Mark Zuckerberg: Ο πιο ακριβοπληρωμένος CEO

Mark Zuckerberg: Ο πιο ακριβοπληρωμένος CEO Facebook Twitter
3

Βάσει των στοιχείων της GMI μιας εταιρείας ερευνών που παρακολουθεί μεταξύ άλλων τους υψηλόμισθους επιχειρηματίες και εκδίδει κάθε χρόνο τη λίστα με τους καλύτερα αμοιβόμενους, ο Mark Zuckerberg, ιδρυτής και CEO του Facebook, ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος του 2012.

Τα κέρδη του, ο μισθός του αλλά κυρίως το μερίδιό του από τις μετοχές του Facebook όταν αυτό εισήχθη στο NASDAQ, απέφεραν κέρδη που ανέρχονται στα 2,28 δισ. δολάρια.

Συνολικά οι δέκα πιο ακριβοπληρωμένοι CEO της Β. Αμερικής έλαβαν το ποσό των 4,7 δισ. δολαρίων, που είναι το υψηλότερο που έχει καταγράψει ποτέ η GMI, στα 11 χρόνια που συντάσσει την εν λόγω λίστα.

Μεταξύ των υπόλοιπων 'τυχερών' CEO συγκαταλέγεται ο Tim Cook της Αpple και ο Howard Schultz των Starbucks.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM