Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων Facebook Twitter
EPA
1

Το 2017,οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 3,4% στην Ευρώπη, αγγίζοντας τα 15,1 εκατομμύρια. Ο αριθμός που αποτελεί ρεκόρ από το 2007, τότε όπου οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είχαν αγγίξει τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το στοίχημα, όμως, όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών CO2, ειδικά μετά το 2021, που θα υπάρξει νέα αυστηρότερη νομοθεσία στον τομέα των εκπομπών ρύπων και εν όψει της πρόκλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η οικολογική στροφή της αυτοκίνησης αναμένεται να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας (για παράδειγμα εργαζόμενοι σε σταθμούς φόρτισης, σε εργοστάσια κατασκευής αξεσουάρ που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση κ.ά.).

Παρά το γεγονός ότι ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ορίσει το 2030 ως έτος για την επίτευξη των στόχων μεγάλης μείωσης των εκπομπών CO2, εντούτοις αρκετοί φιλοδοξούν ότι θα γίνει γρηγορότερα η μετάβαση στα νέα δεδομένα.


Σήμερα, παρά τις σημαντικές επενδύσεις του κλάδου σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των συνολικών πωλήσεων στην ΕΕ, ενώ στα επόμενα λίγα χρόνια το μερίδιο αγοράς αναμένεται να έχει συγκρατημένη αύξηση.


«Είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά μπορούμε μόνο να το κάνουμε αυτό με σεβασμό στις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και στα 12,6 εκατομμύρια εργαζόμενους που απασχολούνται στο χώρο της αυτοκίνησης σε όλη την Ευρώπη. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα παράγουμε καθαρά οχήματα, τα οποία θα θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες μας», τόνισε ο γενικός γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert.


Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι «η Ευρώπη θα χρειαστεί μια φιλόδοξη, αλλά ρεαλιστική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών CO2. Οι υπεύθυνοι της χάραξης της συγκεκριμένης πολιτικής θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τον αντίκτυπο των στόχων για το CO2 μετά το 2021, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και κοινωνικών διαστάσεων», τονίζει ο Erik Jonnaert.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Τech & Science / Ο Έντι Κιου της Apple προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει το iPhone μέχρι το 2035

Ο αντιπρόεδρος της Apple προειδοποιεί για ριζικές αλλαγές στη βιομηχανία της τεχνολογίας εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αντικατάστασης του iPhone
LIFO NEWSROOM
Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Τech & Science / Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Σε αναρτήσεις χρηστών στο Reddit περιγράφονται περιπτώσεις όπου άτομα πιστεύουν ότι έχουν επιλεγεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη για «ιερές αποστολές» ή έχουν λάβει «μυστικά σχέδια» για διαστημικές συσκευές και τηλεμεταφορείς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καλά ώσπου να διεισδύσουν μαζικά στην αγορά αυτά τα αμάξια θα περάσουν πολλά χρόνια, πέρα απ τους λίγους σταθμούς φόρτισης που υπάρχουν, είναι και πανάκριβα. Ειδικά για Ελλάδα όπου όλοι μεταχειρισμένα παίρνουν και αν ναι καινούργια τότε δεν ξεπερνάνε τις 15 με 18 χιλιάδες ευρω την στιγμή που αυτά τα οχήματα τα ηλεκτρικα εχουν διπλάσια τιμή τα φθηνότερα μοντέλα....Επίσης, για να κινούνται αυτά χρειάζεται ρεύμα. Να παράγεται περισσότερο ρεύμα απ ότι τώρα. Οπότε πάλι δεν μολύνεται το περιβάλλον? Προφανώς απλά λίγο λιγότερο. Εντάξει θα μου πείτε υπάρχουν οι ΑΠΕ. Αλλά και αυτές δεν προχωράνε με ταχείς ρυθμούς. Άλλωστε δεν θέλουν και οι Άραβες να χάσουν το μεροκάματο τους.