Κατατέθηκε το νομοσχέδιο που περνά τον ΟΑΣΘ και την περιουσία του στον έλεγχο του δημοσίου

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο που περνά τον ΟΑΣΘ και την περιουσία του στον έλεγχο του δημοσίου Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
1

Κατατέθηκε χθες στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, μετά την ψήφιση του οποίου ο ΟΑΣΘ περνάει στον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου, όπως και η περιουσία του, η οποία ωστόσο παραμένει προσωρινά στην κατοχή του, για ένα μεταβατικό στάδιο, «το αργότερο μέχρι τέλους του 2019», για να μη διαταραχθεί το συγκοινωνιακό έργο.


Αυτό ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη τύπου στο ΥΜΑΘ, τονίζοντας ότι στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΙΘ. Ο πρώτος φορέας θα είναι εποπτικός με τον έλεγχο της εποπτείας, το συντονισμό όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης και της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, λεωφορεία, μετρό, τραμ, θαλάσσιες συγκοινωνίες, αστικά ΚΤΕΛ και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και των αγοραίων ταξί. Ο ΑΣΙΘ είναι ο φορέας λειτουργίας για τα αστικά λεωφορεία και αργότερα και το μετρό και θα αναλάβει, μόλις είναι έτοιμος και έχει την κατάλληλη υποδομή, το αργότερο μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2019. Και στους δύο φορείς θα συμμετέχουν στη διοίκηση εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης ενώ όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ και στον ΣΑΣΘ διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς.


«Ο ΟΑΣΘ αποκτά δημόσιο χαρακτήρα, δηλαδή, αποιδιωτικοποιείται από ένα κρατικοδίαιτο μονοπώλιο εξήντα χρόνων» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι «στο σχέδιο νόμου προβλέπονται και ρυθμίζονται οι διαδικασίες αποτίμησης της επιχείρησης και ρυθμίζεται και η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ». «Έχουμε όραμα και σχέδιο και για τη χώρα και για τις αστικές συγκοινωνίες» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.


Σε ότι αφορά τη συνάντηση που είχε το μεσημέρι με τον υπουργό Μεταφορών, Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας, Ιβάηλο Μοσκόφσκι, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι εξετάστηκαν μια σειρά από παραμέτρους, για τους σιδηροδρομικούς άξονες, τα εμπορευματικά κέντρα, κ.τ.λ. και πρόσθεσε:«Κινούμαστε στην κατεύθυνση υλοποίησης ενιαίου έργου νέων σιδηροδρομικών αξόνων των δύο χωρών και πολύ σύντομα θα γίνουν ανακοινώσεις».

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Πολιτική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η απάντηση στο «όχι» των αγροτών - «Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα»

Πολιτική / Κυριάκος Μητσοτάκης σε αγρότες: «Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα»

Οι αγρότες απάντησαν «όχι» στο κάλεσμα του πρωθυπουργού για συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου - Αν τα αιτήματά τους δεν γίνουν πράξη δεν προτίθενται να συμμετάσχουν σε οποιονδήποτε διάλογο με την κυβέρνηση
THE LIFO TEAM
ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΦΡΑΠΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πολιτική / Η Κωνσταντοπούλου κάλεσε την αστυνομία για τον Γιώργο Ξυλούρη - «Να ενημερωθεί ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου»

Ο Γιώργος Ξυλούρης, γνωστός με το ψευδώνυμο «Φραπές», φέρεται να απείλησε τη Ζωή Κωνσταντοπούλου κατά τη διάρκεια της εξεταστικής επιτροπής
THE LIFO TEAM
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

Πολιτική / Μητσοτάκης για Τσίπρα: «Ποιος θα εμπιστευθεί τον καπετάνιο που πέταξε το πλοίο στα βράχια»

«Το «rebranding» του κ. Τσίπρα κατέληξε το πιο σύντομο ανέκδοτο» δήλωσε από την πλευρά του ο Παύλος Μαρινάκης σχετικά με τη βιβλιοπαρουσίαση της «Ιθάκης» από τον Αλέξη Τσίπρα.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Δηλαδή,έρχεται στην κυριότητα του Δημοσίου ενας ιδιωτικός οργανισμός με τα χρέη του,επωμιζόμαστε εμείς τα βάρη του και μετά από λίγο ξαναπουλιέται σε ιδιώτη για φραγκοδίφραγκα.Κλασικά ΠΑΣΟΚογραφημένα.