Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;

1

O Taneli Armanto δεν θέλει να λέει ότι είναι ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τον κόσμο, γιατί απλά δεν το πιστεύει. Ωστόσο, το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά του θα καυχιούνται για τον πατέρα τους, γιατί είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το "Snake", το λεγόμενο φιδάκι που ήταν το απόλυτο παιχνίδι για τις κινητές συσκευές της Nokia πριν μερικές δεκαετίες. 

To 1995, o Armanto αποφάσισε να εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού στην Nokia, που τότε ήταν μια ανερχόμενη εταιρία τεχνολογίας. Έχοντας ήδη μια σύντομη εμπειρία στον χώρο του gaming, τού ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα "κουλ παιχνίδι" για την τότε περιζήτητη συσκευή της εταιρίας, το Nokia 6110. Μάλιστα, ο ίδιος αντιμετώπισε την εφεύρεσή του σαν τίποτα το πιο ιδιαίτερο ή εντυπωσιακό από άλλα αντίστοιχα εργαλεία, όπως το κομπιουτεράκι και το ημερολόγιο, που είχαν δημιουργήσει οι συνεργάτες τους στην εταιρία. 

Tο Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Περίπου 25 χρόνια αργότερα, η εφεύρεσή του, το Snake - ένα παιχνίδι στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα μικρό φίδι που καταβροχθίζει διάφορες λιχουδιές στην προσπάθειά του να μεγαλώσει, χωρίς όμως να πρέπει να δαγκώσει την ουρά του - θεωρείται πλέον ως ένα σημείο-σταθμός στην ιστορία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας μέσω κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, το Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Όμως, ο Armanto κρατά ένα χαμηλό προφίλ και είναι αρκετά μετριόφρων, όταν μιλάει για την καριέρα του. "Είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται, όταν μαθαίνουν ότι είμαι ο δημιουργός του Snake - πράγμα πολύ θετικό γιατί ακόμη ακούω τους ανθρώπους να μου λένε ότι έχουν διασκεδάσει πραγματικά παίζοντας το παιχνίδι μου". 

Mε στοιχεία από το Mel

 

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πάντα μ'αρέσει να μαθαίνω για τους ανθρώπους που έχουν φτιάξει τέτοια "πραγματάκια" -και ότι είναι και τόσο μετριόφρονες. Εγώ πάλι θα ήθελα να μάθω ποιος είχε την ιδέα του rewind και του forward, γιατί τα θεωρώ πολύ επαναστατικές κινήσεις και μπορείς να δεις εφαρμογές τους παντού : εικόνα, ήχο, μηχανήματα και πόσα άλλα. Το έχω ψάξει αλλά δεν το έχω εντοπίσει...