στο Μεταξουργείο, ένα μέρος που θεωρούσε γειτονιά, μέχρι ν’ αρχίσει με μεταμορφώνεται σε κάτι εντελώς διαφορετικό πριν από δύο χρόνια. Περπατάει πολύ, λατρεύει τους νυχτερινούς περιπάτους και παλεύει, σε μια εποχή που κατακλύζεται σχεδόν αποκλειστικά από εικόνες, να μη χάσει την ικανότητά του να συγκεντρώνεται σε ένα βιβλίο, μια ταινία, μια ιστορία, στις συναντήσεις με τους ανθρώπους, να αφομοιώνει τα πράγματα βαθύτερα, καλύτερα και από εκεί να προκύπτει αυτό που έχει επιλέξει για τη ζωή και την τέχνη του, το ευγενικό, το καλλιτεχνικό το αληθινό.

Το τρέιλερ της ταινίας

Η ταινία της Πέννυς Παναγιωτοπούλου «Wishbone» βγαίνει στις αίθουσες στις 13 Μαρτίου από τη Rosebud21.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO. 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Νιάρρος

Θέατρο / Γιάννης Νιάρρος: «Στην Ελλάδα υπάρχει η ανάγκη όλα να είναι βαρύγδουπα και βαρυσήμαντα»

Ο ηθοποιός βρίσκεται μπροστά στον πιο ιδιαίτερο ρόλο της καριέρας του: στη νέα παράσταση «Νυξ» αφηγείται περίεργες ιστορίες, βασισμένες σε ένα αναπάντεχο μείγμα κειμένων του Κουτρουμπούση και του Κορτάσαρ.
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ