Το πιο μοχθηρό εξώφυλλο για το διαζύγιο Πιτ - Τζολί ανήκει στη New York Post

Το πιο μοχθηρό εξώφυλλο για το διαζύγιο Πιτ - Τζολί ανήκει στη New York Post Facebook Twitter
22
Το πιο μοχθηρό εξώφυλλο για το διαζύγιο Πιτ - Τζολί ανήκει στη New York Post Facebook Twitter

Η αλήθεια είναι ότι το διαζύγιο του Μπράντ Πιτ με την Αντζελίνα Τζολί, πέρα από το ότι έχει βάλει φωτιά στα media, ταυτόχρονα έχει αναβιώσει την κόντρα μεταξύ των δύο στρατοπέδων, στα οποία είχε χωριστεί η Αμερική, όταν ο ηθοποιός για τα μάτια της Τζολί πήρε διαζύγιο από την Τζένιφερ Άνιστον. 

Και μπορεί να προκαλούν γέλιο - έστω και πικρό - οι ατάκες και τα memes θαυμαστών στα social media, όταν, όμως αυτή η επιπολαιότητα γίνεται "σημαία" ενός μέσου και συγκεκριμένα της New York Post, το όλο θέμα ίσως παύει να είναι αστείο.

Η απόφαση της εφημερίδας να κυκλοφορήσει σήμερα έχοντας στην πρώτη της σελίδα μία φωτογραφία της πρώην συζύγου του Πιτ να ξεκαρδίζεται στα γέλια, χωρίς κανέναν τίτλο, παρά μόνο με την ημερομηνία έναρξης και λήξης της σχέσης ανάμεσα στον Πιτ και τη Τζολί, προκαλεί ερωτήματα τόσο για την ευθυκρισία, όσο και για την αισθητική του Μέσου. 

Πόσω μάλλον, όταν γι' αυτή την αισθητική - ή για την ακρίβεια για την απουσία της - και για το τι ακριβώς σκεφτόταν ο διευθυντής σύνταξης που ενέκρινε το συγκεκριμένο πρωτοσέλιδο, αναρωτιούνται και online περιοδικά, όπως το "Hollywood Life". Το εξώφυλλο δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο και από το Twitter:

TV & Media
22

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM