Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις

Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις Facebook Twitter
9

Με μια λιτή, ολοσέλιδη ανακοίνωση που μάλιστα απλοποιεί τα πράγματα για όσους χρήστες "δεν αρέσκονται στα νομικίστικα" όπως αναφέρει επι λέξει το κείμενο, η Google ανακοινώνει μια σειρά από αλλαγές στους όρους χρήσης της. Το κείμενο εντόπισε νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή, άρθρο που δημοσιεύτηκε στους New York Times.

Η πλέον ηχηρή αλλαγή που θα τεθεί σε ισχύ από τις 11 Νοεμβρίου, αφορά στη χρήση του ονόματος και της φωτογραφίας ενός χρήστη, κάθε φορά που επιδοκιμάζει (κάνει like δηλαδή, με όρους facebook) μια ανάρτηση, ένα σύνδεσμο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, που ποστάρεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google (Google+, YouTube, κοκ).

Έτσι, με την συγκατάθεσή μας, θα μπορεί να μεταπωλεί και να προμοτάρει τα likes μας (με ονοματεπώνυμο και φωτό) σε κάθε... ενδιαφερόμενο, με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση τους, καθώς και να τα αναρτά σε δύο εκατομμύρια site που εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google, ακολουθώντας παρόμοιες πρακτικές με το facebook.

Φυσικά, πιστή στο political correctness, η Google δίνει ένα μήνα περιθώριο στους χρήστες της για να το σκεφτούν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν, και δείνει και link σε όσους δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα "shared endorsements".

Οι άλλες δύο αλλαγές των όρων χρήσης έχουν να κάνουν με την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου και στην υπενθύμιση να μη μοιράζουμε τα Google passwords μας.

Τech & Science
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφευρέτριες δημιούργησαν "έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο" που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Τech & Science / Εφευρέτριες στην Τυνησία δημιούργησαν «έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο» που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Το αμαξίδιο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο αφού τα άτομα που το χρησιμοποιούν μπορούν να το κινήσουν με τη χρήση οθόνης αφής, φωνητικής εντολής και εκφράσεων προσώπου.
NEWSROOM
Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Τech & Science / Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Η επιστήμη απαντά στο τι κάναμε λάθος -τόσα χρόνια- αναφορικά με το χρώμα, το ύφασμα ακόμα και την εφαρμογή των ρούχων μας το καλοκαίρι και στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε δροσεροί
NEWSROOM
Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Τech & Science / Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Η Ελληνίδα ερευνήτρια του διαστήματος, Καθηγήτρια Αστροφυσικής με μακρά πορεία στη NASA Χρύσα Κουβελιώτου και ο κορυφαίος ερευνητής της σύγχρονης βιοϊατρικής έρευνας που καθοδηγεί την ενεργή συμμετοχή της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά ερευνητικά δρώμενα, Καθηγητής Νεκτάριος Ταβερναράκης βραβεύονται για την καθοριστική τους συμβολή στην εξέλιξη της επιστήμης
NEWSROOM
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
NEWSROOM
«Ασυνήθιστοι» καρκίνοι εμφανίστηκαν μετά την πανδημία - Γιατροί ψάχνουν τη σύνδεση με τον κορωνοϊό

Τech & Science / «Ασυνήθιστοι» καρκίνοι εμφανίστηκαν μετά την πανδημία - Γιατροί ψάχνουν τη σύνδεση με τον κορωνοϊό

Δεν είναι κάτι νέο ότι οι ιοί μπορούν να προκαλέσουν ή να επιταχύνουν τον καρκίνο, αλλά πιθανώς θα περάσουν χρόνια μέχρι να εμφανιστούν απαντήσεις σχετικά με τον Covid και τον καρκίνο
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Μέχρι την επόμενη φορά, που προεπιλογή θα είναι η συγκατάβαση σε τέτοιες ενέργειες, οι περισσότεροι δε θα γνωρίζουν καν σε τι όρους "συμφώνησαν", κάποιοι λίγοι κ υπομονετικοί παίζει να τσιμπήσουν και μια αποζημιωσούλα, και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. Φορ δε ρεστ, εντζόυ γιορ πράιβασι!
παρόμοιο δεν είναι και αυτό που κάνει το facebook όταν σου ανακοινώνει πως "Στο φίλο σου Παντελή αρέσει αυτή η σελίδα" στη δεξιά στήλη με τις διαφημίσεις.
Ακριβώς! Μόνο που το παράδειγμα που αναφέρεις γίνεται σε ένα site. Με την Google θα φαίνεται, εαν επαληθευτούν τα παραπάνω, σε κάθε site με Google Ads (συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων ενός search ΣΤΟ Google)