Αθήνα - Λάρνακα: Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών

Αθήνα - Λάρνακα: Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών Facebook Twitter
1

Οι υπάλληλοι των Κυπριακών Αερογραμμών συγκεντρώθηκαν χθες έξω από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Λευκωσία προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το λουκέτο στον αερομεταφορέα μετά από 69 χρόνια λειτουργίας.

Η Κυπριακή κυβέρνηση η οποία προετοιμάζει την νέα εταιρεία σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα διαβεβαιώνει ότι η Κύπρος δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα αεροπορικής σύνδεσης με το εξωτερικό ενώ έως τώρα τις περισσότερες πτήσεις έχουν αναλάβει να καλύψουν οι εταιρείες Aegean και Rynair.

Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών CY337 από την Αθήνα, με εξαμελές πλήρωμα, προσγειώθηκε στις 21.15 το βράδυ της Παρασκευής στο αεροδρόμιο Λάρνακας.

Ο Χαράλαμπος Παναγιώτου ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που πραγματοποίησε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, δήλωσε στο Κυπριακό Πρακτορείο ότι «σίγουρα υπάρχει θλίψη για το σημερινό αποτέλεσμα όμως είμαι υπερήφανος, νοιώθω εθνική υπερηφάνεια, νοιώθω τυχερός που πέταξα τα φτερά των Κυπριακών Αερογραμμών, της κρατικής εταιρείας της Κύπρου με το "μούφλον" το αγρινό πάνω, πραγματικά νοιώθω μεγάλη ικανοποίηση».

Ο κυβερνήτης πρόσθεσε: «πάω σπίτι μου απόψε με ήσυχη τη συνείδηση μου και ήρεμος ότι παίρναμε και φέρναμε τον κόσμο τα τελευταία 69 χρόνια ασφαλή. Αυτή ήταν η δουλειά μας, είμαστε επαγγελματίες. Εύχομαι να υπάρξει μια πιο ομαλή κατάσταση, αλλά από τη δική μας πλευρά κάναμε το καθήκον μας».

«Για μένα δεν ήταν απλά μια εταιρεία, ήταν μια εταιρεία με το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας πάνω, ήταν οι Κυπριακές Αερογραμμές. Εταιρείες υπάρχουν πάρα πολλές, Κυπριακές Αερογραμμές όμως με το "μουφλόν" πάνω, είναι μία, με μια ιστορία πιο παλιά και από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας» πρόσθεσε.

 

Ανέφερε, επίσης, ότι «κανένας από την κυβέρνηση επίσημα ή την εταιρεία, δηλαδή τις Κυπριακές Αερογραμμές δεν επικοινώνησε» για να τους ανακοινώσει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και το κλείσιμο της εταιρείας. Όλα τα μάθαμε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είπε και σημείωσε ότι «έπρεπε να είχαμε ενημερωθεί για το κλείσιμο της εταιρείας επίσημα, από κάποιους ιθύνοντες, κάτι που δεν έγινε. Ωστόσο, και επίσημα να το πληροφορούμασταν, η αντίδραση θα ήταν η ίδια, δηλαδή πάλι θα κάναμε τη δουλειά όμως όπως έπρεπε, έστω και αν ήταν η τελευταία πτήση, έστω και αν ήταν η τελευταία ώρα», ανέφερε.

Ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους Θεόδωρος Χατζαντωνάς δήλωσε ότι «με βαριά την καρδία κάναμε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, παρκάραμε 68 χρόνια ιστορίας, δυστυχώς οι Κυπριακές Αερογραμμές κλείνουν τα φτερά τους μαζί μας σήμερα. Εύχομαι να ξαναδούμε το "μούφλον", τις Κυπριακές Αερογραμμές να ξαναπετούν έστω και σε άλλη εταιρεία», είπε.

 

Πρόσθεσε ότι «δυστυχώς, ακόμα δεν συνειδητοποιήσαμε» ότι έκλεισε η εταιρεία και σημείωσε πως «ακόμα νομίζω ότι η πτήση μου θα γίνει».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε πως οι πιλότοι ανακοίνωσαν στους επιβάτες της πτήσης ότι η εταιρεία κλείνει και αυτοί «χειροκρότησαν, έκλαψαν, συγκινήθηκαν. Οι Κυπριακές Αερογραμμές είναι η ταυτότητα αυτού του κράτους και το κλείσιμο τους είναι δύσκολο και για τον κόσμο και για μας».

Εξήγησε ακόμα ότι «υπήρχε η υπόνοια για κλείσιμο της εταιρείας προτού φύγουμε από τη Λάρνακα, το πληροφορηθήκαμε όταν φτάσαμε στην Αθήνα, ότι δηλαδή η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν αρνητική και ότι έπρεπε να κλείσει η εταιρεία". Το πλήρωμα, συνέχισε ο κ. Παναγιώτου, «επαγγελματίες όπως ήταν, συνέχισαν να κρατούν τον επαγγελματισμό τους ψηλά, τα επίπεδα ασφάλειας ψηλά μέχρι και την τελευταία στιγμή που αγγίξαμε το έδαφος στη Λάρνακα».

Ενας από τους επιβάτες, ο Ανδρέας Θεοδώρου εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις υπηρεσίες των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως «όλοι στο αεροσκάφος ήταν λυπημένοι για το κλείσιμο της εταιρείας. Ο κυβερνήτης μας ενημέρωσε πως αυτή ήταν η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών μετά από 69 χρόνια», σημείωσε.

Ο Ανδρέας Φλωρεντίου ανέφερε ότι εδώ και 18 χρόνια είναι προσωπικό των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως τα συναισθήματα από το άκουσμα της είδησης για κλείσιμο της εταιρείας είναι «ανάμικτα, είχαμε πολλές εμπειρίες, τόσα χρόνια, διάφορες αναμνήσεις, χαρές και λύπες, δύσκολα και εύκολα».

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rob και Michele Reiner: Ο λόγος που ο γιος τους μπορεί να αντιμετωπίσει θανατική ποινή

Διεθνή / Rob και Michele Reiner: Ο λόγος που ο γιος τους μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμη και θανατική ποινή

Οι δύο κατηγορίες για φόνο πρώτου βαθμού περιλαμβάνουν έναν επιβαρυντικό παράγοντα, που σημαίνει ότι αν κριθεί ένοχος, μπορεί να του επιβληθεί η αυστηρότερη δυνατή ποινή
THE LIFO TEAM
Οι Φιλιππίνες διαψεύδουν ότι υπάρχουν στρατόπεδα εκπαίδευσης τζιχαντιστών στη χώρα

Διεθνή / Επίθεση στο Σίδνεϊ: Οι Φιλιππίνες διαψεύδουν ότι υπάρχουν στρατόπεδα εκπαίδευσης τζιχαντιστών στη χώρα

Ο πρόεδρος Μάρκος «απορρίπτει κατηγορηματικά την περιγραφή των Φιλιππινών ως κέντρου εκπαίδευσης του Ισλαμικού Κράτους», μετά τη σύνδεση της χώρας με την τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ
THE LIFO TEAM
Ρόμαν Αμπράμοβιτς: 2,5 δισ. λίρες από την πώληση της Chelsea θα μεταφερθούν σε ταμείο για την Ουκρανία

Διεθνή / Ρόμαν Αμπράμοβιτς: Το Ηνωμένο Βασίλειο θα μεταφέρει 2,5 δισ. λίρες από την πώληση της Chelsea σε ταμείο για την Ουκρανία

Ο Στάρμερ δήλωσε ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να προσφύγει στη Δικαιοσύνη προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στα χρήματα του Ρώσου ολιγάρχη
THE LIFO TEAM
Νότια Αφρική DJ Δολοφονία

Διεθνή / Δολοφονήθηκε γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός και DJ στο κέντρο του Γιοχάνεσμπουργκ

Yλικό από κάμερες ασφαλείας φέρεται να καταγράφει έναν άνδρα με ράστα, ντυμένο με στολή που έμοιαζε με στολή εταιρείας ασφαλείας, να πυροβολεί το θύμα πριν τραπεί σε φυγή
THE LIFO TEAM
Λούβρο: Κλειστό και σήμερα το μουσείο - Παρατείνεται η απεργία των εργαζομένων

Διεθνή / Λούβρο: Κλειστό «εν μέρει» το μουσείο παρά την παράταση της απεργίας των εργαζομένων

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων κάνουν λόγο για μια ολοένα και μεγαλύτερη λίστα προβλημάτων, που περιλαμβάνει χρόνια υποστελέχωση, φθορές στις υποδομές, επιδείνωση των συνθηκών εργασίας
THE LIFO TEAM